return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!) (pg. 5)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Oh ennu....MODS.......dit lijkt me zeer persoonlijk worden allemaal van AKira.........wanneer komt die ban? Of moet ik er dit keer zelf voor zorgen :) Ik kan ook wel ff alle mods bij elkaar roepen hoor :D LoL :stongue:

hahaha.......zullen we eens even optellen hoeveel beledigingen jij hebt gemaakt in 'de 3' threads??? Ik denk dat we daar ook wel wat van kunnen maken hor :p

Oh nee w8....jouw post was sarcasme....daar mag ik dan niet zo op reageren :rolleyes:
Blik
*zucht*

wat ben je toch weer lekker triest bezig vandaag Miss P....


iemand afzeiken omdat die op het HBO zit, heb je zelf uberhaupt wel Universiteit gedaan? Ziet er in ieder geval niet zo uit, dan was je namelijk echt wel wat slimmer geweest...
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
*zucht*

wat ben je toch weer lekker triest bezig vandaag Miss P....


iemand afzeiken omdat die op het HBO zit, heb je zelf uberhaupt wel Universiteit gedaan? Ziet er in ieder geval niet zo uit, dan was je namelijk echt wel wat slimmer geweest...


Ik zit ZELF op t HBO Blikkie:)

Ik dacht dat een voorwaarde om mod te worden moest zijn dat je kunt lezen :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Ik zit ZELF op t HBO Blikkie:)

Ik dacht dat een voorwaarde om mod te worden moest zijn dat je kunt lezen :)


en ik dacht dat door de laatste 3 threads die jij weer eens venreukt hebt hier er al genoeg reden is om je te bannen.. en dan kan je natuurlijk wel weer stoer gaan doen dat je alle mods kent.. maar we blijven toch objectief zelfs als dat in jouw nadeel werkt.. anders blijf je toch lekker posten bij de ukta's en verneuk je hier nix meer..

bij voorbaat dank he..
Miss Proximus
heeeeeeeeey hooooooooooo :)


ja hoor..het zelfde ouwe liedje.......je word saai Henkie :)

NATUURLIJK heb ik het allemaal weer gedaan :) echt waar.....ALLE posts in ALLE threads zijn altijd perfect behalve die van Miss P :)

Je durft nu wel weer nu je ziet dat je iig geen weerwoord van Jukx, Riz, RV of Don meer krijgt hè? :)


Oei...een ban WAT ENG!!!! :D
Akira
quote:
Originally posted by Miss Proximus
wie zit er ookalweer op t HBO? en wie zit er ookalweer elke dag op de sportschool :)


Uhm wat sugereer je hiermee??? Dat ik te dom/min ben voor een HBO opleiding omdat ik elke dag in de sportschool zit? Dat je opleiding je intelligentie weergeeft? Als dat het geval is, kan ik je vertellen dat ik wel heeel erg slim ben. Ik zit namelijk niet alleen op het HBO(communicatiesystemen) maar ook nog op de universiteit(bedrijfswetenschappen) en wooooooooooh ik weet het ook nog eens te combineren met de sportschool(5 keer in de week:)).Wat ik jou ook zekers kan aanraden om daar eens naar toe te gaan:stongue::stongue:

Aangezien jij toch al zoveel ervaring in je leven hebt opgebouwd,moet je toch ook wel weten dat de opleiding alleen je intelligentie niet weergeeft.

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hahaha...hey mensen...nix tegen Bodybuilders......ik ben bevriend met een stel.....maar toch :) de boodschap is duidelijk toch?


Je hebt helaas weer aan het verkeerde eind met je boodschap [Diepe zucht]
John
deze thread ging toch over pim fortuyn?:rolleyes:

:D
!_PeTrUs_!
REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!!

T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo?
Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!!

Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!!

En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk.

Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug!

Maar goed....
rellivisit
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!!

T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo?
Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!!

Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!!

En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk.

Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug!

Maar goed....


PRECIES! Elke keer, hij heeft dit gezegd, daar zal ik weer eens bot op reageren. En zo blijf je aan de gang. :rolleyes:
Rudy
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Ik zit ZELF op t HBO Blikkie:)

Ik dacht dat een voorwaarde om mod te worden moest zijn dat je kunt lezen :)


Alrite, ik wil me nergens in mengen maar hier moet ik ff op reageren!
Jij doet HBO dus ben jij slimmer dan anderen, dus weet jij meer van politiek en omdat jij voor de groene rakkers stemt is groen-links dus een politieke partij voor de intelligentere mens! Beetje hoog in de bol, of niet?
Als ik nou zeg dat ik aan de universiteit studeer en ik voor LPF stem (een aanname, ok? dus plies niet mij gaan neerschieten) dan is LPF een nog slimmere partij volgens jouw beredenering???

TranceFool
Hey kewl....Rudy komr de flamethreads weres opzoeken :D:p..........memories :p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Rudy


Alrite, ik wil me nergens in mengen maar hier moet ik ff op reageren!
Jij doet HBO dus ben jij slimmer dan anderen, dus weet jij meer van politiek en omdat jij voor de groene rakkers stemt is groen-links dus een politieke partij voor de intelligentere mens! Beetje hoog in de bol, of niet?
Als ik nou zeg dat ik aan de universiteit studeer en ik voor LPF stem (een aanname, ok? dus plies niet mij gaan neerschieten) dan is LPF een nog slimmere partij volgens jouw beredenering???



Ik snap heel goed dat je mijn post zo op kunt vatten....en ten eerste is het natuurlijk feit dat je nooit weet wie er allemaal op een partij (willen) stemmen..dus dan kan je ook niet weten hoe intelligent desbetreffend persoon is...(ik vind trouwens dat je 2 verschillende soorten intelligentie hebt; straat-intelligentie en boeken-intelligentie)..maar ja..ten tweede moet ik nu vermelden dat mijn HBO-gerelateerde post meer sloeg op het feit dat meneer Akira het nodig vind mij te beledigen door mij dom te noemen.

Jullie mogen allemaal van me vinden wat je wilt, heb ik geen problemen mee....maar als mensen mij dom noemen dan kunnen ze t krijgen ook!! Want naast de boeken-intelligentie die mij allemaal op school en college is bijgebracht ben ik ook opgegroeid met straatmensen die een heel andere (en vaak nuttigere) intelligentie bezitten......nou ja...wat ik wil zeggen....mensen die mij dom noemen kunnen beter een blokje omlopen want tot 10 tellen helpt bij mij dan niet meer :p


oh ennu...dus nu ik eenmaal weer overal de schuld weer van heb gekregen is alles weer goed? tjezus wat een sneue boel :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement