|
BeTA ID Contest 32 - Deadline: zondag 16 maart, 23.59u (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remofski |
Ik zou willen meedoen, maar ik schaam me te hard omdat ik er maar 8 van ken, met een negende die op het puntje van m'n tong ligt. :o
En dan te bedenken dat ik onder mijn vrienden als een wandelende encyclopedie geld... Ik ben teleurgesteld in mezelf. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Remofski
Ik zou willen meedoen, maar ik schaam me te hard omdat ik er maar 8 van ken, met een negende die op het puntje van m'n tong ligt. :o
En dan te bedenken dat ik onder mijn vrienden als een wandelende encyclopedie geldt... Ik ben teleurgesteld in mezelf. |
een encyclopedie met dt-fouten, da moet ik toch nog tegenkomen zenne:rolleyes: :haha: |
|
|
| Remofski |
| Oei, het onderwerp stond te ver af van de persoonvorm. :( |
|
|
| Magistrate |
met 8 volledig correcte antwoorden zul je het nog niet zo slecht doen hoor, kheb em ietsje te moeilijk gemaakt zo te zien...
dus zend maar binnen ;) |
|
|
| Real |
| Inderdaad, 't is zeker gene simpele contest. |
|
|
| Magistrate |
| tegen het einde van de week zal ik wel wat tips posten :) |
|
|
| Magistrate |
we hebben een nieuwe leider:
01. Zehra
02. Real
03. TOR
04. Krisix
05. SpeedBoy |
|
|
| Jasperovitsj |
\o/
Go baby go :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hehe, kijk naar al die gekwetste mannelijke ego's :stongue: |
|
|
| Magistrate |
tip 1:
Vrijwel iedereen weet nu al dat ID37 een Estuera track is, maar niemand weet de titel...
Het gaat om de B-kant van 1 van de beste Steur/Estuera producties...
tip 2:
ID49 is de slechtste plaat van 2007, geproduceerd door een dikke hollander en gelukkig enkel digitaal verschenen.. |
|
|
|
|