|
[23-02-2008] Trance Energy 2008, NL (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| benji904 |
| I'll be there with the main man NBA (Nir ben Ari) from the 20th till the 24th.. |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by uzi
חחח... נראה לי שעומדים להיות שם בכיף איזה 100 ישראלים!
רובם לא מהפורום הזה ולא מפורום 99...
מהפרצופים האלה שתמיד רואים בהופעות של ארמין! |
אנחנו כבר כמעט 20 איש.... |
|
|
| MindP |
| Ive just bought my tickets, see you there :) |
|
|
| Huge-A |
ואווו טוב הרבהההההההה זמן שלא כתבתי כאן אבל טוב לראות שיש פעימות לב תמיד בפורום הישראלי .
בכל מקרה אני מרחרח כמו כולם לגבי האירוע הנ"ל וכנראה כנראה שאני עוקץ אותו בין היתר ..
אשמח אם אנשים כאן יציפו יותר פרטים כמו מחירי טיסה נוחים או מלונות להיות בהם ..
אפילו אוהל מושכר מתקבל בברכה;)
ברוכים לי השבים :)
שנה אזרחית טובה אנשים. |
|
|
| hypotenuse |
גם אני אהיה שם
כרטיס לאירוע כבר יש לי
נשאר רק לקנות כ.טיסה ולהודיע לחברים ההולנדים שאני בא להתנחל אצלהם שבוע
:)
עריכה: סגור! אני שם |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
I'M COMIIIINNNGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!
אני ואדיר מגיעים גם כן
טיסת אלעל
20-27.02.08
:crazy:
TRRAAANNNCCEEEEEEE!!!!!!!!!! |
|
|
| hypotenuse |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
I'M COMIIIINNNGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!
אני ואדיר מגיעים גם כן
טיסת אלעל
20-27.02.08
:crazy:
TRRAAANNNCCEEEEEEE!!!!!!!!!! |
אתה איתי בטיסה :) 7:45 בבוקר? |
|
|
| uzi |
יפה מאוד, יהיה לכם שם פגישת פורום. :D
רק לפי הליין-אפ זה עומד להיות ארוע הטראנס השנה! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by hypotenuse
אתה איתי בטיסה :) 7:45 בבוקר? |
חיובי אנחנו איתך בטיסה!!!
זה הסלולרי שלי
0526403054
וזה המסנג'ר
[email protected]
צור איתי קשר ונפגש
:gsmile: |
|
|
| uzi |
24.02 - After Energy @ Poema
מה זה? פרטים? לא ידעתי שיש גם אפטר!!! גיל? מישהו? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by uzi
24.02 - After Energy @ Poema
מה זה? פרטים? לא ידעתי שיש גם אפטר!!! גיל? מישהו? |
זה מה שמצאתי באחד האתרים
Line-up:
José
Spider
MC: Da Silva
אללהה ספיידר
:D
נראה בטח יש או יהיו עוד כל מני
אני עכשיו רק מתחיל בחיפושים חחח...
ד"א יש מסיבות נוספות טובות ב22 יום לפני
במועדון ה
Effenaar
יש טקנו עם
Line-up:
Dave Clarke
2000 and One
Bas Struik
במועדון ה
Locomotion
יש פאקינג אירוע אירוע!!!
"Bitte Ein Beat! - Dejavu! - Reunion Edition!"
Line-up:
Cosmic Gate, Pulsedriver, Tillmann Uhrmacher, Dave 202, Jam-X and De Leon A.k.a. Dumonde, Dj Dean, Dj Isaac, Deepack, Rocco (a.k.a. Sven-R-G) Vs, Bass T., Charly Lownoise, Deaz D.
:eyespop:
מקווה שזה קרוב למסיבה עם איתי ככה שנעשה חצי חצי
:crazy:
בטח יש עוד אפטרים אבל צריך להמשיך לסרוק אני קופץ לבקר בפורום ההולנדי והגרמני לצורך העניין
;) |
|
|
|
|