return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Line-up van Sensation Black & White (pg. 4)
View this Thread in Original format
serialkillah
nou dat wordt in ieder geval niet de white edition dit jaar.....:(
Little Theseus
quote:
Originally posted by Remy D
Maar er is toch altijd wat: Of te commercieel, of te klein, of te slechte line-up, of te duur, of er is te veel "fout publiek", en ga zo maar door. Best jammer eigenlijk

Heb je absoluut gelijk in. Tranceaddicts hebben over t algemeen altijd wel wat te zeiken, en ik betrap mezelf meer en meer dat ik t ook doe :eek:
Neem die slechte dingen is voor lief en geniet van dat wat er wel goed aan is!
Optimus
ik vind alle feesten faaaaaaaaantaaastisch:D:D:D
Optimus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
ken ik niks van, maar denk te clubby

leg es uit...:D:D:D
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by TimeportE

nu moet ik je teleurstellen, ik ken veel lui die vorige keer naar TE waren geweest en ze vonden eht allemaal VET!
iedere keer als ik begin over iets dat met muziek of trance te maken heeft komen zei van met: en TE was OPPERbest.. en helemaal toen Jean ging scratchen.. en dan menen ze het dus ook gewoon echt.. :rolleyes:
Hebben die mensen zijn set ook nog teruggehoord??Ik denk dat hun mening dan snel gaat veranderen. Maar van de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat Jean z'n scratch-actie (als je er zelf bij was) best wel mee zou vallen....misschien maar dat ik krijg het bijna m'n strot niet uit....vet was!
Blik
ja wat kan ik zeggen, het is echt het lachertje van de dag, Eerste sensation was iedereen laaiend enthousiast over, en dan komen ze de 2 jaren erna met 2 gruwelijke bout line-ups aanzetten op Sensation White.

Hoe komen ze er dan bij om wel een goeie line-up op Sensation Black te zetten, gaan ze dat ook zo doen dat er volgend jaar een kut line-up komt te staan

Maar in ieder geval, het was wel te verwachten, vorig jaar zei ID-T al dat ze Nederlandse DJs wilden op Sensation, maar om dan Erick-E en marcello op sensation te zetten begrijp ik echt niet, waar zijn de namen zoals Ferry Corsten en DJ Tiësto die eigenlijk op zo'n feest horen te staan??
!_PeTrUs_!
Maar 1 ding:

Sensation is natuurlijk niet alleen Trance! (wat wij dus willen)

ER zijn echt rete veel mensen die elk weekend vet uit hun plaat gaan op Club en House muziek. Hebben deze mensen ook een keer een groot feestje ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Little Theseus
Hetzelfde voor Marcello en Erick E. Beiden supergoede dj's, dat zeker, maar ze horen in de club, hooguit een klein festivalletje maar niet op sensation

Erick E op Innercity '99 was echt een Superset! Mooie aanvulling op Ferry en Tiësto... En dat was toch een vrij groot feestje dacht ik zo...
Biohazard
quote:
Originally posted by Blik
maar in ieder geval, het was wel te verwachten, vorig jaar zei ID-T al dat ze Nederlandse DJs wilden op Sensation, maar om dan Erick-E en marcello op sensation te zetten begrijp ik echt niet, waar zijn de namen zoals Ferry Corsten en DJ Tiësto die eigenlijk op zo'n feest horen te staan??

Tiesto en Ferry hebben het te druk internationaal, die zitten er echt niet op te wachten om op zon kinderfeest als sensation te draaien. Tiesto draait al niet voor IDT en zelf al zou hij, hij draait veel te progressive voor dat sensation volk. En Ferry? Ik denk dat hij erg druk is met producties en remixen, en ook hij wil niet bij de commerciele garde zitten.

Het is wel jammer, nederland heeft goede DJs alleen die zijn bijna alleen te zien in het buitenland (op een paar keer na dan) Ik vind zelf dat ID-T wat midner B-DJs moet nemen (op TE zat het er vol mee!)maar gewoon een wat volwassere line-up uit de kast trekken.

Wat me ook opvalt is dat die Q-Dance Feesten steed betere line up krijgen en die van ID-T steeds slechter.
Biohazard
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Maar 1 ding:

Sensation is natuurlijk niet alleen Trance! (wat wij dus willen)

ER zijn echt rete veel mensen die elk weekend vet uit hun plaat gaan op Club en House muziek. Hebben deze mensen ook een keer een groot feestje ;)

kan ik me voorstellen, maar club is rustige muziek om bij te chillen (vind ik) en ik kan er ook niet op dansen. Kortom club is een stijl die ik een kleine discotheek wil horen, niet in de arena. Kan ID-T nou nooit (op innercity na!) eens wat goede progressive DJs boeken voor hun feesten, ik wil Sasha en Oakenfold op Sensation! :mad:

New Wave
Black is opzich wel te doen, ik weet niet of ze ook op deze volgorde gaan draaien.

MIsschien kom ik wel, je weet maar nooit......

massol
kolkiewolkie
mja....ok

witte versie: ik 'offer' mijn plaats op aan iemand anders.... zou er wel heen willen, maar heb geen zin daar iets voor te regelen ofzo.... moeten mensen mij echt vragen van: 'ga je mee naar sensation white'.... en aangezien dat niet zal gebeuren....

zwart: op zich leuk, niet spectaculair.... liebing wil ik zekers nog een keer zien... net als picotto.... maar marco V kom je ook overal in het land tegen, net als dana (is vanavond nog in discotheek 20 kilometertjes van mijn huis af.... komt mij alleen reteberoerd uit :( ).... op zich wil ik zwart nog wel overwegen... maar ik herinner me ook zoiets vaags als de loveparade.... als je dan toch aan het smijten bent met geld doe het dan meteen goed....

plus dat impulz outdoor de week voor sensation (wit dus) ook een niet te versmaden feessie is en ook weer genoeg geld zal gaan kosten.....

kortom de sensatie van sensation gaat dit keer langs mij heen....

(nevertheless, mocht iemand mij MEEVRAGEN (en aanbieden het kaartje te betalen :p ) dan....misschien :D :D )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement