|
לכל המנרגלים הכבדים בינינו - נדפקנו!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא מסביר לך שהעלו את זה עכשיו
ממש עניין של כמה ימים
גם סגריות העלו
קופסת מלבורו לייט - 16 שקל, בני זונות
לא שאני מעשן את החרא הזה, כן.... |
זה ממש זין!!!
בפולין מרלבורו לייט 6 שקל... וגם לאקי סטרייק וכל הסיגריות לא עלו יותר מ 6
היו מקומות שעלה גם 4 ... הכל תלוי איפה אתה מחפש
ושם אתה יכול לקנות פאקטים בפחות מ 15$ שבדיוטי פרי אתה קונה ב 21$ מינימום |
|
|
| Ariels |
| עזוב טבק אני צריך לדאוג לצינור קודם |
|
|
| Agent-Fire |
זה הרמז לעשות גמילה מנרגילות...
לי זה אחוש נמאס... אני כבר הרבה זמן לא מנרגל |
|
|
| DjChook |
אני מעשן נרגילה כאילו אין לי בעיה עם זה
אבל אני מעשן פעם בשבוע
כאילו אין לי משלי,
מדי פעם שחברים מביאים אין לי בעיה לקחת כמה שאחטות
סמים - אין מצב
סיגריות, עישנתי אולי שלוש בחיים שלי
בזמן האחרון (פעמיים אחרונות בדיסקוטק) היה לי דחף מוזר לקחת כאילו אחת
חבר שלי אומר שזה לפוזה, אולי
חחח |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני לא חושב שאתם מבינים כמה זה קריטי!!!
לוקחים לנו את הפעילות לשעות הפנאי!!!
[= |
|
|
| Dj Moriano |
מהההה אני לא מאמין לא הגיוני אני קונה רק טבק מוברח בזול....
תקשיבו אני לא יודע מאיפה אתם מוצאים את המחירים האלה 5 10 15 8 שקל לטבק זה מלא סעו לשוק הבדואי
זה שבצומת ירקון לא בבאר שבע אם אתה מתמקחים קצת וקונים קצת כמות לא יותר מידי 10 טבקים בערך אתם יכולים לקנות 5 טבק ב10 שקל עכשיו שהעלו את זה יהיה אפשר לקנות בטח 4 ב10 או משהו כזה...
ופאקט (20 חבילות) של סטאר עולה בסביבות ה40 שקל.....
קנו טבקים רק בשוק הבדואי או שאם בא לכם להתפוצץ או משהו אז שוק הפשפשים יש לו יותר רמה מלשוק הבדואי אבל מי יסע ליפו??? |
|
|
| Hell_Copter |
אתם יודעים שגם העלו את המחירים של האלכוהול?!?
זה ממש זין... העיקר השקל לא שווה הרבה לעומת הדולר אה |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
אני הלכתי לחנות לבדוק
טבק עדיין עולה 5 וטעמים עדיין עולים 5
וודקה לימון עדיין עולה 35 שקל
:) |
|
|
| Ariels |
אין בצומת ירקון שוק כבר שבועיים-שלושה
סגרו את המקום שמו גדר וכאלה
זה למה אין לי צינור, אין לי כח לסוע לת"מ ת"א בשביל צינור |
|
|
| moshikiko |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב
אני הלכתי לחנות לבדוק
טבק עדיין עולה 5 וטעמים עדיין עולים 5
וודקה לימון עדיין עולה 35 שקל
:) |
חכה שתגמר לו הסחורה ואז הוא יזמין ואז הוא יעלה את המחיר..
אני בנאדם שמעשן 4 ראשים ביום... זה קריטי בשבילי.. אם המצב ימשך אני עובר לסיגריות:( :( :( |
|
|
| DJ-Energy |
מה זה יעזור לך?!?!
חבילת סיגריות של מלבורו נגיד עולה 16 שקל!!!!
חבילת אל אם עולה 13 שקל
כבר שווה לך לקנות גחלים וטבק....
גם יותר טעים וגם נשאר יותר זמן |
|
|
|
|