return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Nummers waar je een speciale herinnering aan hebt (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by rellivisit

Dat nummer is echt een droomnummer ja. Hoorde dat altijd in de Atmoz. Ik heb zo'n kutherrinering aan Madonna - Like A Prayer. Is live gezongen op de begrafenis van m'n nicht. Is wel kut dat er nu allemaal remixen van gemaakt worden. Bruce Wills nu ook alweer met z'n confusion theme.

das idd kut jah, dat hebbik met forever young, die 2002 rmxn, mja opzich wel grappig, mar ik zou der niet op gaan springen om dat dat nummer op een begrafenis werd gedraaid van een goede vriend vamme
raoel
quote:
Originally posted by basvh

Ja haha, die dj heel de tijd : voor al die ollanders in de zaal, GAS GEVEN. en dan ging die kut sirene weer aan

Ja, heh heh, ie sirene was echt irri in de Ibiza.
Wel een zeer vet tentje.
NiTro
Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix) Vorig jaar zomer... om nooit te vergeten...
K.nattick
Wattik een ongelofeloos gaaf nummer vind is The Orange Theme van Cygnus X...op de allereerste trance energy in Eindhoven hoorde je die track als achtergrondsong als de muziek om de paar uur op last van de brandweer zachter moest. Die trance energy, OMG...soow gaaf...ATB die voorret eerst in NL draait en een goeie set wil neerzetten, z'n naald springt, even geen muziek en KETS! een supervet hard nummer. Was echt gaaf.
Little Theseus
Atlantic Ocean - Waterfall
Ik denk dat nummer mij echt omgeturnd heeft tot dansmuziek, om een aantal jaren minder te worden, maar daarna weer superdiep terug te vallen in de wereld van dance.
Verder vind ik Der Dritte Raum - Hale Bop van Innercity 99 nog steeds geweldig, maar dr zijn zoveel van dat soort nummers, met dat lege, soms blije, dan weer droevige maar altijd zalige gevoel. Dat is nou juist wat goeie trance met je hoort te doen!
moogwai
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik denk dat nummer mij echt omgeturnd heeft tot dansmuziek, om een aantal jaren minder te worden, maar daarna weer superdiep terug te vallen in de wereld van dance.
!

Wat vind je van Atlantic Ocean - Waterfall 2002 (Woody van Eyden Remix)?

Ik vind hem zelf best goed.. lekker beatje en phatte strings :)
K.nattick
quote:
Originally posted by Little Theseus

Een klassieker wat mij betreft....sowmeteen even de 2002 mix downen dan maar....enneuhm....de clip wassook gaaf (met die dolfijnen...SWEET...dude) of niet soms?
tango
Energy52 - cafe del mar (Nalin & kane remix) -> geeft me altijd zo'n super relaxed zomer gevoel. Op de een of andere manier komt er warmte uit die plaat. :p

Charlie L & Mental T - Wonderfull days -> Best tune ever van een overleden maatje van me. Ook gedraait op zn begrafenis, uitleg overbodig denk ik dus.......

En voor de rest heeft elk feest wel een plaat waaraan je het feest herrinnerd.

grtz.
TNG
Joost008
Bij mij geeft REM - Everybody Hurts mij altijd kippevel en ik wordt er gewoon stil van......
hamburgerboefje
Ik durf het bijna niet te zeggen maar de muziek van doe maar.....jahaa doe maar....doet me terug denken aan de (goede) oude tijd. Komt omdat we altijd een bandje van doe maar in de auto hadden die ik met m'n 8 jaar al helemaal van buiten kon zingen. Ja ook het nummer nederwiet.....en als we het over trance hebben zit ik te denken aan de hele set van (jaa ik weet dat het niet origineel =)maar, dj tiesto live at innercity!!! Zo ing mooi en goed gewoon, niet normaal

eieregooie
Airwave als eerste plaat van ferry's set op IC '99... met die groene lasers... KIPPEVEL!!!

En afgelopen zomer Solid Sessions - Janeiro (pronti & kalmani vocal mix)

En van vroeger Kristine W - Feel What You Want
DJ Bor
MAURO PICOTTO - BAGUETTE

Trance Energy Utrecht fecruary 2001, dat was mijn eerst grote housefeest waar ik heen ging en ik ging puur en alleen om Picotto, daan ben ik al fan van sinds 1998, toen hoorde ik hem een keetje draaien op 538, in dancedepartment. Ik zat weer op die fiets met mijn discman op, de rillingen liepen me overal, SUPERWREED.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement