return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
23 March Bonzai Night At Club Illusion - Belgium (pg. 3)
View this Thread in Original format
BZRK
quote:
Originally posted by TOR
Timetable:

22.00 - 24.00 : Dj Jan
24.00 - 01.30 : Dj Fire
01.30 - 03.00 : Yves Deruyter
03.00 - 05.00 : Manuel Le Saux
05.00 - 06.30 : Airwave
06.30 - 08.00 : Dj Elof


miljaarde zo laat weer, pff
Jasperovitsj
Pff, inderdaad niet ideaal. Maar Fire speelt wel vroeg, dus dat betekent dat hij wat meer proggy kan spelen waarschijnlijk \o/
Config
anyway, die line up is prachtig, wie niet blijft tot ten minste 6.30 krijgt een stamp onder zijn kloten van mij :toothless
FCB_Fanatic
ik vind de timetable wel meevallen, ... ik heb die avond nog eerst zaalvoetbal en zal waarschijnlijk pas tegen half 12 aankomen. Met deze timtable zal ik dus niet te veel moeten missen. Ik hoop wel dat er tegen dat Airwave begint nog voldoende volk is, kan de sfeer enkel maar ten goede komen
Vishnu
En ik ga er die dag dan toch niet geraken... :mad:
FenixStyle
quote:
Originally posted by BZRK
miljaarde zo laat weer, pff


Bwa persoonlijk vind ik het goed meevallen.. Gingen wsl toch pas tegen 24u arriveren, dus hoeven we alvast geen guest te missen. En dat Airwave tot half zeven draait, tja als we tot Illusion komen dan blijven we zowiezo altijd tot 's morgens..

Ochja dat het maar snel volgende week is, heb wel zin in ferm feestje :cool:
Progrez
YDR doet duidelijk de late in Cherrymoon
steve rosseels
danku voor goeie songs
Lolo
tjah, men moest rekening houden met de timetable van de retro in cherry moon voor jurgen en yves. Dus dit was het simpelste, en wij wouden toch de betere uren aan manuel geven.

Men ziet mij daar ni voor 4u zenne, ik ga lekker slapen tot 2u30, want na de gig doe ik thuis een ontbijt met vrienden.

L.
BZRK
quote:
Originally posted by Lolo
Men ziet mij daar ni voor 4u zenne, ik ga lekker slapen tot 2u30, want na de gig doe ik thuis een ontbijt met vrienden.

L.


Bye bye bioritme :D

Mystique
quote:
Originally posted by BZRK
Bye bye bioritme :D


dat is z'n bioritme :D

ben zeker aanwezig !!
Solar1
Hiervoor kom ik ook nog eens uit mijn kot! tot zondag :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement