return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Nummers waar je een speciale herinnering aan hebt (pg. 4)
View this Thread in Original format
jp
Vette party momenten uit het verre verleden (toen feesten nog ECHT speciaal was)

For an angel (Loveparade 97)
Cream (Loveparade 98)
We'll Tear Your Soul Apart (Hellraiser 96)
Hardcore to the Bone (Digital Overdose 97)
Kernkraft 400 (Mayday 00)
Hold me now (Thunderdome 96)

Nummers die aan oude liefdes doen denken:

Clocks, Breakfast at Tiffany's, Say my name, Waarom nou jij
Esrem
Paul Oakenfold - Southern Sun(iedere remix wel)

Nummertje van mij en me ex, vonden we allebei heel leuk. Toen ik zonder m op vakantie was en dit nummertje hoorde in een discotheek ging ik echt zo uit mn dak:kippenvel, janken zelfs, omdat ik zo veel van m hield.

(Zo ik ben wel weer van de persoonlijke posts he:rolleyes: :D )
dj_spare
Armin - Sunburn

draaide hij toen op Fast Forward, precies toen de zon door het wolkendek heen brak :D (daarna zijn we trouwens verzopen op het eindfeest, dat terzijde :p)

System F - Out Of The Blue

eerste trance cd single die ik kocht, had al wel wat happy hardcore (f*ck the macarena, we like to party etc) maar toen ben ik pas echt overgestapt naar de trance, met alle gevolgen vandien :p

Tiesto - Flight 643

herrinner nog steeds de eerste keer dat ik hem hoorde, in een set van hem op Dance Department dacht ik... werd ingemixt na de Oliver Lieb remix van Utah Saints - Lost Vagueness (ook al zo'n godse tune)... heb toen de hele avond gedaan om via napster de radio rip te downloaden, en de paar weken erna helemaal PLAT gedraait :D
John
quote:
Originally posted by jp

Hold me now (Thunderdome 96)

die kennik alleen van mn thunderdome 96 bandje, maar das ook een goeie herinnering :)
HiGH_NrG
Cygnus X - The orange theme (Moonmans Remix)

Nummertje wat mij altijd bij is gebeleven en wat nog steeds kippenvel veroorzaakt :D
Magicbas
Push - Universal Nation.

Eerste nummer van Tiesto's Innercity cd, wat toen de eerste trance cd was die ik kocht (het illegale gebeuren had ik wel al ontdenkt trouwens). Ik werd helemaal gek toen ik dat nummer hoorde, en nog steeds wel eigenlijk!

Een van de weinige écht goeie anthems van grotere feesten!(wat toepasselijk: Push - The Anthem :P)
nwopper
Push - Universal Nation (<-- Tiesto @ Innercity 1999, als ik dat nummer hoor rent het kippenvel over mijn lijf, net zoals die avond.... Toen was ons Tiesto nog een Tijsje)

DuMonde - Kalt (<-- Yoji Biomehanika @ Sensation Black 2004, beste set van die avond en dat nummer is gewoon goed, wat iedereen ook zegt)

Benni Bennassi - Satisfaction (Toen die track net uit was ging ik er helemaal uit mijn bol van)
Matthijs
James Holden - Horizons

ik stond met vrienden op een camping, we waren naar een set van tiesto voor dance department aan het luisteren en wilden net naar de plaatselijke discotheek gaan, toen hij deze plaat inmixte. Ik kende 'm nog niet, maar bij de eerste klanken had ik al iets van :crazy: :eyespop: Meteen de taperecorder ingedrukt, maar het vervelende was dat de ontvangst daar ronduit slecht was (zal ook deels aan de radio hebben gelegen), dus ik stond de hele tijd met die antenne zo hoog mogelijk boven m'n hoofd getild om de ruis zo veel mogelijk tegen te gaan, en m'n vrienden maar zeuren waarom ik die radio niet gewoon uitzette en met hun meeging... :D
Cosmic
Marco V - Recovered @ IC 2000
RBA - No Alternative @ Qontact 2001
Scot Project - O & R @ HQ Melkweg
Megamix Sensation black (en dan vooral Follow Me) @ Sensation 2002

Allemaal blije momenten
Fkwebeman
Delerium - Silence (Tiesto ISOS remix)

doet me denken aan de Tiesto solo-tijd.

Plasticboy - Silverbath

MaGiK54
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Delerium - Silence (Tiesto ISOS remix)

doet me denken aan de Tiesto solo-tijd.

Ik juist aan Sensation 2000 :wtf:

En Sub Urbantrain tijdens TiC, kippevel :crazy:

Beide momenten een traantje weggepinkt :toocool:
Asperge
Gouryella - Walhalla, 2000 was het geloof ik, toen ik nog een klein aspergetje was, hoorde dit nummer op de radio, en ik was er gelijk gek op! Zo ben k de trance ingerold:D

Universal nation na vrijdag, check mijn sig. Echt zon mooi moment!

Suburban train op tic1 als toegift, echt tijske knalt die bass vol open ik dacht dat ik gek werd.

En er zijn er nog zo veel meer maar die schieten me ff niet te binnen:p

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement