|
BeTA ID Contest 32 - Deadline: zondag 16 maart, 23.59u (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Zwaren ambras gasteuh! |
|
|
| Magistrate |
euhm, ik heb nog maar 1 contest meegedaan en bij die heb ik nooit individuele feedback gekregen van luc dusja.. sorry voor mijn onwetendheid.
enja, na de vorige contest was er sprake om het concept wat te veranderen gezien de lage opkomst, dus dacht ik op die manier wat meer mensen te kunnen bereiken..
maar als iedereen het er over eens is dat dergelijke tips niet meer kunnen, dan zal ik dat niet meer doen :) |
|
|
| Real |
| Ik snap het probleem niet echt. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Magistrate
tip 3:
ID05, ID08, ID16, ID30, ID41, ID45 zijn producties van T. Verwest.
|
Lap; daar gaan mijn troeven :p |
|
|
| Xilver |
Wa, iedereen terug vrienden ofwa?
Twordt precies terug tijd voor ne nieuwe mellowhead of Toni. Twordt hier veel te troetelbeertjesachtig. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maak nog eens een fake account aan hé :p |
|
|
| Krisix |
| Kzijn ne newbie, en niemand stelt zich vragen bij mijn account :crazy:, moehahaha! |
|
|
| Xilver |
| ^ Zie misschien ben ik da wel. Wie zal het zeggen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die is veel te braaf en beschaafd om van u te zijn :D |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die is veel te braaf en beschaafd om van u te zijn :D |
:D |
|
|
| Magistrate |
01. Push2005
02. Zehra
03. Real
04. De Geert
05. TOR
06. Krisix
07. SpeedBoy |
|
|
|
|