|
BeTA ID Contest 32 - Deadline: zondag 16 maart, 23.59u (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Magistrate
Het is aan Luc om zijn 'recht' om de contest te organiseren te delegeren :p
Zehra lijkt me wel het meest aangewezen en ze heeft ook al een tijdje geen meer georganiseerd zie ik.. |
Of voor de afwisseling degene op de laatste plaats de volgende laten maken? :p |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Krisix
Hoe komt dat gij ni mee deed Vega? Precies toch wel de contest gevolgd van in't begin al, maar zien uwe naam ni tussen de deelnemers staan :p. |
Dat is altijd zo. Toen ik de contest moest organiseren, vroeg meneer zich weken op voorhand af waar de te identificeren platen bleven. En als het dan zover was, probeerde hij niet eens om mee te doen. |
|
|
| Magistrate |
| ik denk dat ie samenwerkt met Zehra ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Dat is altijd zo. Toen ik de contest moest organiseren, vroeg meneer zich weken op voorhand af waar de te identificeren platen bleven. En als het dan zover was, probeerde hij niet eens om mee te doen. |
Boo ing hoo :p |
|
|
| Zehra |
ik wil de volgende contest wel maken
| quote: | Originally posted by Magistrate
ik denk dat ie samenwerkt met Zehra ;) |
ik denk 't niet. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik wil de volgende contest wel maken
|
Kheb't eerst aan kristof gevraagd. Die heeft nog nooit een gemaakt.
Daarbij zei je zelf dat je ook geen wou maken + als jasper die post niet had gemaakt van "lamest excuse ever" dan was jij nu de winnaar :p :toothless
'T is maar een spel hé |
|
|
| Zehra |
ik zei dat om u te demotiveren ;)
maar als real 't wil, ook goe voor mij :) |
|
|
| Bertn |
| hm, ik had ook een inzending gedaan, is die ni aangekomen?:( |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Bertn
hm, ik had ook een inzending gedaan, is die ni aangekomen?:( |
oei, niks gekregen :conf: khad er nochtans speciaal op gelet aangezien je er iets over postte.. |
|
|
| TOR |
Fijne selectie, met heel wat zalige platen die opnieuw in het actieve geheugen zijn geschoten. Ik denk bvb. aan Dance of the Seventh Hill of die Joker Jam..
Jammer dat ik slechts 1 keer heb kunnen luisteren. Meer dan een 3e plaats zat hoe dan ook niet in. |
|
|
| Krisix |
| Wie maakt nu de volgende :p? |
|
|
|
|