|
לכל המנרגלים הכבדים בינינו - נדפקנו!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אתה בחיים לא תצליח... אני עברתי לסיגריות ובהתחלה עישנתי איזה 5 סיגריות ליום שזה הכי הרבה שהגעתי אליו בחיים שלי
אבל לאט לאט זה ירד ואני מעשן עכשיו אולי סיגריה בשבוע |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אין על מה להתווכח פה אין תחליף לא לסיגריות ולא לנרגילות... מי שאוהב את זה לא ישנה לו כלום... והם פשוט זונות שהם העלו את המחירים... אבל אני למזלי עדיין יכול לקנות ליד הביד שלי פקט של טעמים ב- 18 ש"ח ופקט גחלים ( 20 חבילות ) ב- 30 ש"ח!!!
הקטע הוא שהמחירים האלו הם זמניים עד שהוא יביא סחורה חדשה ויקרה יותר בגלל המיסים ככה שצריך לעשות קניות ומהר |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אז ככה
עשו לשכבה שלי הרצאה רצינית בנושא
והסבירו לנו שהטבק שאנחנו קונים הוא ממש ממש גרוע
והוא לא נקי וכדי כמה שפחות להשתמש בו
מה שכן טוב זה טבק מיפו
והכי טוב להשתמש בטבק שקונים למקטרות - אירופאי
כי הוא בטוח נקי, למרות שהוא יותר יקר
:)
ואצלנו עולה 15 עכשיו הרגיל |
חחחחחח
ראסמי
באה אלינו איזה אחת ומראה לנו תצלומים של ריאות של אנשים לפני ואחרי..
ריאה של מישהו שם נראתה אשכרה כמו סלמי
קיצר..
יש לי עדיין אספקה של טבק מלפני איזה חצי שנה שאבא שלי נסע למצרים הוא הביא בכלום כסף טבק אולי שקל וחצי..
גחלים יש לו במשרד ומקסימום חברים משתתפים ומביאים גחלים |
|
|
| Agent-Fire |
מדרשוק, תחנה מרכזית
טבק עולה 5 שקל.. |
|
|
| DjChook |
| ניקון הראו שם כבד של אנשים לא ריאות |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אין על מה להתווכח פה אין תחליף לא לסיגריות ולא לנרגילות... מי שאוהב את זה לא ישנה לו כלום... והם פשוט זונות שהם העלו את המחירים... אבל אני למזלי עדיין יכול לקנות ליד הביד שלי פקט של טעמים ב- 18 ש"ח ופקט גחלים ( 20 חבילות ) ב- 30 ש"ח!!!
הקטע הוא שהמחירים האלו הם זמניים עד שהוא יביא סחורה חדשה ויקרה יותר בגלל המיסים ככה שצריך לעשות קניות ומהר |
מה אחי:eyespop:
אתה רציני???:gsmile:
איפה אתה גר כפר סבא?? איפה החנות אני לוקח 29... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מה אחי:eyespop:
אתה רציני???:gsmile:
איפה אתה גר כפר סבא?? איפה החנות אני לוקח 29... |
אני אכן מכפר סבא
ומה אתה לוקח 29??? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני אכן מכפר סבא
ומה אתה לוקח 29??? |
קו 29 של אגד קו שמגיע מהרצליה לכפר סבא
קו שהיה בו פיגוע לפני כמה זמן.....
איפה החנות הזאת?? |
|
|
| eXeTik |
| החנות באיזור תעשייה, אם אתה מגיע מוויצמן אז אתה פונה שמאלה וממשיך ברחוב הראשי של איזור התעשייה עד שאתה רואה את בית-הפעמון מימין ואז אתה לוקח את הפנייה השניה שמאלה (יענו לא הרחוב מול בית הפעמון, אתה עובר אותו ואח"כ פונה שמאלה), אתה תראה כזה מרכז סיטונאי לטבק או איך שלא קוראים לשזה... זה ממש צמוד לדואר |
|
|
| NyKoN |
| לפי איך שאתה מסביר זה במגרשים של הפועל כפ"ס כבר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
החנות באיזור תעשייה, אם אתה מגיע מוויצמן אז אתה פונה שמאלה וממשיך ברחוב הראשי של איזור התעשייה עד שאתה רואה את בית-הפעמון מימין ואז אתה לוקח את הפנייה השניה שמאלה (יענו לא הרחוב מול בית הפעמון, אתה עובר אותו ואח"כ פונה שמאלה), אתה תראה כזה מרכז סיטונאי לטבק או איך שלא קוראים לשזה... זה ממש צמוד לדואר |
אם אני יהיה באיזור התעשיה וישאל איפה הדואר אני ימצא את זה???
ו29 עוצר שם קרוב באזור?? |
|
|
| eXeTik |
זה קיר בקיר עם הדואר
ואם אני לא טועה השם המלא זה "מרכז תפוצה לטבק"- משהו כזה
אם יצא לי אני אבדוק את הכתובת המדוייקת ואשים פה |
|
|
|
|