|
De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| aaah ik zie je dat je het geedit hebt petrus....hehehe |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik heb me nu lang genoeg ingehouden.
ik KOTS op jullie LPF aanhangers...en dan bedoel ik degenen die zo DOM zijn om alles en iedereen altijd maar de schuld te geven...en NOOOIT eens helder na te kunnen denken over hoe de wereld in elkaar steekt........
BLEGH |
whjahahaahahhaa, wij denken heus wel helder, ik kots terug op jou, en ja we geveb hun de schuld logisch, want zij hebbeb daar 8 jaar gezeten, wie moet je anders de schuld geven?? |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik hield t netjes, had me post al aangepast. Me gadachten vlogen weer t papier op en naderhand moest ik daar toch weer op terug komen. |
VOnd het ook niet erg dat je het gezegd...kritiek moet namelijk kunnen. |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by serialkillah
nou..... met 2 kogels in je kop, 2 in je rug en 1 in je hals wordt dat wel erg moeilijk...... |
Oh ja.... daar heb je gelijk in. Foutje... bedankt :D
Sandman |
|
|
| John |
zonder jukx wordt er ook wel geflamed enzow:p nooit geweten dat we ons zo druk konden maken over politiek :)
wel veel kots ligt er hier nu zeg :D
| quote: | Originally posted by magrec
euh sorry ik niet begrijp....hehe :p |
ja ik las ergens in dat stukje: "stem dus nu allemaal op LPF" ofzo, dus ik verzon er ook nog een reden bij om op de LPF te stemmen :) |
|
|
| Henkie_henk |
| idd kinders.. er is weer genoeg geflamed.. ook door mensen die altijd zo "verstandig" posten zogenaamd.. |
|
|
| Miss Proximus |
| leuk om te zien hoe sommige ook echt zo dom zijn om zich aangesproken te voelen :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
leuk om te zien hoe sommige ook echt zo dom zijn om zich aangesproken te voelen :) |
Als jij niet meer weet wat je moet zeggen kom je altijd met zulk soort opmerkingen.... |
|
|
| Miss Proximus |
wat ken je me toch goed ;)
weet jij t nog wel? :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wat ken je me toch goed ;)
weet jij t nog wel? :D |
is alleen maar een teken van zwakheid hor, dus ik zou er maar niet zo trots op zijn ;) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wat ken je me toch goed ;)
weet jij t nog wel? :D |
ja we kennen je te goed....iemand die denkt dat ze alles beter weet terwijl je een IQ van een zeekoe hebt dus hou gewoon je smoel toch es dicht. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
is alleen maar een teken van zwakheid hor, dus ik zou er maar niet zo trots op zijn ;) |
ik ben trotser op mijn sarcasme :) Niemand heeft t door zo goed ben ik :)
| quote: | Originally posted by Akira
ja we kennen je te goed....iemand die denkt dat ze alles beter weet terwijl je een IQ van een zeekoe hebt dus hou gewoon je smoel toch es dicht. |
:)
wie zit er ookalweer op t HBO? en wie zit er ookalweer elke dag op de sportschool :)
hahaha...hey mensen...nix tegen Bodybuilders......ik ben bevriend met een stel.....maar toch :) de boodschap is duidelijk toch?
Oh ennu....MODS.......dit lijkt me zeer persoonlijk worden allemaal van AKira.........wanneer komt die ban? Of moet ik er dit keer zelf voor zorgen :) Ik kan ook wel ff alle mods bij elkaar roepen hoor :D LoL :stongue: |
|
|
|
|