|
De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik heb me nu lang genoeg ingehouden.
ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........
Gadverdamme wat zijn jullie sneu :whip: (en met jullie bedoel ik NIET degenen die rationeel na kunnen denken en zowel vraagtekens bij "links" als bij "rechts" zetten....en tevens bedoel ik mensen die nie op dit board zitten maar op tv hun misselijkmakende, vol spel- en grammatica fouten zittende tirades op de kijker loslaten)
BLEGH |
whaha neej dit is lekker :p
Dit vinnik echt nergens op slaan. Net alsof de meeste mensen die op LPF dom zijn. Overal zitten domme mensen en ook bij de mensen die op andere partijen stemmen zitten mensen die dom zijn en andere mensen die schuld geven.
Als bijvoorbeeld Rosenmoller vermoord was geweest hadden er ook zulke berichten gekomen van de andere kant. Je doet nou net alsof alleen het Anitavolk op LPF stemt, maar daar hebben ze toch net iets teveel aanhangers voor |
|
|
| Ding Chavez |
Uuhhmm leuk stukje.... betrouwbare bron of niet, een subjectieve bron is het zeker, ik hecht er dus weinig aan....
| quote: | Originally posted by Akira
Pim heeft zich publiekelijk uitgelaten dat hij de nertsenfokkers in Nederland terecht (???) niets in de weg zal leggen als hij
Premier van NL is. |
| quote: | Originally posted by Akira
Pim moest dood, Rosenmöller en de zijne wilde dat. (????) Weten jullie nog het debat, de gevaarlijke felheid van Rosenmöller tegen Pim. De woede uit de ogen van een gevaarlijke onopgemerkte linkse milieu activist. (????????????????) |
De rest heb ik al geen zin meer in om te knippen en plakken. Zo te zien heeft de betrouwbare bron zijn huiswerk ook heel goed gedaan aangezien meneer toch echt Volkert heet.
GreetZ, DC |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Als bijvoorbeeld Rosenmoller vermoord was geweest hadden er ook zulke berichten gekomen van de andere kant. Je doet nou net alsof alleen het Anitavolk op LPF stemt, maar daar hebben ze toch net iets teveel aanhangers voor |
Sorry lieverd maar de gemiddelde Groen-links stemmer IS gewoon een beetje slimmer dan de LPF stemmer :)
Ik spreek uit ervaring ;) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Als bijvoorbeeld Rosenmoller vermoord was geweest hadden er ook zulke berichten gekomen van de andere kant. Je doet nou net alsof alleen het Anitavolk op LPF stemt, maar daar hebben ze toch net iets teveel aanhangers voor |
ik zie extreem rechts al Paultje achternazitten ..lol...
ze weten dat ze hem nie hoeven om te leggen omdat het gewoon een pipo zonder stropdas is die nix kan betekenen voor de politiek.. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik heb me nu lang genoeg ingehouden.
ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........
Gadverdamme wat zijn jullie sneu :whip: (en met jullie bedoel ik NIET degenen die rationeel na kunnen denken en zowel vraagtekens bij "links" als bij "rechts" zetten....en tevens bedoel ik mensen die nie op dit board zitten maar op tv hun misselijkmakende, vol spel- en grammatica fouten zittende tirades op de kijker loslaten)
BLEGH |
och och och, wat laten we elkaar allemaal toch weer in hun eigen waarde....:rolleyes:
en alles over één kam scheren....? hoe kom je daar nou weer bij :rolleyes:
voor de rest vind ik dat artikel beetje onzin, meer woorden ga ik er niet vuil aan maken |
|
|
| John |
wisten jullie dat de 34e man op de lijst van de VVD wel een sex de buurvrouw van Pim fortuyn heeft gehad?? dit is echt te gek gewoon.....STEM GEEN VVD!!!!!!!!!!! MAAR LPFFFF!!!!!! JAAAAAAAAAAAa
:conf:?:conf:
beetje een dom stukje..maar helaas zijn er veel mensen in nederland want er zijn er zoveel die zoiets echt denken...sja:S |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by John
wisten jullie dat de 34e man op de lijst van de VVD wel een sex de buurvrouw van Pim fortuyn heeft gehad?? dit is echt te gek gewoon.....STEM GEEN VVD!!!!!!!!!!! MAAR LPFFFF!!!!!! JAAAAAAAAAAAa
|
euh sorry ik niet begrijp....hehe :p |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik heb me nu lang genoeg ingehouden.
ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........
Gadverdamme wat zijn jullie sneu :whip: (en met jullie bedoel ik NIET degenen die rationeel na kunnen denken en zowel vraagtekens bij "links" als bij "rechts" zetten....en tevens bedoel ik mensen die nie op dit board zitten maar op tv hun misselijkmakende, vol spel- en grammatica fouten zittende tirades op de kijker loslaten)
BLEGH |
IK kots op jou... wat een domme onzin loop je weer es te verkondigen zeg.Als je met zulke statements komt onderbouw het dan is een keer goed IPLV van die 3 zinnetjes...
Maar hoe bedoel je ik scheer alles over een kam waarvan je siesta zo hard beschuldigd.zelf doe je het ook....dom wijf |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Akira
dom wijf |
Jullie kosten elkaar maar eens flink onder, maar dat laatste klopt niet helemaal Akira'tje. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Jullie kosten elkaar maar eens flink onder, maar dat laatste klopt niet helemaal Akira'tje. Nu toon je aan dat er bij jouw ook een gebrek aan intelligentie is. |
dat zou mooi zijn elkaars kop inslaan...
Dat ik haar een dom wijf vind???ach ja zoals jullie het zo vaak zeggen het is mijn mening en mag ik dat geen mening hebben?
ja ik zeg ook niet dat nou super slim is om te doen maar aangezien het nu toch al op een punt is gekomen waar het geen nut heeft om te discusseren zie ik geen reden om het netjes te houden. |
|
|
| magrec |
| Mensen hou het toch bij een discussie, een discussie is leuk totdat het persoonlijk begint te worden. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik hield t netjes, had me post al aangepast. Me gadachten vlogen weer t papier op en naderhand moest ik daar toch weer op terug komen. |
|
|
|
|