return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
i love the 90's (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bertn
ik ga morgen kijken naar een "live optreden" van niemand minder dan 2fabiola, ergens hier in de buurt:p
De Geert
quote:
Originally posted by Bertn
ik ga morgen kijken naar een "live optreden" van niemand minder dan 2fabiola, ergens hier in de buurt:p


Ik zie vanavond de première van hun tournee op het galabal van de rechten :crazy:
Bertn
quote:
Originally posted by De Geert
Ik zie vanavond de première van hun tournee op het galabal van de rechten :crazy:



ah juist, kheb daarvan gehoord. wel vette affiche voor een galabal:D
djcresto
Aaah what the hell. Toch even reclame maken voor ons eigen fuifje :p. Bijna zelfde concept als I love the nineties alleen meer dance gericht, kleiner, gezelliger en goedkoper!

10 mei 2008 - Zep Dendermonde - Dance Into the nineties!

Slechts 2 euro entrée. En goedkoop bier (Devilex ;))

Op de website http://www.danceintothenineties.be nu al een 140tal videoclips van 90's dance, artist profiles en meer...

Devilex
Wel Dendermonde is ni ver dus veel kans da ik is kom.
Wa is de Zep voor iets?
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex
Wel Dendermonde is ni ver dus veel kans da ik is kom.
Wa is de Zep voor iets?


een kleine fuifbunker :D best geen te nieuwe schoenen aandoen ;) Hij is nogal "authentiek".
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bertn
ah juist, kheb daarvan gehoord. wel vette affiche voor een galabal:D

Ne maat van mij organiseert dat mee :)
De Geert
quote:
Originally posted by djcresto
een kleine fuifbunker :D best geen te nieuwe schoenen aandoen ;) Hij is nogal "authentiek".


:stongue: mooi verwoord!
maar als alle 150 aanwezigen uit de bol gaan, kan dat daar nog wel eens serieus plezant (en heet) worden... :)
kga toch ook eens zien voor te komen

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ne maat van mij organiseert dat mee :)


Zegt dan maar tegen die maat dat de belichting en de sound perfect was, maar de organisatie voor de rest op niveel trok...
Een uur aanschuiven aan de inkom :whip: en dan nog eens 20 min aan de vestiaire, het toilet onder water, het 'casino' om half 3 toe en maar een half uur 2 Fabiola :confused:
C.E.U.N.E.N
In hun foute periode waren ze op hun best qua muziek:
http://www.youtube.com/watch?v=gUNvaNtKiUY

:haha:
Devilex
De commercial :tongue2

http://www.youtube.com/watch?v=iiJCpVxpy5Y

Magistrate
quote:
Originally posted by De Geert
Ik zie vanavond de première van hun tournee op het galabal van de rechten :crazy:



ah ik was daar ook :)
The_G0dfather
quote:
Originally posted by De Geert
Ik zie vanavond de première van hun tournee op het galabal van de rechten :crazy:

ook van gehoord, is da ni in waregem?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement