return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
לכל המנרגלים הכבדים בינינו - נדפקנו!!!
View this Thread in Original format
moshikiko
איזה מכה נפלה עלינו - המחירים של המעסל(טבק לנרגילה) עלו במאות אחוזים...
הייתי קונה מעסל ב-4 שקל מקיוסק פה באזור וגחלים ב-3

עכשיו הבני זונות העלו את המעסל ל-10 שקל!!!

גחלים העלו ל-5!!!

אחים שלי, הביעו את מחאתכם פה.. צריך לעשות עליהם חרם עד שירדו המחירים חזרה
eXeTik
כן... זה הכל בגלל הטלת המיסים על הטבק
בדיוק הייתי אצל יבואן נרגילות אתמול, הוא אמר לי שהכול הולך להתייקר לפחות ב-100%
פעם סטוק של טבק (10 קופסאות) עלה 18 שקל, עכשיו מעלים את זה לאיזה 40 שקל (למרות שזה עדיין לא כזה יקר אם קונים בכמויות סיטונאיות)
תתאסף עם עוד כמה חברים שלך ותעשו וואחד קנייה ביחד, יצא לכם ממש זול...
Ariels
אפשר גם ליצר... זה הכי קל בעולם, לוקחים טבק רגיל שאפשר לקנות ביפו או משהו כזה וסוחטים פרי ואז מערבבים את המיץ עם הטבק ושמים בקרור כמה שעות וזהו יש טבק
eXeTik
חחחחחחחחחח, אני מתאר לעצמי שהרוב יעדיפו כבר לקנות ;)
חוצמזה... לא מתקרב ליפו עכשיו
nesher
זהו
אחרי הידיעה הזאתי
עולמי חרב עליי
ממשלה:whip:
DjChook
טוב אז ככה
עשו לשכבה שלי הרצאה רצינית בנושא

והסבירו לנו שהטבק שאנחנו קונים הוא ממש ממש גרוע
והוא לא נקי וכדי כמה שפחות להשתמש בו

מה שכן טוב זה טבק מיפו
והכי טוב להשתמש בטבק שקונים למקטרות - אירופאי

כי הוא בטוח נקי, למרות שהוא יותר יקר

:)

ואצלנו עולה 15 עכשיו הרגיל
SimonP
תגידו יש לכם בצפון עדיין את הגחלי סטאר? באילת כבר לא מוכרים כאלה יותר לא יודע למה, רק את הגולד המסריחים האלה..
DjChook
לנו יש במרכז
DJ-Energy
כוס עמק!!!!!!!!

:whip: :whip: :whip: :whip:
בני זונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני ילך היום לראות אם העלו ת'מחירים פה
MoSH_MaN
המצב הכלכלי בארץ דפוק
וכל יום הוא נעשה גרוע וגרוע יותר

אבל טוב מס על טבק
שאנשים שמעשנים יוכלו חרא

ומה לעשות בא לחשבון גם הנרגילה
אבך אפשר לחשוב...אני לא מחחש את שניהם
ככה לא אכפת לי! :cool:

DJ-Kreing^^
אני וחברים שלי תמיד קונים טבק ודברים לנרגילה במדרחוב בירושליים יש שם מקום כזה שנקרא גואה, ויש הכל וזה זוללל
עד לפני שנה תמיד קנינו שם טבק ב 2-3 ש"ח
בזמן האחרון באמת התייקר קצת ועלה ל 5
ונראה לי עדיין מוכרים שם ב 5 כי נסענו לפני חודש וקנינו מלאי ל3 חודשים ב 150 שקל וטבקים עלו 5
DjChook
הוא מסביר לך שהעלו את זה עכשיו
ממש עניין של כמה ימים

גם סגריות העלו

קופסת מלבורו לייט - 16 שקל, בני זונות

לא שאני מעשן את החרא הזה, כן....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement