|
Oakenfold meeting tonight
|
View this Thread in Original format
| magrec |
FF snel een meeting er doorheen gooien voor de mensen die erheen gaan :D
Meeting om 00:30 bij de peukentappers aan het einde van de gang (vlakbij de trap) c ya all :D
heb je een half uurtje om te socializen en dan begint oaky als het goed is om 1:00 uur. |
|
|
| Bouma-Bros |
Als we eraan denken komen we ff langs! :D
Hoe weet je dat Oakey om 01.00 draait? Wie draait dan de laatste set van de avond? James Holden? |
|
|
| mido |
Als ik niet te ver van de wereld ben dan wandel ik ook wel even voor bij! :)
Maaruh hoe herken ik jullie dan ingodsnaam??? nou nou nou.... whehe |
|
|
| Optimus |
IK BEN ER OOK!!!
IK heb kaartjes gewonnen op Superfeesten.tv mooi man!:)
sterker nog, ik sta op de gastenlijst ghehehe:D:D:D
Samen met Lthesues:)
WAAAAAAAAAAAZaaaaAAAAaaaaaaaAAAAAAAA |
|
|
| xxl |
| dit word nog gezellig, ben er ook bij.. tot oakie... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Als we eraan denken komen we ff langs! :D
Hoe weet je dat Oakey om 01.00 draait? Wie draait dan de laatste set van de avond? James Holden? |
Dit weet ik idd niet 100% zeker maar meestal beginnen de guest dj's om 1:00 dus vandaar.....whazaaaaaaa wordt gezellig. |
|
|
| Optimus |
| ow ja, Ltheseus zei dat de kledingvoorschrift streng is? Wat moek daaronder verstaan? En dan wil ik over broek weten ghehehe. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
ow ja, Ltheseus zei dat de kledingvoorschrift streng is? Wat moek daaronder verstaan? En dan wil ik over broek weten ghehehe. |
Mwoah zonder merk kleding kom je niet binnen, versace, dkny, prada, g-sus etc haha nee das niet waar ze zijn ook niet streng als je op GL staat (drugs controle is STRENG!!!) gewoon nette broek ( hippe spijkerbroeken met hippe puma's zijn geen probleem) meestal wordt er vooral naar uitstraling gekeken en dan pas naar kleding...owja met sandalen mag je niet naar binnen :p.. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
Mwoah zonder merk kleding kom je niet binnen, versace, dkny, prada, g-sus etc haha nee das niet waar ze zijn ook niet streng als je op GL staat (drugs controle is STRENG!!!) gewoon nette broek ( hippe spijkerbroeken met hippe puma's zijn geen probleem) meestal wordt er vooral naar uitstraling gekeken en dan pas naar kleding...owja met sandalen mag je niet naar binnen :p.. |
ghehehe, wat is GL? Groenlinks?:D:D:D
mwah... xie deruit als een sjonnie, die komen overal binnen ghehehe |
|
|
| Miss Proximus |
| GL......GuestList :) whehe |
|
|
| Little Theseus |
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wordt gezellig, Riz komt waarschijnlijk ook -
Kheeft er zin in, echt cool dat je me mee hebt gevraagd Sjinees! |
|
|
|
|