|
i love the 90's (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Fomas |
| Waarom staat Cappella er niet tussen? |
|
|
| MikeVee |
Why?
Ray & Anita treden toch niet meer op al 2unlimited. En die angeressjes van de come-back poging zien is niet het echte 2 unlimited.
Snap is het enige deftige dat er tussenstaat. Als die nog optreden ...
Eigenlijk staat er niets realistisch tussen om nog op 2 weken geregeld te krijgen, nutteloze actie van donna IMO |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Why?
Ray & Anita treden toch niet meer op al 2unlimited. En die angeressjes van de come-back poging zien is niet het echte 2 unlimited.
Snap is het enige deftige dat er tussenstaat. Als die nog optreden ...
Eigenlijk staat er niets realistisch tussen om nog op 2 weken geregeld te krijgen, nutteloze actie van donna IMO |
Samen treden ze niet meer op neen, maar Anita treedt bij gelegenheid wel nog op als "2" Unlimited, zoals op dit soortgelijk 90s-event.
Nuja ik vermoed dat er zowiezo al wel een soort van akkoord is met een van de artiesten, anders zou het idd maar een domme actie van Donna zijn.. |
|
|
| DJ Zetski |
| 2 Unlimited was toch opnieuw gestart met 2 vrouwen? Ze hebben zelfs een cd uitgebracht. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
2 Unlimited was toch opnieuw gestart met 2 vrouwen? Ze hebben zelfs een cd uitgebracht. |
Dat is ondertussen ook al tien jaar geleden hoor, die twee troela's zijn er al lang mee gestopt. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nuja ik vermoed dat er zowiezo al wel een soort van akkoord is met een van de artiesten, anders zou het idd maar een domme actie van Donna zijn.. |
Aangezien donna medeorganisator is lijkt me dat wel het meest waarschijnlijke. |
|
|
| Devilex |
Ik dacht dat de party vooral uitging van JIM (VTM), verschiet ervan dat Donna er ook aan meewerkt.
2 Unlimited zou ik ook wel willen zien eerlijk gezegd. Maar dan wel in de oorspronkelijke bezetting. Trouwens 2 Fabiola zal ook niet optreden met Zohra. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik dacht dat de party vooral uitging van JIM (VTM), verschiet ervan dat Donna er ook aan meewerkt.
2 Unlimited zou ik ook wel willen zien eerlijk gezegd. Maar dan wel in de oorspronkelijke bezetting. Trouwens 2 Fabiola zal ook niet optreden met Zohra. |
Luister naar de reclame... Jim en Donna organiseren...
Snap haalde het nipt voor 2 Unlimited en met grote voorsprong op de rest. Wel verwonderlijk dat Snap voor 2 Unlimited staat. Misschien is er dus al een akkoord met Snap. |
|
|
| FenixStyle |
| Volgende week is het trouwens "90s-week" op JimTv met oa maandag om 23u een 2 Fabiola-special. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | SNAP! vervolledigt line-up van I love the 90's
Spits die oren voor groot nieuws! Want vandaag hebben de Donna-luisteraars de line-up van I love the 90's nog uitgebreid met niemand minder dan hun persoonlijk favoriet ... SNAP! met originele zangeres Thea Austin!!! Als het dak van de Ethias Arena er al af ging met 2 Fabiola, Dr. Alban, Culture Beat, Regi, 2 Brothers On The 4th Floor en DJ SASH!, dan zijn we er zeker van dat datzelfde dak nog enkele meters hoger gaat vliegen op de tonen van Rhythm Is A Dancer en The Power. Partyyyy!
Tickets zijn nog verkrijgbaar bij Free Record Shop, Essec of via de ticketpagina op de website. Tot 12 april voor dé party van het jaar!
|
FEL! :eyes: Hopelijk komen de latere hits (Eternity, Welcome To Tomorrow) ook nog aan bod.. |
|
|
| djcresto |
Heb afgelopen weekend men eerste nineties mix gemaakt met Virtual DJ. Eerste ervaring met het programma, voorbeluisteren zonder 5.1 geluidskaart gaat niet wat het mixen een pak moeilijker maakt en er wel wat clashes zijn :D
download op http://danceintothenineties.cinebel...mix-online.html
tracklist:
Bomfunk MC’s – Freestyler
Technotronic – Pump up the jam
Faithless – God is a DJ
BBE – Seven days and one week
Push – Universal Nation
Fiocco – Afflito
The Mackenzie ft Jessy – Innocence (club mix)
Sash – Ecuador (club mix)
2 Unlimited – No Limits
Double Vision – Knockin
Paradisio – Bailando
2 fabiola – Lift U Up
Culture Beat – Mr Vain
Modo – Ein zwei polizei
DJ Visage – Formula (Schumacher)
Scoop – Drop it
Da Rick – Attention
Ixxel – Drop That Beat
Zombie Nation - Kernkraft 400
Poco Loco gang – Poco Loco
Silvio Ecomo – No Dip
Southside spinners – Luvestruck
The Sunclub – Fiesta
Leila K – Open Sesame
The Prodigy – Out of space
2 Unlimited – Jump for joy
Swat – The fly is dead
Bonzai channel one - Thunderball |
|
|
| Devilex |
| Die trek ik is binnen :p |
|
|
|
|