|
23 March Bonzai Night At Club Illusion - Belgium (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| Zéker aanwezig!!! :) |
|
|
| Lolo |
mag ik durven zeggen... aanwezig??
See you there!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik mag toch hopen dat de dj's toch een hoop Bonzai-werk gaan draaien, zowel oudere platen als meer recente? :) |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik mag toch hopen dat de dj's toch een hoop Bonzai-werk gaan draaien, zowel oudere platen als meer recente? :) |
Daarvoor kan je zeker en vast op mij rekenen, voor oud en ook nief speelgoed ;-)
L. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Lolo
mag ik durven zeggen... aanwezig??
See you there!! |
Wordt het een gewone dj-set of een (semi)live-set? |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Wordt het een gewone dj-set of een (semi)live-set? |
dj set voor ene keer LOL |
|
|
| TranceGenetic |
| Hier ga ik toch ook bij aanwezig zijn :p |
|
|
| Vishnu |
| Wordt vrij moeilijk om hier niet naar toe te komen :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik ga zeker gaan :D
die avond heb ik wel nog zaalvoetbal tot 9u, maar dat zal niet zo'n probleem vormen. Als ik van daaruit vertrek ben ik nog wel redelijk op tijd in de Illusion, ik schat ten laatste half 12 :) |
|
|
| Progrez |
Mooi initiatief dat moet gesteund worden.
Misschien dat de heren dj's nog wat inspiratie kunnen ophalen door het bekijken van deze clip:
http://nl.youtube.com/watch?v=5PBCYTAKXdM
Ik zal er in elk geval zijn. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zou mijn ziel verkopen om die avond Dreamwaver - Liquid M:M of E.N.E.R.G.Y. - Desire (Power mix) te horen. Of een paar platen van YDR's "2001" album, zoals bijvoorbeeld My Style, of het waanzinnig mooie Who To Choose. Yves, Laurent, als jullie dit lezen... |
|
|
| TOR |
Timetable:
22.00 - 24.00 : Dj Jan
24.00 - 01.30 : Dj Fire
01.30 - 03.00 : Yves Deruyter
03.00 - 05.00 : Manuel Le Saux
05.00 - 06.30 : Airwave
06.30 - 08.00 : Dj Elof |
|
|
|
|