return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
[23-02-2008] Trance Energy 2008, NL (pg. 3)
View this Thread in Original format
uzi
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
בטח יש עוד אפטרים אבל צריך להמשיך לסרוק אני קופץ לבקר בפורום ההולנדי והגרמני לצורך העניין

תודה על ההסברים.
אל תהסס לפרסם שם איזה טראד באנגלית כדי שיעזרו לך, הם ממש אחלה!
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by uzi
תודה על ההסברים.
אל תהסס לפרסם שם איזה טראד באנגלית כדי שיעזרו לך, הם ממש אחלה!


זה בסדר יש עוד חודש ים זמן להכין תוכנית לשבוע שאיהיה שם
אני מקווה שיהיה מפגש
כמו שעושים במיידיי ובסוף שבוע האהבה בגרמניה

ואני רוצה להבין משהו אתה מגיע אתה?
מתי טס?
uzi
אני לומד וממש אין לי כסף בשביל זה.
פשוט עזרתי לחבר שלי לקנות והכל...
ZetLAW
אני בתהליכים עם חברות נסיעות לארגן טיסות + הופעה + לינה. לכל מני הופעות טראנס באירופה כגון Armin Only
ו
Trance energy.
מי שמעוניין בבקשה לשלוח לי מייל או להשאיר לי הודעה פרטית כאן בפורום.
[email protected]
אני מקווה שיהיו מספיק אנשים כדי לעשות את המחיר אטרקטיבי.
uzi
לא הבנתי אם אתה מחפש לקוחות או מחפש קבוצה כנגד החברות נסיעות.
ZetLAW
אני בעצמי לא יודע
:-)
בינתיים רק להשיג דילים טובים ל
armin only
ו
trance energy
:P
black_mammmba
שוחררר "הימנון" הטראנס אנרג'י
Ernesto_Vs_Bastian-Thrill__Incl_Reflecting_Diversity_Mix-WEB-2008-WAV

בהחלט איכותי
markfeldman
quote:
Originally posted by ZetLAW
בינתיים רק להשיג דילים טובים ל
armin only

:P



זה אירוע שווה !

הטראנס אנרג'י השנה טיפה מאכזב מבחינת הליינאפ
uzi
quote:
Originally posted by markfeldman
הטראנס אנרג'י השנה טיפה מאכזב מבחינת הליינאפ

להגיד שטראנס-אנרג'י של השנה הוא מאכזב זה כמעט כמו להגיד שאתה לא אוהב טראנס!
הוא כולל את רוב השמות והפריצות הכי גדולים שיש!
התוכניות שלהם מובילות בטראנס מלודי ואפליפטינג, אחרים אפילו לא משיגים את מה שיש להם!
yaman
מקווה להיות ב 2009

DJMIKE
אם מישהו מגיע

אנחנו מלא חבר'ה שנוסעים, הכל כבר סגור

צרו קשר אם לא בא לכם להיות לבד שם...
uzi
quote:
Originally posted by DJMIKE
אם מישהו מגיע

אנחנו מלא חבר'ה שנוסעים, הכל כבר סגור

צרו קשר אם לא בא לכם להיות לבד שם...

לבד???
אין מצב!
השנה נוסעים לשם כל כך הרבה ישראלים שאפילו הקריין של הארוע ידבר בעברית!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement