|
[23-02-2008] Trance Energy 2008, NL (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| iulianh |
| uh man i want to go , but damn it`s expensive to get there :mad: :mad: :mad: |
|
|
| uzi |
IULIANH,
"expansive" is a relative term.
if i am not mistaken the flights should cost you less since you live in romania... |
|
|
| MindP |
| Only 3 weeks left... can't wait! :clown: |
|
|
| B-52 |
חברים יקרים
אני די חדש פה אניי צריך דחוף אבל מה זה דחוף עזרהשני חברים שלי רוצים להיצטרף לטיסה לטראנס אנרג"י אני צריך עוד 2 כרטיסים יש למישהו למכור או שהוא יודע מאיפה אני משיג בתודה שי הנייד שלי הוא 0547279203 גם עם יש אפשרות לקנות ממישהו בהולנד שיש לו כרטיסים גם טוב ולכל אלה שטסים אפשר לארגן מפגש לפני הטיסה ככה בשבל הסבבה ולהכיר את החברה בתודה שי עזרה |
|
|
| B-52 |
| שלום לכולם לא יצא לי להיות פה המון זמן אבל טוב לדעת שיש המון חברה השנה שטסים להולנד אני צריך עזרה דחופה אני צריך 2 כרטיסים לטראנס אנרג"י יש למישהו למכור או מכיר מישהו שמוכר גם עם הוא מכיר מישהו מהולנד זה גם טוב אז צרו איתי קשר בנייד או פה בתודה מראש שי ויש המון חברה שטסים מפה אז אפשר לארגן מפגש לפני הטיסה בתודה שי 0547279203 |
|
|
| orian_l2003 |
| quote: | Originally posted by B-52
חברים יקרים
אני די חדש פה אניי צריך דחוף אבל מה זה דחוף עזרהשני חברים שלי רוצים להיצטרף לטיסה לטראנס אנרג"י אני צריך עוד 2 כרטיסים יש למישהו למכור או שהוא יודע מאיפה אני משיג בתודה שי הנייד שלי הוא 0547279203 גם עם יש אפשרות לקנות ממישהו בהולנד שיש לו כרטיסים גם טוב ולכל אלה שטסים אפשר לארגן מפגש לפני הטיסה ככה בשבל הסבבה ולהכיר את החברה בתודה שי עזרה |
אני מצטרף לדברים האלה
אני גם מחפש אנשים שרוצים לטוס
ואנשים שרוצים למכור כרטיסים או מכירים מישו
תודה. |
|
|
| Chryz707 |
01-02-2008
Elements of Life DVD premiere parties announced
Preceding the final release of his Elements of Life World Tour DVD, Tiכsto will host three highly exclusive premiere parties to give his audience an early sneak peek. Three capital cities, including Copenhagen where the actual footage for the DVD was shot, will figure as the stage for the events.
The premiere parties will offer a unique chance for the visitors to see a part of the Elements of Life World Tour DVD before its official release. The visitors will get a perfect idea of what the people in Copenhagen experienced and the icing on the cake will of course be Tiכsto's performance after the premiere.
Spread over three different European countries, the locations chosen for the event are: Club Escape in Amsterdam on February 22nd, Club Vega in Copenhagen on February 28th and the Indig02 in London on February 29th.
The ticket presale addresses for these premieres are published on
www.tiesto.com
Trance Energy Pre Party for Tiesto People! |
|
|
| benji904 |
Less than two weeks!!!
We're gonna blow the damn roof off!!
:crazy: :tongue3 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Sibal
MAIN STAGE
22:00 - 23:00 Kyau and Albert
23:00 - 00:30 Ferry Corsten
00:30 - 02:00 Marco V
02:00 - 04:30 Tiכsto
04:30 - 06:00 Sander van Doorn
06:00 - 07:00 Mark Sherry
MC Mighty Mike
CLUB STAGE
21:00 - 23:30 Chris Rox
23:30 - 01:00 Funkerman
01:00 - 02:30 Tony Cha Cha
02:30 - 04:00 Jean
04:00 - 05:30 Roy Gates
05:30 - 07:00 Mike S
MC Boogshe
HIGH CONTRAST / HARD STAGE
Er heeft een kleine wijziging plaatsgevonden in het programma, zo zal Sied van Riel niet op de Future Stage maar High Contrast te horen zijn
21:00 - 22:00 Sied van Riel
22:00 - 23:00 Jochen Miller
23:00 - 00:00 Ronald van Gelderen
00:00 - 01:15 Alex M.O.R.P.H.
01:15 - 02:30 Nic Chagall
02:30 - 03:45 Marcel Woods
03:45 - 05:00 Ernesto vs. Bastian (dj-set)
05:00 - 06:00 Rank 1 (dj-set)
06:00 - 07:00 Joop
FUTURE STAGE
00:00 - 01:00 Marlo Hoogstraten
01:00 - 02:00 John O Callaghan
02:00 - 03:00 Sean Tyas
03:00 - 04:00 Airbase
04:00 - 05:00 Phynn
05:00 - 06:00 Tom Cloud
06:00 - 07:00 Ultraform
MC Gunner |
only 7 more days to my flight!!!!!!!!! :crazy: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
only 7 more days to my flight!!!!!!!!! :crazy: |
יופי באמת, תוציא לי את הנשמה! שיהיה לך לבריאות!
אם אתה לא חוזר עם קבצי וידאו משני הארועים... אז אתה סתם מניאק! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by uzi
יופי באמת, תוציא לי את הנשמה! שיהיה לך לבריאות!
אם אתה לא חוזר עם קבצי וידאו משני הארועים... אז אתה סתם מניאק! |
חחח אני מחפש מצלמה למה אין לי לא לתמונות ולא לוידאו
אם יש לך ובא לך לפנק אותה בשבוע טראנס בהולנד על חשבוני אני אשמח מאוד
מסנג'ר\אימייל:
[email protected]
:gsmile: |
|
|
|
|