|
23 March Bonzai Night At Club Illusion - Belgium (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| niemand geen vrij kaarten op overschot? =p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
niemand geen vrij kaarten op overschot? =p |
waar zouden we die vrij kaarten dan vandaan moeten hebben??? Heb daar niks van gehoord :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Veel zal het toch niet kosten? 10€ zoals gewoonlijk? OF zelfs 5€ als je voor middernacht komt? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Veel zal het toch niet kosten? 10€ zoals gewoonlijk? OF zelfs 5€ als je voor middernacht komt? |
idd, en met zo'n line-up heb ik er dat absoluut voor over :toocool: |
|
|
| Gladius |
ben is benieuwd hoeveel BETA's er zullen zijn. Voor mij is het al geleden van O'Bir in Illusion sinds ik nog naar een trancefeest ben geweest. roll call?
-Gladius (& broer) |
|
|
| FCB_Fanatic |
is voor mij ook geleden van Jon O'Bir in Illusion da'k der nog ben geweest (en daarvoor Club Elite Sprin Edition). Wel o.a. nog naar TE geweest :)
Roll call:
- Gladius (& broer)
- Fenixstyle
- Config
- FCB_Fanatic |
|
|
| Jasperovitsj |
Roll call:
- Gladius (& broer)
- Fenixstyle
- Config
- FCB_Fanatic
- Zehra & Jasper |
|
|
| Arpegia |
| Fast Distance will be present aslo :gsmile: |
|
|
| Push2005 |
| Ik ga toch 'ns cherrymoon doen denk ik :) |
|
|
| Xilver |
Roll call:
- Gladius (& broer)
- Fenixstyle
- Config
- FCB_Fanatic
- Zehra & Jasper
- Xilver voorwaar :eyes: |
|
|
| Zjokke1977 |
| nog altijd zwaar aant twijfelen - morgen ist uitzonderlijk werkendag voor mij :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bon, we zijn eens weg. Het sneeuwt hier volle bak, dus hopelijk is dat een goed teken :D |
|
|
|
|