|
לכל המנרגלים הכבדים בינינו - נדפקנו!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
טוב אז ככה מי שבא לאזור התעשיה מרחוב וויצמן אז שפשוט יעבור את הרחוב של הזנזי-בר ואז יפנה שמאלה זה רחוב שאין לו כניסה ככה שצריך לפנות אחד אחריו ולנסוע במעין ח' כזאת... תחפשו שם חנות עם שלט ענק של טיים אם אני לא טועה
וקו 29 לא מגיע קרוב לשם
אם אתה בא מהרצליה אז תבוא עם 29 תרד בתחנה המרכזית ואז תקח קו 2 שעובר באיזור התעשיה |
|
|
| Dj Moriano |
| תודה גיא ורונן.... |
|
|
| eXeTik |
שכח מזה איתן... הרגע חזרתי משם
הם בינתיים לא מביאים סחורות חדשות... מסתבר שהגישו נגד המדינה תביעה להוריד בחזרה את המחירים על הטבק... אז הם מחכים לראות אם התביעה תעבור...
אם כן אז מחירי הטבק יחזרו לעצמם, אם לא אז הוא אמר לי שמחירי הטבק מתייקרים ב
320%
יענו במקום 18 שקל שפקט עלה עד עכשיו (עם 10 חבילות בפנים... יענו היה יותר פחות משתי שקל לחבילת טבק) עכשיו זה יעלה לא פחות מ-60 שקל!!!!!!!!
למרות שהוא אמר לי שזה יכול להיות יעלה אפילו ל-80
אתם קולטים מה קורה פה...?
מ-18 שקל זה עולה ל-80!!!
ג-נ-י-ב-ה!!!
ולמקרה הצורך... הסגתי את מס' הטלפון
אז אתה יכול פשוט להתקשר ולברר לפני שאתה בא סתם
09-7672766 |
|
|
| Dj Moriano |
שמונים שקל???
זאת ממש גניבה בכל הפיצוציות של פיתוח שזה הדבר הכי יקר זה עולה "רק" 6 שקל לחבילה...
אחי תודה על המספר אני גם נוסע כנראה יום שבת לדליה תל כרמל אני אראה מה המחירים שם.... |
|
|
| eXeTik |
אשכרה, אבל רוב הסיכויים שזה יעלה איזה 50 שקל לפאקט
ראבאק! חייב להיות איזה מקום שאפשר לקנות את חרא הגמלים הזה בזול :tongue3
אם תמצא משהו תודיע... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אשכרה, אבל רוב הסיכויים שזה יעלה איזה 50 שקל לפאקט
ראבאק! חייב להיות איזה מקום שאפשר לקנות את חרא הגמלים הזה בזול :tongue3
אם תמצא משהו תודיע... |
חבר שלי מעשן גם חרא גמלים...
ת'אמת הוא מעשן דראם... אבל זה גם חרא גמלים אז זה בסדר :disbelief |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אשכרה, אבל רוב הסיכויים שזה יעלה איזה 50 שקל לפאקט
ראבאק! חייב להיות איזה מקום שאפשר לקנות את חרא הגמלים הזה בזול :tongue3
אם תמצא משהו תודיע... |
שמע אחי אני כנראה יהיה בדליה אני יביא עידכון שאני יחזור אם אני יסע... |
|
|
| DjNumShum |
וואה וואה
הייתי אצל ידידה שלי
יש לא טבק מטאבה או משהו
הנרגילה הכי טובה שעישנתי אי פעם
איזה טעם...
לא מגעיל כמו הטבק שאתה קונה בפיצוציות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
וואה וואה
הייתי אצל ידידה שלי
יש לא טבק מטאבה או משהו
הנרגילה הכי טובה שעישנתי אי פעם
איזה טעם...
לא מגעיל כמו הטבק שאתה קונה בפיצוציות |
יווווווווווווווו
איך אני שונא את האנשים האלה שלא מבינים כלום בנרגילות ואומרים את זה
תן לי טבק רומני מחרא של כלבים ואני מכין לך את הנרגילה של החיים שלך
אתה יודע למה הנרגילות שחברים שלך מכינים מגעילות? לא- זה לא בגלל הטבק... זה בגלל שהם לא יודעים איך להכין, אני הכי אוהב את האלה שקונים את הנייר כסף שמחולק כבר לריבועים ותופסים תחת.
רק שתדעו שזה הנייר הכי מעפן שיש, איזה קטעים- אני זוכר ישבנו כזה אצל חבר שלי וגיא בא ולוקח שאכטה, אבל יענו שאכטה שאכטה... אקיצר הוריד את הראש... אשכרה כמו באנג, קרע את הנייר כסף המעפן הזה יענו מהשאכטה :haha:
צריך לדעת לשים את הטבק, לעשות חורים, לסדר את הראש ולמקם את הגחל כמו שצריך... למתקדמים יותר מומלץ לשחק עם גובה המים... ולמתקדמים לערבב את הטבק או את המים.
בבוא הזמן אני וגיא נפתח ביה"ס לנרגילות :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בבוא הזמן אני וגיא נפתח ביה"ס לנרגילות :) |
אחי לפני שאתם פותחים ביצפר כדאי לכם לבוא אליי להשלמה קטנה כדיי שלא תעשו לעצמכם פאדיחות :happy2: :happy2: :happy2: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יווווווווווווווו
איך אני שונא את האנשים האלה שלא מבינים כלום בנרגילות ואומרים את זה
תן לי טבק רומני מחרא של כלבים ואני מכין לך את הנרגילה של החיים שלך
אתה יודע למה הנרגילות שחברים שלך מכינים מגעילות? לא- זה לא בגלל הטבק... זה בגלל שהם לא יודעים איך להכין, אני הכי אוהב את האלה שקונים את הנייר כסף שמחולק כבר לריבועים ותופסים תחת.
רק שתדעו שזה הנייר הכי מעפן שיש, איזה קטעים- אני זוכר ישבנו כזה אצל חבר שלי וגיא בא ולוקח שאכטה, אבל יענו שאכטה שאכטה... אקיצר הוריד את הראש... אשכרה כמו באנג, קרע את הנייר כסף המעפן הזה יענו מהשאכטה :haha:
צריך לדעת לשים את הטבק, לעשות חורים, לסדר את הראש ולמקם את הגחל כמו שצריך... למתקדמים יותר מומלץ לשחק עם גובה המים... ולמתקדמים לערבב את הטבק או את המים.
בבוא הזמן אני וגיא נפתח ביה"ס לנרגילות :) |
מה קשור?!?!!? אני אומר לך שאותה אחת עישנתי איתה כבר 1000 נרגילות ועל אותה נרגילות וכל פעם היא הכינה ועם הטבק הזה זה הכי טוב
הטבק שקונים בפיצוציות זה סתם חרטא זה לא נטי יחד עם פירות הם שמים בזה מלא חרטא והטבק שיש לה זה טבק הרבה יותר נקי...
תנסה להכין טבק משלך ותראה איזה הבדל יהיה..
ועוד משהו
נסו לשים בתוך המים הרבה קוביות קרח נחמד לאללה עושה את האוויר קר כזה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
נסו לשים בתוך המים הרבה קוביות קרח נחמד לאללה עושה את האוויר קר כזה |
קוביות קרח וטבק נענע זה בן זונה!
ת'אמת, כל פעם שאני הכנתי נרגילות יצא לי טוב...
ואין לי נסיון גדול בזה או משהו..
אני לא רואה בזה איזשהו קושי גדול...
:tongue2 :toocool: |
|
|
|
|