return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
i love the 90's (pg. 8)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
amai, de editie van dit haar is nog nie voorbij en ze zijn al over die van volgend jaar bezig :eek:

wie gaat zich daar nu in hemelsnaam al kaarten voor kopen !!!


Bwa het is natuurlijk wel handig om dan in een periode waarin er eens weinig grote events zijn, dan al uw ticket te kopen zodat ge niet plots waar op een maand tijd voor 2-3 parties tickets moet gaan kopen.. Maarja maandag al meteen kaarten gaan kopen, zou natuurlijk wel overdreven zijn :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Een tante van mij koopt ook kaarten voor de kerstconcerten van Clouseau nog voor het einde van de vorige reeks. Ge hebt dus van die onnozele mensen. :rolleyes:


Ik zou deze party nu niet direct met een concert van Clouseau gaan vergelijken, zijn toch twee verschillende dingen. Bij Clouseau weet je wat te verwachten ... de gebroeders Wouters die hun hitjes brengen samen met eventueel hun nieuwe nummers. Hier gaat het om een party, waarbij het concept wel vastligt, maar waar je de exacte omkadering nog niet van kent (optredens, dj’s ... volgend jaar). Dat zou zijn alsof je nu al tickets gaat kopen van Tomorrowland 2009 waar nog geen enkele DJ van bekend is ...
Devilex
Sensation in NL verkocht toch altijd uit zonder dat er ook maar 1 naam gekend was.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Sensation in NL verkocht toch altijd uit zonder dat er ook maar 1 naam gekend was.


Weet ik, maar ik denk dat dit eerder de uitzondering dan de regel is. Of kunt ge zo nog een tiental events opnoemen? Lijkt me niet zo makkelijk, en al zeker niet om events op te noemen die een jaar op voorhand uitverkopen. Ik denk ook niet dat het hier al vlug zal uitverkopen ... maar je weet nooit

Ik ben blijkbaar de enige die er totaal het nut niet van inziet om hiervan een jaar op voorhand tickets te gaan kopen. Uitverkopen zal het wel niet direct, line-up is onbekend, naar het geld (zo'n €30 zeker) moet ik ook niet kijken ... en dan spreek ik nog niet over wat er volgend jaar mss te doen is. Voor hetzelfde geld heb ik volgend jaar net als nu toch nog iets leukers gepland :)
Bertn
ik zou die kaart allang kwijtgespeeld zijn:p
deckard1001
quote:
Originally posted by FenixStyle
Timetable ging men niet bekend maken.. Wel staat al vast dat de optredens redelijk kort zullen zijn, ik gok zo'n 3tal nummers per groep.
Gisteren via Google trouwens nog een forum gevonden waar iemand via organisatie had gehoord dat er ook nog deel verrassingen zijn, oa extra namen die nog niet op de affiche staan..

En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit...

SASH! zijn performance zal toch een klein 2uur duren, ben eens benieuwd wat die gaat draaien van muziek? en Regi wat zal er in zijn set steken, La vache, universal nation, control,.... de typische retro zekers....
FenixStyle
quote:
Originally posted by deckard1001
SASH! zijn performance zal toch een klein 2uur duren, ben eens benieuwd wat die gaat draaien van muziek? en Regi wat zal er in zijn set steken, La vache, universal nation, control,.... de typische retro zekers....


Wat Sash draait daar heb ik ook geen idee van.. Zowiezo zullen z'n eigen hits wel aan bod komen, maarja daar vult em natuurlijk geen twee uur mee..

Regi zal vooral een typische eurodance-set draaien vermoed ik, zowat in de stijl van de IL90s-cd..
MikeVee
Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel:

Culture Club - Mr. Vain
Corona - Rhythm Of The Night
2 Unlimited - No Limit
The Prodigy - Out Of Space
Leila K - Open Sesame


dat kan diene ward ook wel spelen.
Ach ja, ik ga toch niet. :clown:
FenixStyle
quote:
Originally posted by MikeVee
Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel:

Culture Club - Mr. Vain
Corona - Rhythm Of The Night
2 Unlimited - No Limit
The Prodigy - Out Of Space
Leila K - Open Sesame


dat kan diene ward ook wel spelen.
Ach ja, ik ga toch niet. :clown:


Bwa zo'n nummers mag hij van mij zeker al gaan draaien..

Het is dan ook geen "trance classix"-party he, daarvoor kunt ge best naar een Memories-editie in Illusion ofzo gaan.. ;)

Nuja, gezien het grote succes zou het misschien wel geen slecht idee zijn om volgend jaar ook een tweede zaaltje te voorzien met meer club-gerichte 90's-muziek.. :cool:
MikeVee
Tuurlijk moet het geen trance-classics party zijn; maar die nummers is toch niets speciaal, en de kans is zelfs grot dat als hij zo draait de meeste nummers al eens langs gekomen zijn die avond
Ach hij zal wel 5x "waar zijn die handen?" of "Ik wil die handen zien" roepen, en het donna publiek gaat al uit zijn dak.


la vache, free your mind, inside of me, wat aqualords nummers, it was midnight van k-lab, la luna -venus, ... er zijn genoeg eigen producties die in de jaren 90 topnoteringen gehaald hebben of iedereen kende.
Iemand als sash! zal ongetwijffeld wel voornamelijk "zelfgemaakte" producties spelen. En dat is toch wat de mensen willen horen.

djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee
Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel:

Culture Club - Mr. Vain
Corona - Rhythm Of The Night
2 Unlimited - No Limit
The Prodigy - Out Of Space
Leila K - Open Sesame


Als hij die nummers draait staat het kot toch gegarandeerd in brand.
Devilex
Ik denk/vrees eerlijk gezegd dat hij de eurodance zal spelen die we eigenlijk kotsbeu zijn omdat hij nog regelmatig aan bod komt.

Ik zou liever een beetje de iets "minder gekende" eurodance platen horen zoals die van Masterboy, Captain Hollywood Project, E-Rotics, Tokyo Ghetto
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement