return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
לכל המנרגלים הכבדים בינינו - נדפקנו!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הוא מסביר לך שהעלו את זה עכשיו
ממש עניין של כמה ימים

גם סגריות העלו

קופסת מלבורו לייט - 16 שקל, בני זונות

לא שאני מעשן את החרא הזה, כן....


זה ממש זין!!!
בפולין מרלבורו לייט 6 שקל... וגם לאקי סטרייק וכל הסיגריות לא עלו יותר מ 6
היו מקומות שעלה גם 4 ... הכל תלוי איפה אתה מחפש
ושם אתה יכול לקנות פאקטים בפחות מ 15$ שבדיוטי פרי אתה קונה ב 21$ מינימום
Ariels
עזוב טבק אני צריך לדאוג לצינור קודם
MoSH_MaN
רגע מי פה מעשן?
Agent-Fire
זה הרמז לעשות גמילה מנרגילות...

לי זה אחוש נמאס... אני כבר הרבה זמן לא מנרגל
DjChook
אני מעשן נרגילה כאילו אין לי בעיה עם זה

אבל אני מעשן פעם בשבוע
כאילו אין לי משלי,
מדי פעם שחברים מביאים אין לי בעיה לקחת כמה שאחטות


סמים - אין מצב

סיגריות, עישנתי אולי שלוש בחיים שלי

בזמן האחרון (פעמיים אחרונות בדיסקוטק) היה לי דחף מוזר לקחת כאילו אחת

חבר שלי אומר שזה לפוזה, אולי

חחח
NeMeSiS1234
אני לא חושב שאתם מבינים כמה זה קריטי!!!
לוקחים לנו את הפעילות לשעות הפנאי!!!
[=
Dj Moriano
מהההה אני לא מאמין לא הגיוני אני קונה רק טבק מוברח בזול....


תקשיבו אני לא יודע מאיפה אתם מוצאים את המחירים האלה 5 10 15 8 שקל לטבק זה מלא סעו לשוק הבדואי
זה שבצומת ירקון לא בבאר שבע אם אתה מתמקחים קצת וקונים קצת כמות לא יותר מידי 10 טבקים בערך אתם יכולים לקנות 5 טבק ב10 שקל עכשיו שהעלו את זה יהיה אפשר לקנות בטח 4 ב10 או משהו כזה...

ופאקט (20 חבילות) של סטאר עולה בסביבות ה40 שקל.....


קנו טבקים רק בשוק הבדואי או שאם בא לכם להתפוצץ או משהו אז שוק הפשפשים יש לו יותר רמה מלשוק הבדואי אבל מי יסע ליפו???
Hell_Copter
אתם יודעים שגם העלו את המחירים של האלכוהול?!?
זה ממש זין... העיקר השקל לא שווה הרבה לעומת הדולר אה
DJ-Energy
טוב
אני הלכתי לחנות לבדוק
טבק עדיין עולה 5 וטעמים עדיין עולים 5
וודקה לימון עדיין עולה 35 שקל
:)
Ariels
אין בצומת ירקון שוק כבר שבועיים-שלושה
סגרו את המקום שמו גדר וכאלה
זה למה אין לי צינור, אין לי כח לסוע לת"מ ת"א בשביל צינור

moshikiko
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב
אני הלכתי לחנות לבדוק
טבק עדיין עולה 5 וטעמים עדיין עולים 5
וודקה לימון עדיין עולה 35 שקל
:)




חכה שתגמר לו הסחורה ואז הוא יזמין ואז הוא יעלה את המחיר..
אני בנאדם שמעשן 4 ראשים ביום... זה קריטי בשבילי.. אם המצב ימשך אני עובר לסיגריות:( :( :(
DJ-Energy
מה זה יעזור לך?!?!
חבילת סיגריות של מלבורו נגיד עולה 16 שקל!!!!
חבילת אל אם עולה 13 שקל

כבר שווה לך לקנות גחלים וטבק....
גם יותר טעים וגם נשאר יותר זמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement