Ajaks kampioenen
|
View this Thread in Original format
Yarnie |
Jaja vandaag is t dan weer zo ver....ajaks eindelijk weer kampioen sinds weet k veel wanneer......1 puntje tegen NEC is voldoende moet dus lukken.......k ga straks al richting amsterdam denk....om te kijken op van die fat l33te grote schermen...en daarna leidsche plein ofzo...kzie wel
greetz,
yarnie |
|
|
DjSuez |
Wacht maar, ik ga woensdag uit me sterretje...wie t laatst lacht lacht t best..;) FEYENOORD RULEZZZZZZ!!!! |
|
|
blighty |
Hi,
Nou, have fun people :)
Greetings,
Blighty |
|
|
Sandman |
Der was toch 1 probleem als ze zouden winnen??
Ze konden toch niet gehuldigd worden op het Leidseplein?
Dan winnen ze maar niet als ze niet op het Leidseplein gehuldigd kunnen worden :D
Sandman |
|
|
Joost008 |
Kga nu zo ook weg naar Amsterdam eindelijk weer es een Ajax-feesje:D
en dan volgende week zondag al weer een feesie:p
Grtz |
|
|
-=WVG=- |
Come on you Boys in Blue,
Come on you Boys in Blue,
Come on you Boys,
Come on you Boys in Blue!
Nog 1x Fred van der Hoorn.... |
|
|
Nook |
yeah, je kampioenschap vieren op een parkeerplaats haha:D
vind het niet de terechte kampioen. zondag wint utrecht en Feyenoord woensdag, dat word pas feest vieren :cool: |
|
|
Jukx |
quote: | Originally posted by Joost008
Kga nu zo ook weg naar Amsterdam eindelijk weer es een Ajax-feesje:D
en dan volgende week zondag al weer een feesie:p
Grtz |
tjonge, 't is wat!
;) |
|
|
Blik |
bah, vind ik zo triest dat je nou nog gaat zeggen dat Ajax niet de terechte kampioen is, zij zijn gewoon de ploeg die het meest constant hebben gespeeld minst verloren hebben meest gewonnen hebben
het staat nu trouwens 2-0 voor ajax en 2-0 voor de graafschap :p
AJAX KAMPIOENEN!!!
jammer dat de huldiging op P2 is en niet op het Leidseplein... |
|
|
Nook |
quote: | Originally posted by Blik
bah, vind ik zo triest dat je nou nog gaat zeggen dat Ajax niet de terechte kampioen is, zij zijn gewoon de ploeg die het meest constant hebben gespeeld minst verloren hebben meest gewonnen hebben
het staat nu trouwens 2-0 voor ajax en 2-0 voor de graafschap :p
AJAX KAMPIOENEN!!!
jammer dat de huldiging op P2 is en niet op het Leidseplein... |
tja, kwa spelers selectie zou ik eerder feyenoord of psv zeggen. ajax had alleen het geluk dat ze sommige wedstrijden wel net met die 1-0 wonnen. |
|
|
Blik |
quote: | Originally posted by Nook
tja, kwa spelers selectie zou ik eerder feyenoord of psv zeggen. ajax had alleen het geluk dat ze sommige wedstrijden wel net met die 1-0 wonnen. |
helaas gaat het niet om de spelers en de selectie maar om het aantal punten dat je haalt :p
ik denk trouwens ook dat ajax een selectie heeft die nog moet groeien, zijn allemaal jonkies.
ajax heeft dit jaar gewoon het minst slecht gespeeld, staan in de finale van de beker en zijn kampioen, dus dan ben je de beste |
|
|
Jappio |
Ja ach.. denk nie dat je kan praten over een onterechte kampioen na 34 wedstrijden.. Maar ja,, over 20 jaar zullen ze het toch hebben over Feyenoord dat de uefa cup won, dat landskampioenschap is dan allang weer vergeten :D:D:D:D
LTR! |
|
|
|
|