|
לכל המנרגלים הכבדים בינינו - נדפקנו!!!
|
View this Thread in Original format
| moshikiko |
איזה מכה נפלה עלינו - המחירים של המעסל(טבק לנרגילה) עלו במאות אחוזים...
הייתי קונה מעסל ב-4 שקל מקיוסק פה באזור וגחלים ב-3
עכשיו הבני זונות העלו את המעסל ל-10 שקל!!!
גחלים העלו ל-5!!!
אחים שלי, הביעו את מחאתכם פה.. צריך לעשות עליהם חרם עד שירדו המחירים חזרה |
|
|
| eXeTik |
כן... זה הכל בגלל הטלת המיסים על הטבק
בדיוק הייתי אצל יבואן נרגילות אתמול, הוא אמר לי שהכול הולך להתייקר לפחות ב-100%
פעם סטוק של טבק (10 קופסאות) עלה 18 שקל, עכשיו מעלים את זה לאיזה 40 שקל (למרות שזה עדיין לא כזה יקר אם קונים בכמויות סיטונאיות)
תתאסף עם עוד כמה חברים שלך ותעשו וואחד קנייה ביחד, יצא לכם ממש זול... |
|
|
| Ariels |
| אפשר גם ליצר... זה הכי קל בעולם, לוקחים טבק רגיל שאפשר לקנות ביפו או משהו כזה וסוחטים פרי ואז מערבבים את המיץ עם הטבק ושמים בקרור כמה שעות וזהו יש טבק |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחח, אני מתאר לעצמי שהרוב יעדיפו כבר לקנות ;)
חוצמזה... לא מתקרב ליפו עכשיו |
|
|
| nesher |
זהו
אחרי הידיעה הזאתי
עולמי חרב עליי
ממשלה:whip: |
|
|
| DjChook |
טוב אז ככה
עשו לשכבה שלי הרצאה רצינית בנושא
והסבירו לנו שהטבק שאנחנו קונים הוא ממש ממש גרוע
והוא לא נקי וכדי כמה שפחות להשתמש בו
מה שכן טוב זה טבק מיפו
והכי טוב להשתמש בטבק שקונים למקטרות - אירופאי
כי הוא בטוח נקי, למרות שהוא יותר יקר
:)
ואצלנו עולה 15 עכשיו הרגיל |
|
|
| SimonP |
| תגידו יש לכם בצפון עדיין את הגחלי סטאר? באילת כבר לא מוכרים כאלה יותר לא יודע למה, רק את הגולד המסריחים האלה.. |
|
|
| DJ-Energy |
כוס עמק!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip:
בני זונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני ילך היום לראות אם העלו ת'מחירים פה |
|
|
| MoSH_MaN |
המצב הכלכלי בארץ דפוק
וכל יום הוא נעשה גרוע וגרוע יותר
אבל טוב מס על טבק
שאנשים שמעשנים יוכלו חרא
ומה לעשות בא לחשבון גם הנרגילה
אבך אפשר לחשוב...אני לא מחחש את שניהם
ככה לא אכפת לי! :cool: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני וחברים שלי תמיד קונים טבק ודברים לנרגילה במדרחוב בירושליים יש שם מקום כזה שנקרא גואה, ויש הכל וזה זוללל
עד לפני שנה תמיד קנינו שם טבק ב 2-3 ש"ח
בזמן האחרון באמת התייקר קצת ועלה ל 5
ונראה לי עדיין מוכרים שם ב 5 כי נסענו לפני חודש וקנינו מלאי ל3 חודשים ב 150 שקל וטבקים עלו 5 |
|
|
| DjChook |
הוא מסביר לך שהעלו את זה עכשיו
ממש עניין של כמה ימים
גם סגריות העלו
קופסת מלבורו לייט - 16 שקל, בני זונות
לא שאני מעשן את החרא הזה, כן.... |
|
|
|
|