return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
BeTA ID Contest 32 - Deadline: zondag 16 maart, 23.59u (pg. 3)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Magistrate


tip 2:

ID49 is de slechtste plaat van 2007, geproduceerd door een dikke hollander en gelukkig enkel digitaal verschenen..


deze kan ik zelfs raden zonder de ID gehoord te hebben :toothless
Magistrate
01. Zehra
02. De Geert
02. Real
04. TOR
05. Krisix
06. SpeedBoy

het wordt spannend aan de top, met een gedeelde 2de plaats..
Magistrate
update:

01. Zehra
02. Real
03. De Geert
04. TOR
05. Krisix
06. SpeedBoy
Real
Verdoeme! Ik haak af. :(
Magistrate
tip 3:

ID05, ID08, ID16, ID30, ID41, ID45 zijn producties van T. Verwest.


tip 4:

ID10, ID38, ID44 en ID47 zijn afkomstig van een vrij bekende Belgische producer.
Zehra
zeg, je geeft wel enorm veel tips hier, maar qua feedback in je mails ist wel redelijk magertjes! ik kan me zelfs niet herinneren dat er vroeger zoooooooveel tips werden gegeven in de id contest.
ik vind dit echt niet kunnen
Magistrate
kgeef liever tips aan iedereen tegelijk, dan aan personen individueel. lijkt me eerlijker :) en gezien de lage scores ..
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Zehra
zeg, je geeft wel enorm veel tips hier, maar qua feedback in je mails ist wel redelijk magertjes! ik kan me zelfs niet herinneren dat er vroeger zoooooooveel tips werden gegeven in de id contest.
ik vind dit echt niet kunnen


tzijn idd wel veel tips :)

ik heb de samples nog niet beluisterd, maar obv hetgeen ik hier zie zijn ze ook nog eens vrij "expliciet". Als er vroeger al ooit tips werden gegeven waren die toch echt wel minder duidelijk, hier wordt zelfs de naam vrijgegeven :p

edit: zijn dat trouwens tips over tracks die nog niet zijn geraden? Want anders is het ook niet eerlijk hé.
Magistrate
mja we zullen zien of ze veel zullen helpen
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Magistrate
kgeef liever tips aan iedereen tegelijk, dan aan personen individueel. lijkt me eerlijker :) en gezien de lage scores ..

Bwah, in welke zin is dat eerlijker? Niemand kan uit deze tips meer of minder voordeel uit halen, dus aan de scores zal dat echt niet veel veranderen, buiten het feit dat ze wat hoger zullen liggen. Maar de stand blijft in principe onveranderd.

Doorheen de 30+ contests is er een systeem gegroeid van individuele feedback via mail, waarbij de contestmaker tips kon geven op basis van elke inzending. Wat mij dan weer eerlijker lijkt. Waarom zou je dat nu ineens veranderen? :)

Zehra
ik heb niet gezegd dat je me tips moet geven + ik heb ook niet bij elk nummer zitten gokken. als ik ergens een artiest + titel bij geef verwacht ik toch wel punten er op, ook al ist maar nul

vb uit id contest 13

37. seyton - the drake equation(?) 0/2

dat is feedback waar je iets mee kan! je weet dat 't een nummer zonder remixen is bvb
Zehra
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
edit: zijn dat trouwens tips over tracks die nog niet zijn geraden? Want anders is het ook niet eerlijk hé.


16 heb ik
44 & 47 ook
dus ja...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement