|
23 March Bonzai Night At Club Illusion - Belgium (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by TOR
Timetable:
22.00 - 24.00 : Dj Jan
24.00 - 01.30 : Dj Fire
01.30 - 03.00 : Yves Deruyter
03.00 - 05.00 : Manuel Le Saux
05.00 - 06.30 : Airwave
06.30 - 08.00 : Dj Elof |
miljaarde zo laat weer, pff |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pff, inderdaad niet ideaal. Maar Fire speelt wel vroeg, dus dat betekent dat hij wat meer proggy kan spelen waarschijnlijk \o/ |
|
|
| Config |
| anyway, die line up is prachtig, wie niet blijft tot ten minste 6.30 krijgt een stamp onder zijn kloten van mij :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik vind de timetable wel meevallen, ... ik heb die avond nog eerst zaalvoetbal en zal waarschijnlijk pas tegen half 12 aankomen. Met deze timtable zal ik dus niet te veel moeten missen. Ik hoop wel dat er tegen dat Airwave begint nog voldoende volk is, kan de sfeer enkel maar ten goede komen |
|
|
| Vishnu |
| En ik ga er die dag dan toch niet geraken... :mad: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
miljaarde zo laat weer, pff |
Bwa persoonlijk vind ik het goed meevallen.. Gingen wsl toch pas tegen 24u arriveren, dus hoeven we alvast geen guest te missen. En dat Airwave tot half zeven draait, tja als we tot Illusion komen dan blijven we zowiezo altijd tot 's morgens..
Ochja dat het maar snel volgende week is, heb wel zin in ferm feestje :cool: |
|
|
| Progrez |
YDR doet duidelijk de late in Cherrymoon  |
|
|
| steve rosseels |
| danku voor goeie songs |
|
|
| Lolo |
tjah, men moest rekening houden met de timetable van de retro in cherry moon voor jurgen en yves. Dus dit was het simpelste, en wij wouden toch de betere uren aan manuel geven.
Men ziet mij daar ni voor 4u zenne, ik ga lekker slapen tot 2u30, want na de gig doe ik thuis een ontbijt met vrienden.
L. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Lolo
Men ziet mij daar ni voor 4u zenne, ik ga lekker slapen tot 2u30, want na de gig doe ik thuis een ontbijt met vrienden.
L. |
Bye bye bioritme :D |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by BZRK
Bye bye bioritme :D |
dat is z'n bioritme :D
ben zeker aanwezig !! |
|
|
| Solar1 |
| Hiervoor kom ik ook nog eens uit mijn kot! tot zondag :disbelief |
|
|
|
|