|
23 March Bonzai Night At Club Illusion - Belgium (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
ik was ook aanwezig -->
stijve benen, kramp en joggerstepel :toothless
ferm geamuseerd dus. |
|
|
| FCB_Fanatic |
ook wel een leuke avond gehad, ... alleen jammer dat de chauffeur vrij vroeg door wou. We hebben daardoor het laatste half uur van Airwave nog moeten missen (en laat dat nu net de DJ zijn waarvoor ik voornamelijk naar Illusion was afgezakt :( ).
't was vooral sterven toen we buiten stonden iets te eten en Laurent nog "Save Me" oplegde :(
maar goed dat het niet Innerspace was of ze hadden mij echt naar het ziekenhuis moeten voeren :p |
|
|
| Config |
Was wel een super avond eigenlijk :)
maar wat draaide YDR een rare set jong, van enkele steengoeie platen int begin naar een commercieel gedoe in het midden van zijn set :conf:
net als Joeri heb ik ook het laatste deel van Airwave's set gemist, maar het eerste deel vond ik beklijvend goed, heel jammer dat er naar het einde van zijn set toe niet zoveel volk meer was, hij had et zeker verdiend. Veel platen van I Want To Believe gehoord die hij blijkbaar in een hedendaags jasje gestoken had. Ik kon het zeker smaken :)
Ook nog een eervolle vermelding voor Manuel Le Saux, een goeie set, met tijdens Anticipation een globaal flipmoment :toothless |
|
|
| Gladius |
ik heb uiteindelijk toch afgehaakt. m'n broer was te moe en ik had eigenlijk ook geen zin meer.
hopelijk komen de sets online |
|
|
| FenixStyle |
Best wel leuk avondje. Qua muziek en sfeer kon het niet tippen aan de Bonzai-stage op Tomorrowland, maar bon dat valt dan eigenlijk ook moeilijk te vergelijken.
Goeie sets gehoord. De set van YdR was idd best wel wat vreemd. Platen zoals die Break The House van Laidback Luke vind ik nu niet slecht, maar het paste niet echt binnen de avond.. :p
Spijtig genoeg Airwave niet meer volledig kunnen zien. Maar bon eenmaal in de auto bleek dan ook dat ik echt wel ferm moe was.. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
hopelijk komen de sets online |
Zo spectaculair waren ze niet hoor. :)
Fire deed een goeie warmup, en vooral zijn eerste 45 minuten waren heel goed (Pryda - Europa, Fire & Ice - Close to me (DJ Fire sunset mix), Chris Raven - I know you love me too (Van Bellen remix) :crazy: , DJ Fire - Religion). Daarna een beetje te veel Deadmau5-platen naar mijn goesting, maar hij dreef het tempo wel goed op, en het volk was wel mee. YDR begon ook goed (Active Sight - Tears of joy :crazy: ), maar al snel begon hij met nogal commerciële groove/electro rommel op een veel te hoge BPM. Daarna wat goedkoop scoren met onder andere Universal Nation, Born Slippy, Toca Me (Inpetto remix) en Not Exactly, en dan wat platte techtrance. Niet echt mijn kopje thee, en best wel een zware teleurstelling dat er in die eerste 3 uur misschien hoop en al 5 Bonzai platen gedraaid zijn. Maar het concept beperkte zich blijkbaar alleen maar tot artiesten van Bonzai zelf, en niet de muziek die ze voortgebracht hebben. Manuel Le Saux was ook niet slecht (technisch bijzonder sterk), maar lang zijn we toch niet meer gebleven. Waarschijnlijk hebben we daardoor een goeie set van Airwave gemist, maar ik kon het niet meer opbrengen om nog te blijven. We hadden beter naar de Cherry Moon geweest als ik het zo hoor :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Weet iemand trouwens hoe de voorlaatste (?) plaat die Fire heeft gespeeld heette? Het was een redelijk uplifting trancer, met een extreem lange en opzwepende opbouw. Vaag, ik weet het, maar voor de mensen die er waren genoeg info hopelijk? Ik heb er een kort clipke van gemaakt dat ik eventueel wel kan uppen... |
|
|
| Gladius |
| hoe heeft Airwave gedraaid? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
hoe heeft Airwave gedraaid? |
vond hem een goeie set draaien, een aantal oudere platen gedraaid (o.a. Save Me) in combinatie met recenter werk (waaronder Trilogique en ook die Agent Sam Fisher track). Ik moet eerlijk zijn dat ik niet bijzonder veel platen heb herkend, heb gewoon de tijd niet meer om alles zo goed op te volgen :)
tracklist is dus altijd welkom Laurent ;) (hoewel ik het mij dan achteraf mss ga beklagen als ik zie wat ik nog gemist heb :p) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
maar wat draaide YDR een rare set jong, van enkele steengoeie platen int begin naar een commercieel gedoe in het midden van zijn set |
ik dacht dat ydr alleen maar jump draaide?:conf: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by christina
ik dacht dat ydr alleen maar jump draaide?:conf: |
Hij draaide crap. Er bestaat nog andere crap buiten jump. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hij draaide crap. Er bestaat nog andere crap buiten jump. |
In de CM was hij nochtans weer koning. En zijn mixen was fenomenaal sterk.
Hij blinkt precies enkel maar uit in het draaien van goeie retro :) |
|
|
|
|