|
[23-02-2008] Trance Energy 2008, NL (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
בטח יש עוד אפטרים אבל צריך להמשיך לסרוק אני קופץ לבקר בפורום ההולנדי והגרמני לצורך העניין |
תודה על ההסברים.
אל תהסס לפרסם שם איזה טראד באנגלית כדי שיעזרו לך, הם ממש אחלה! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by uzi
תודה על ההסברים.
אל תהסס לפרסם שם איזה טראד באנגלית כדי שיעזרו לך, הם ממש אחלה! |
זה בסדר יש עוד חודש ים זמן להכין תוכנית לשבוע שאיהיה שם
אני מקווה שיהיה מפגש
כמו שעושים במיידיי ובסוף שבוע האהבה בגרמניה
ואני רוצה להבין משהו אתה מגיע אתה?
מתי טס? |
|
|
| uzi |
אני לומד וממש אין לי כסף בשביל זה.
פשוט עזרתי לחבר שלי לקנות והכל... |
|
|
| ZetLAW |
אני בתהליכים עם חברות נסיעות לארגן טיסות + הופעה + לינה. לכל מני הופעות טראנס באירופה כגון Armin Only
ו
Trance energy.
מי שמעוניין בבקשה לשלוח לי מייל או להשאיר לי הודעה פרטית כאן בפורום.
[email protected]
אני מקווה שיהיו מספיק אנשים כדי לעשות את המחיר אטרקטיבי. |
|
|
| uzi |
| לא הבנתי אם אתה מחפש לקוחות או מחפש קבוצה כנגד החברות נסיעות. |
|
|
| ZetLAW |
אני בעצמי לא יודע
:-)
בינתיים רק להשיג דילים טובים ל
armin only
ו
trance energy
:P |
|
|
| black_mammmba |
שוחררר "הימנון" הטראנס אנרג'י
Ernesto_Vs_Bastian-Thrill__Incl_Reflecting_Diversity_Mix-WEB-2008-WAV
בהחלט איכותי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by ZetLAW
בינתיים רק להשיג דילים טובים ל
armin only
:P |
זה אירוע שווה !
הטראנס אנרג'י השנה טיפה מאכזב מבחינת הליינאפ |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הטראנס אנרג'י השנה טיפה מאכזב מבחינת הליינאפ |
להגיד שטראנס-אנרג'י של השנה הוא מאכזב זה כמעט כמו להגיד שאתה לא אוהב טראנס!
הוא כולל את רוב השמות והפריצות הכי גדולים שיש!
התוכניות שלהם מובילות בטראנס מלודי ואפליפטינג, אחרים אפילו לא משיגים את מה שיש להם! |
|
|
| DJMIKE |
אם מישהו מגיע
אנחנו מלא חבר'ה שנוסעים, הכל כבר סגור
צרו קשר אם לא בא לכם להיות לבד שם... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אם מישהו מגיע
אנחנו מלא חבר'ה שנוסעים, הכל כבר סגור
צרו קשר אם לא בא לכם להיות לבד שם... |
לבד???
אין מצב!
השנה נוסעים לשם כל כך הרבה ישראלים שאפילו הקריין של הארוע ידבר בעברית!:D |
|
|
|
|