return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
i love the 90's (pg. 3)
View this Thread in Original format
De Geert
quote:
Originally posted by The_G0dfather
ook van gehoord, is da ni in waregem?


nope, het was in Gent...
Het duurde maar een half uurtje, waaronder toch de helft singles die ik niet kende. :(
Het kwam me om een of andere reden toch iets te amateuristisch over, er zat ook een stukje "megamix" in dat wel fun was, maar toch niet bijster goed ineenstak...
Maar Lift U Up, Freak Out en House of Doom (van Nunca) zijn toch wel zalig! :crazy:
Krisix
Ticketjes vandaag gekocht :tongue2.
deckard1001
Ook aanwezig, gaat volgens mij vet feestje worden.
Leuk om SASH! eens achter de draaitafels tezien staan, ben benieuwd naar Regi's exclusieve 90's set
Devilex
Dit weekend is het hier Dido Top 1000, een party over drie dagen waarbij de top 1000 zelf door het publiek wordt samengesteld. Ik ben gisteren geweest en het viel echt enorm op hoe deze top doorspekt was met eurodance en 90's hits.
FenixStyle
quote:
Originally posted by Devilex
Dit weekend is het hier Dido Top 1000, een party over drie dagen waarbij de top 1000 zelf door het publiek wordt samengesteld. Ik ben gisteren geweest en het viel echt enorm op hoe deze top doorspekt was met eurodance en 90's hits.


Gisteren draaide Patje van 2 Fabiola op een fuif hier in de buurt. Ook zijn set bestond voor een groot deel uit 90's-platen (zowel de eurodance als meer clubgerichte platen). En vooral die 2 Fabiola Megamix was natuurlijk zalig om eens live te horen :cool:
Gisteren dus alvast de ideale opwarmer gehad voor binnen drie weken. :p
(Pat zei me trouwens dat het optreden dan niet zo heel lang zal duren, blijkbaar wil de organisatie alles kort houden...)
FenixStyle
Mijn t-shirt voor die avond is ook alvast besteld :D :

MikeVee
Als je echt wil opvallen doe je kleren aan uit die tijd :p
Config
is da nu ni een klein beetje overdreven? :p
FenixStyle
quote:
Originally posted by Config
is da nu ni een klein beetje overdreven? :p


Tja ik kijk al lang uit naar IL90's, dus ik wou iets toepasselijks aandoen :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FenixStyle
Tja ik kijk al lang uit naar IL90's, dus ik wou iets toepasselijks aandoen :p


ik had al door dat ge dernaar uitkeek ... maar ZO erg had ik het nu ook nie verwacht :p

Devilex
Ik ga mij denk ik speciaal een vest van System Nouveau aanschaffen.
FenixStyle
Kies de laatste artiest voor I Love The 90's

Stemmen op 2 Unlimited verdomme! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement