return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Nummers waar je een speciale herinnering aan hebt (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
S.O project - direct dizko

impulz 2 jaar terug, was mee 1e houseparty, vond het wel geinig maar had nog niet iets van, dit is super vet. en toen draaide jp direct . dizko, opeens alle handen de lucht in, iedereen schreeuwen, de vloer ging op en neer. ik had toen gewoo kippevel, toen wist ik ook zker dat ik vaker naar zulke feesten wilde.

damn noa op innercity was ook wel vet samen met timeporte
M5
Mario Piu aka DJ Arabesque - Serendipity!!

geilde altijd al op dit nummer en toen draaide jean hem ineens op Qontact 29-4-2001...echt FAATTT
Smirnoff
quote:
Originally posted by M5
Mario Piu aka DJ Arabesque - Serendipity!!

geilde altijd al op dit nummer en toen draaide jean hem ineens op Qontact 29-4-2001...echt FAATTT

alleen jammer dat jean hem draaide :( dat marco v er mee begon in eindhoven 29-04-02 was beter, alleen jammer dat hij hem niet in de HMH draaide die had ik wel effies voorbij willen horen komen.
M5
quote:
Originally posted by Smirnoff

alleen jammer dat jean hem draaide :( dat marco v er mee begon in eindhoven 29-04-02 was beter, alleen jammer dat hij hem niet in de HMH draaide die had ik wel effies voorbij willen horen komen.

dat was niet serendipity..lol

dat was Marcel Woods - Drama

maar lijkt er idd wel erg op
moogwai
DJ Tiesto - Flight 643.... Ben toen 3x uit m'n dak gegaan op Massive vorig jaar.. Het was ook leuk dat ik een van de weinige was die dit topnummer toen al kende... als ik dit nummer hoor denk ik regelmatig terug aan Masssive en dat heb ik dus veel gedaan :D

Delerium - Silence (DJ Tiesto Remix).. toen ik die voor het eerst live hoorde kreeg ik echt kippevel! die stem van Sarah tegelijkertijd met die opkomende strings.. echt mega !!!

quote:
cool, dat je daar voor uit durft te komen.

bij mij was dat : ramirez - el galinero :D

zeker vet nummer.. stond op mijn eerste !cassettebandje dat ik heb gekocht voor mijn Phillips superblaster met dubbelcassette. Dat waren nog eens tijden :D :D :D

Van die oude tracks heb ik goede herinneringen aan Culture Beat - Got To Get It. Dit nummer heb ik alleen op cassette.. en ik ben nog steeds trots dat ik die opgenomen heb :D
basvh
quote:
Originally posted by raoel

Maar van trance heb ik dat bij
Dj Tiesto - Flight 643
Doet me terugdenken aan de geweldige vakantie in Blankenberge van afgelopen zomer.

Ja haha, die dj heel de tijd : voor al die ollanders in de zaal, GAS GEVEN. en dan ging die kut sirene weer aan
New Wave
Nummer waar ik een zeer emotionele herrinering aan heb is het nummer

Virtual Zone - Into temptation.

Ik weet niet of iemand dit nummer kent......maar dat was het trancenummer wat ik voor het eerst hoorde net nadat een hele toffe oom van mij kwam te overlijden........

Geen leuke herinnering, maar wel een nummer die heel erg die herrinering versterkt
DJ Bazz
quote:
bij mij was dat : ramirez - el galinero :D

wel lacheh nr, had ik laatst nog geluisterd op zo'n best of thunderdome cd

het nr waar ik een speciale herinnering aan heb is Sonic Inc - The Taste Of Summer. vorig jaar Massive was mijn eerste beetje grote feestje. Pronti & Kalmani draaiden hem als afsluiter van hun set, en de hele zaal ging uit z'n dak toen.
Smirnoff
quote:
Originally posted by M5

dat was niet serendipity..lol

dat was Marcel Woods - Drama

maar lijkt er idd wel erg op

ow.....weet ik dat ook weer.
DjSuez
jaaaa, Damn Noa op Innercity was er zoeen
maar ook deze momenten:

Magic Journey op Dutch dimensions
Direct Dizko op dutch dimensions (gewoon keihard beuken)
Godd en Cafe del mar Marco V Qontact 290402
TE utrecht 2001 Komodo - mauro picotto (ik stond toen vlak boven de mensen massa, iedereen mezingen, hij zette de plaat gewoon uit, echt veeeettttt)
Wooddance: Tiesto draaide Urban Train voor het eerst
Tiesto op de Dance parade 2001 : The Joyenizer
Sensation 2001: God is a dj/insomnia/born slippy marco V
Rank 1 live Such is life

Elke keer als ik aan een van deze momenten denk, of vooral ernaar luister, krijg ik soms weer tears in my eyes...

Ik heb dit ook wel met 'gewone' nummers..maar t heet TRANCEaddict he..:p

Creamfields23
Energy 52 - Cafe Del Mar

Locatie: Zillion Ze hadden die nacht wind als thema overal stonden tubines (Echt als je je blouse open deed waaide ie recht naar achteren) En net toen Cafe del mar er in kwam komt me daar op die main stage toch een joekel van een turbine naar beneden wil je niet weten:eyes: :eyes: zes van die gasten met mega-zakken confetie ervoor, echt waar in een klap heel die zaal blank van de confetie, kostte me wel een glas baco, ramvol met confetie, maar die gezichten van mijn vrieden en vriendinnen vergeet ik nooit meer. Was echt een super QLIMAX:D :D :D

Ik hoop dat ze op sensation Black "Lifestyle" [Megara vs DJ Lee mix]een keer voorbij laten komen. Weet zeker dat ik dat moment ook nooit zal vergeten!!! Die versie is echt MASTER
rellivisit
quote:
Originally posted by New Wave
Nummer waar ik een zeer emotionele herrinering aan heb is het nummer

Virtual Zone - Into temptation.

Ik weet niet of iemand dit nummer kent......maar dat was het trancenummer wat ik voor het eerst hoorde net nadat een hele toffe oom van mij kwam te overlijden........

Geen leuke herinnering, maar wel een nummer die heel erg die herrinering versterkt

Dat nummer is echt een droomnummer ja. Hoorde dat altijd in de Atmoz. Ik heb zo'n kutherrinering aan Madonna - Like A Prayer. Is live gezongen op de begrafenis van m'n nicht. Is wel kut dat er nu allemaal remixen van gemaakt worden. Bruce Wills nu ook alweer met z'n confusion theme.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement