|
ט'רד המסיבות והפעם שבועות!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אוקי אז לאן? לאיפה?
אולי חדש?
אולי נשנה?
אז זהו לאן אתם הולכים
לי יש התלבטות בין אניגמה לדום
כי אנגימה זה חברים שלי אבל זה קטן רצח ובטח יהיה שם ערסים ולא יהיה מקום
הבעיה בדום זה שזה הפקה של בלקוני!
ואין לי כוח לאסף והאוחנה המסריח הזה!!!!!
מכיוון שלא הייתי בדום אף פעם יש לי שאלה
אני הבנתי שיהיה שתי מתחמים
אחד פתוח ואחד סגור ...זה נכון?
כי אם ככה אז גוטמן ותומאס יהיו במתחם אחד ואסף ההומו הזה ואחונה יהיו בשני ככה אני לא יצטרף לשמוע את השירי סלסה שהוא שם....
אז לאן אתם הולכים? |
|
|
| Hell_Copter |
ניסיתי לברר לאן חברים שלי רוצים ללכת
שאלתי את חבר שלי על הסטודיאו אבל הוא אמר שהוא לא יודע כי זה תל אביב
אז בנתיים נראה
דרך אגב... איזה יום המסיבות?? |
|
|
| yahel222 |
הדום הייתי שם מלא פעמים ולפי מיטב ידיעתי זה רק חדר אחד
אהה כן יש גם שירותים וחדר שאנטי כזה סתם שיושבים בו
אבל אין כמה רחבות
שלא כמו הטי אל וי שיש שם כמה חדרים
אני יודע שיש בגת רימון אולי אני ילך לשם.....
נראההה |
|
|
| Gil Shwarts |
מסיבת קצף בפורום בבאר שבע
אין לי שמץ של מושג מי מתקלט שם
אבל אני יהיה מחוסר עבודה ביום הזה :) |
|
|
| nesher |
אני הולך לקיבינמאט
(בדיחה פרטית אם תקראו את הסיפור על זה באיזה אתר זה היה מצחיק) |
|
|
| DJ-Energy |
לפי מה שהבנתי יש מסיבה בלונה פארק עם אלה גוטמן
אני הולך למטרוק לראות איזה אחד שקוראים לו איתי שלייר |
|
|
| DjChook |
הממממ לא הייתי איזה שבועיים בביה"ס נראה לי אז אין לי מושג מה קורה עם החברה ולא ראיתי בכלל הזמנות
מחר אני חוזר לשם ונראה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
הממממ לא הייתי איזה שבועיים בביה"ס נראה לי אז אין לי מושג מה קורה עם החברה ולא ראיתי בכלל הזמנות
מחר אני חוזר לשם ונראה |
אז איפה היית?!?! |
|
|
| DjChook |
אהמ...בפורום....אהמ
תשמע, דיי סיימתי ללמוד
בגלל שאני במדעית ועושה מספר בגרויות כמו השמיניסטים גם אני בעיקרון סיימתי ללמוד כבר השנה
רק מדי פעם יום מרוכז פה ושם |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהמ...בפורום....אהמ
תשמע, דיי סיימתי ללמוד
בגלל שאני במדעית ועושה מספר בגרויות כמו השמיניסטים גם אני בעיקרון סיימתי ללמוד כבר השנה
רק מדי פעם יום מרוכז פה ושם |
איזה כיף לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
שמעו השאלה שלי אם יש מצב שיש רחבה בחוץ ובתוך אולם
זה ממש דחוף להיום לדעת!!!
ומי ב
TLV!!!
אז תודיעו לי כי אני לא סם הולך למסיבה של בלקוני שיהיה כל הזמן דאנס והואס מגעיל |
|
|
|
|