return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
ט'רד המסיבות והפעם שבועות!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אוקי אז לאן? לאיפה?
אולי חדש?
אולי נשנה?

אז זהו לאן אתם הולכים
לי יש התלבטות בין אניגמה לדום
כי אנגימה זה חברים שלי אבל זה קטן רצח ובטח יהיה שם ערסים ולא יהיה מקום

הבעיה בדום זה שזה הפקה של בלקוני!
ואין לי כוח לאסף והאוחנה המסריח הזה!!!!!

מכיוון שלא הייתי בדום אף פעם יש לי שאלה
אני הבנתי שיהיה שתי מתחמים
אחד פתוח ואחד סגור ...זה נכון?
כי אם ככה אז גוטמן ותומאס יהיו במתחם אחד ואסף ההומו הזה ואחונה יהיו בשני ככה אני לא יצטרף לשמוע את השירי סלסה שהוא שם....

אז לאן אתם הולכים?
Hell_Copter
ניסיתי לברר לאן חברים שלי רוצים ללכת
שאלתי את חבר שלי על הסטודיאו אבל הוא אמר שהוא לא יודע כי זה תל אביב
אז בנתיים נראה

דרך אגב... איזה יום המסיבות??
MoSH_MaN
יום רביעי
yahel222
הדום הייתי שם מלא פעמים ולפי מיטב ידיעתי זה רק חדר אחד
אהה כן יש גם שירותים וחדר שאנטי כזה סתם שיושבים בו
אבל אין כמה רחבות
שלא כמו הטי אל וי שיש שם כמה חדרים

אני יודע שיש בגת רימון אולי אני ילך לשם.....
נראההה
Gil Shwarts
מסיבת קצף בפורום בבאר שבע
אין לי שמץ של מושג מי מתקלט שם
אבל אני יהיה מחוסר עבודה ביום הזה :)
nesher
אני הולך לקיבינמאט
(בדיחה פרטית אם תקראו את הסיפור על זה באיזה אתר זה היה מצחיק)
DJ-Energy
לפי מה שהבנתי יש מסיבה בלונה פארק עם אלה גוטמן
אני הולך למטרוק לראות איזה אחד שקוראים לו איתי שלייר
DjChook
הממממ לא הייתי איזה שבועיים בביה"ס נראה לי אז אין לי מושג מה קורה עם החברה ולא ראיתי בכלל הזמנות

מחר אני חוזר לשם ונראה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
הממממ לא הייתי איזה שבועיים בביה"ס נראה לי אז אין לי מושג מה קורה עם החברה ולא ראיתי בכלל הזמנות

מחר אני חוזר לשם ונראה


אז איפה היית?!?!
DjChook
אהמ...בפורום....אהמ

תשמע, דיי סיימתי ללמוד
בגלל שאני במדעית ועושה מספר בגרויות כמו השמיניסטים גם אני בעיקרון סיימתי ללמוד כבר השנה
רק מדי פעם יום מרוכז פה ושם

DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
אהמ...בפורום....אהמ

תשמע, דיי סיימתי ללמוד
בגלל שאני במדעית ועושה מספר בגרויות כמו השמיניסטים גם אני בעיקרון סיימתי ללמוד כבר השנה
רק מדי פעם יום מרוכז פה ושם


איזה כיף לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MoSH_MaN
שמעו השאלה שלי אם יש מצב שיש רחבה בחוץ ובתוך אולם

זה ממש דחוף להיום לדעת!!!

ומי ב
TLV!!!

אז תודיעו לי כי אני לא סם הולך למסיבה של בלקוני שיהיה כל הזמן דאנס והואס מגעיל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement