|
Nummers waar je een speciale herinnering aan hebt
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Ik weet niet of jullie dat hebben
maar ik heb dus van die Nummers waar ik een speciale herinnering aan hebt
dat is dus bij mij
Accadia - Into the dawn (Accadia Club Mix)
elke x alsk die hoor komter zo'n mooie herinnering in me op, waardoor ik bijna tranen in me ogen krijg :)
Groeten |
|
|
| raoel |
Dat zijn zowel trance als gewone liedjes waarmee ik dat heb.
Bv: Shania Twain - You're Still The One :eyes:
Maar van trance heb ik dat bij
Dj Tiesto - Flight 643
Doet me terugdenken aan de geweldige vakantie in Blankenberge van afgelopen zomer.
Ook
Yoji biomehanika - Anasthasia 2001
Toen hij dat draaide op Impulz Outdoor vorig jaar en het vette stuk van de plaat eraan komt brak de naald. We dachten eerst dat het erbij hoorde. Maar hij was helemaal over de pis. Nieuwe naald. Opbouwende stuk begint weer, iedereen klappen, sfeer ten top en dan de explosie bij de climax van het nummer: WWAAZZAA !!!!!!!!
Ook heb ik wel een specialeherrinering bij van die happy hardcore nummers. Maar ja, dat zijn er zoveel. |
|
|
| TimeportE |
heb wel van die nummers maar dat zijn geen trance nummers :)
uuh eff kijken, kom eff nie op de naam.. maar uuh zo emotionele nummers heb ik volgens mij niet.. |
|
|
| rellivisit |
Elke keer als ik de set van Scott Bond @ Massive hoor, ga ik nog springen. Dat was echt iets te geweldig.
Greetz. |
|
|
| Blik |
Svenson & Gielen - The Beauty of Silence
vorig jaar op vakantie in Salou draaide Gielen in de Pacha (samen met Jurgen :(), hij draaide toen zijn (op dat moment) nieuwe remix van beauty of silence, heel de tent ging uit z'n dak, was echt geweldig!! :cool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
ICE MC - THINK ABOUT THE WAY
Het nr zelf is geen ruk aan maar hier heb ik voor het eerst op lopen rampetampe ;) |
|
|
| TimeportE |
wat ik me nu wel kan herrineren wat een heel mooi moment was:
Innercity 2001 word er Damn Noa - Home (Marco V V.ISion Rework) gedraaid.. en bas en ik staan daar al met handen omhoog veel lui zo naar ons kijken.. en toen "Live is a mystery..." , iedereen uit hun dak. prachtig moment! :) |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by TimeportE
wat ik me nu wel kan herrineren wat een heel mooi moment was:
Innercity 2001 word er Damn Noa - Home (Marco V V.ISion Rework) gedraaid.. en bas en ik staan daar al met handen omhoog veel lui zo naar ons kijken.. en toen "Live is a mystery..." , iedereen uit hun dak. prachtig moment! :) |
dat was zeker wel gaaf, maar voor mij is het denk ik dan met dat nummer van ricky le roy - one day (big bass mix) dat was echt waanzinnig met piccoto op innercity 2001. toen ik dat nummer terughoorde, echt bizar. :) En pulser cloudwalking bij armin van buuren op mysteryland. dat vind ik echt 1 van de beste trance nummers. |
|
|
| mido |
| Charley Lownoise & Menthal Theo - Stars |
|
|
| DjRV |
Insigma-Open your Eyes
veel mensen begrijpen het niet,maar die track doet onwijs veel met me.... |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
ICE MC - THINK ABOUT THE WAY
Het nr zelf is geen ruk aan maar hier heb ik voor het eerst op lopen rampetampe ;) |
cool, dat je daar voor uit durft te komen.
bij mij was dat : ramirez - el galinero :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Delerium - Silence (Tiesto mix). Tijdens Sensation 2000, tweede nummer die Tiesto draaide. Ik stond met jankend van blijdschap in de Arena :D :eyes:. |
|
|
|
|