return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Vad gör er glada? (pg. 2)
View this Thread in Original format
RebeL9
att vakna, öppna fönstret, njuta av morgonsolen och känna att man kommer göra något kul idag.
Vizay
att bara gå ut på stan en varm å solig dag å bara vara utan å behöva bry sig om allt som händer runtomkring
AC.
Det finns så mycket som gör mig glad och lycklig men ändå så lite, på samma gång så som det kan göra mig väldigt glad och lycklig kan det göra mig väldigt ledesen och sårad.


EDIT: La till lite
Trancefella
dagdrömmar :o

när ett nytt set från en über-dj släpps :D

sommarlov :stongue:

12" skivor / skivspelare (oavsett så blir ja på trevligt humör av dessa) :gsmile:

kyssar ;)

fotboll :wtf:

jackass / letterman show :p

boris jeltsin :haha:

när man lyckas med något :cool:

vänner :tongue3

saker som väcker gamla fina minnen :disbelief

osv.
fruktsoppa
1. bra väder. vår och sommar
2. vänner
3. pengar, ja faktiskt.
4. känna att man lever. känner att man gör något liksom.
5. frihet. ledighet.
Dj_Activated
1. Trance
2. Flickvän (om man nu har nån, vilket jag inte har lol)
3. Sommarväder!
4. När allt går så jävla bra :D
5. (edit) glömde denna, När jag lär mig något nytt & bra :D
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
att bara gå ut på stan en varm å solig dag å bara vara utan å behöva bry sig om allt som händer runtomkring


Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet :)
King of Clubs
Alkohol. Kan även göra mej riktigt förbannad, ledsen, mongo etc.. Men oftast glad.
Gaby
-PARTY!!!
-Sköna människor som bjuder på sig själva
-Vackra VARMA sommarnätter
-När polarna hälsar på och har mig sig mat till mig
AnD
- DJa... när party människorna riktigt uppskattar det man spelar gör en glad
-beröm... när folk berömmer en för t.ex. dja:ndet ;)
-vänner... vänner som bryr sig och gör att man känner sig viktig trots allt
-sömn, kanske inte blir direkt glad men är glad när jag vaknar efter 14h sömn :)

Jre
Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna

Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.

Det är livskvalite för mig!

/ jre
RagingEskimo
det är ju massa saker. stora och små dessutom. Fast man tenderar att bli lika ludsen/sur över desamma om man vänder på dem också ju. typ:
Koop i Human Traffic. :D Honom blev jag glad av. Sen kommer man på att det aldrig är så i verkligheten. det är irriternade.
Tösabiten gör en ju glad som attnas, sen att hon befinner sig 700 mil härifrån...tenderar att dra ner plussidan något..:sadgreen:

fast vafan.. livet? En XL-driver och ett fält och ett par vänner? tja.. :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement