return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!) (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceFool
Miss P je lult weer flink poep.......Eerst loop je zelf te verkondigen dat LPF-stemmers dom zijn, maar als iemand jouw dom noemt ben je op je teentjes getrapt...
Miss Proximus
quote:
Originally posted by TranceFool
Miss P je lult weer flink poep.......Eerst loop je zelf te verkondigen dat LPF-stemmers dom zijn, maar als iemand jouw dom noemt ben je op je teentjes getrapt...


hahah :D hou nou s op man!


lees nou eens wat je zelf schrijft! mag ik de clue weten of doe je het in 2 posts zodat je weer meer posts hebt? :toothless

*edit*

ik heb t nog s even teruggelezen en ik geef gewoon HEEL ERG duidelijk aan dat ik niet ALLE stemmers bedoel!

nu ga ik gewoon ook weer ff denigrerend doen (waarom moet je je volwassen opstellen tegen een stel kinderen??) :

ze zeggen toch dat je van trekken blind wordt? :stongue: :stongue: :stongue:
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus


hahah :D hou nou s op man!


lees nou eens wat je zelf schrijft! mag ik de clue weten of doe je het in 2 posts zodat je weer meer posts hebt? :toothless

ik weetnie wat je nou dapper doet, maar ik reageerde gewoon op een post en ik hoef em toch niet verder uit te breiden hoop ik toch. Leek me wel duidelijk d8 ik zo.

Jij noemt mensen eerst zelf dom.....iemand anders zegt dat jij dom bent en dan ben je op je tenen getrapt, kortom jij mag zelf wel dingen over iemand zeggen maar diegene niet over jou. Was toch wel duidelijk d8 ik zo.
Miss Proximus
dankjewel voor de uitleg :stongue:


maar toch...zo gata het toch met iedereen? dat zou je toch moeten inzien! als iedereen maar alles ove iedereen kon zeggen zonder "hard feelings" dan zouden er uberhaupt toch geen flamewars zijn en zou jukx ook nooit gebanned zijn?????

en bovendien kan ik mensen dom VINDEN maar ik WEET van mezelf dat ik niet dom ben....dus waarom mag ik niet op m'n teentjes getrapt zijn?

als ik tegen Akira zeg dat mensen die naar sportscholen gaan niet deugen dan heeft hij toch ook recht om boos te worden omdat hij weet dat dat niet zo is! :D mja....scheve vergelijking? ik weet t niet...weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken


laterrrrrr
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus
weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken


Lol hehe veel plezier dan gaat ik vavavond lekker stampen op de sounds van remy en alex o rion tijdens Q-techno in THe Q en morgen PAULUS!!!!!!! (oaky he niet die dyke ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus


*edit*

ik heb t nog s even teruggelezen en ik geef gewoon HEEL ERG duidelijk aan dat ik niet ALLE stemmers bedoel!

nu ga ik gewoon ook weer ff denigrerend doen (waarom moet je je volwassen opstellen tegen een stel kinderen??) :

ze zeggen toch dat je van trekken blind wordt? :stongue: :stongue: :stongue:

nee hahahaha het zou ook wel HEEEEEEL erg dom zijn als je zegt dat ALLE LPF-stemmers dom zijn hahahaha. Dat zou ongeveer een kwart van nederland zijn (globale schatting;))

edit: laat ik verder maar niet op deze edit van jou reageren :)
Akira
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!!

T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo?
Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!!

Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!!

En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk.

Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug!

Maar goed....



Ja ach ja het schelden waarom niet ??als het toch gebeurd ga ik het niet uit de weg...en IN real life zou ik ook precies hetzelfde gezegd hebben dus mij boeit het niet.

NOu gozer...ten eerste probeer ik niet op te scheppen over welke studie ik doe...IK relativeer het aan het verband wat Miss P eerder zei. Het scheelt me ook geen flikker dat je zegt dat ik niet je moet quoten.Je mag je op zijn minst wel enigzins verdedigen...
Akira
quote:
Originally posted by Miss Proximus
als ik tegen Akira zeg dat mensen die naar sportscholen gaan niet deugen dan heeft hij toch ook recht om boos te worden omdat hij weet dat dat niet zo is! :D mja....scheve vergelijking? ik weet t niet...weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken


Okay mIss P...jij hebt mij dom genoemd en ik jou...hebben allebei elkaar zwart proberen te maken etc...Maar voor mij is nu genoeg geweest,ik weet dat jou standpunten anders zijn dan die van mij en daarbij wil ik het laten.IK hoef ook geen ruzie etc...kijk als je verder wilt ruzien mag je best je gang gaan maar ik heb er weinig behoefte meer aan dus voor mij is het wel weer leuk geweest.

Jason
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Akira


Okay mIss P...jij hebt mij dom genoemd en ik jou...hebben allebei elkaar zwart proberen te maken etc...Maar voor mij is nu genoeg geweest,ik weet dat jou standpunten anders zijn dan die van mij en daarbij wil ik het laten.IK hoef ook geen ruzie etc...kijk als je verder wilt ruzien mag je best je gang gaan maar ik heb er weinig behoefte meer aan dus voor mij is het wel weer leuk geweest.

Jason



hier ben ik het dus mee eens, Jason you're my man!
Optimus
quote:
Originally posted by TranceFool

nee hahahaha het zou ook wel HEEEEEEL erg dom zijn als je zegt dat ALLE LPF-stemmers dom zijn hahahaha. Dat zou ongeveer een kwart van nederland zijn (globale schatting;))


dan ga je uit van 16 miljoen stemmers

dat klopt niet

zoveel stemgerechtigden zijn er niet

Joost008
quote:
Originally posted by Optimus


dan ga je uit van 16 miljoen stemmers

dat klopt niet

zoveel stemgerechtigden zijn er niet


Details:p:p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



hier ben ik het dus mee eens, Jason you're my man!


als jij je nou niet in dingen zou mengen die je niet aangaan dan zou je misschien ook niet zo behandeld worden zoals t nu gaat :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement