|
Vad gör er glada? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| att vakna, öppna fönstret, njuta av morgonsolen och känna att man kommer göra något kul idag. |
|
|
| Vizay |
| att bara gå ut på stan en varm å solig dag å bara vara utan å behöva bry sig om allt som händer runtomkring |
|
|
| AC. |
Det finns så mycket som gör mig glad och lycklig men ändå så lite, på samma gång så som det kan göra mig väldigt glad och lycklig kan det göra mig väldigt ledesen och sårad.
EDIT: La till lite |
|
|
| Trancefella |
dagdrömmar :o
när ett nytt set från en über-dj släpps :D
sommarlov :stongue:
12" skivor / skivspelare (oavsett så blir ja på trevligt humör av dessa) :gsmile:
kyssar ;)
fotboll :wtf:
jackass / letterman show :p
boris jeltsin :haha:
när man lyckas med något :cool:
vänner :tongue3
saker som väcker gamla fina minnen :disbelief
osv. |
|
|
| fruktsoppa |
1. bra väder. vår och sommar
2. vänner
3. pengar, ja faktiskt.
4. känna att man lever. känner att man gör något liksom.
5. frihet. ledighet. |
|
|
| Dj_Activated |
1. Trance
2. Flickvän (om man nu har nån, vilket jag inte har lol)
3. Sommarväder!
4. När allt går så jävla bra :D
5. (edit) glömde denna, När jag lär mig något nytt & bra :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
att bara gå ut på stan en varm å solig dag å bara vara utan å behöva bry sig om allt som händer runtomkring |
Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet :) |
|
|
| King of Clubs |
| Alkohol. Kan även göra mej riktigt förbannad, ledsen, mongo etc.. Men oftast glad. |
|
|
| Gaby |
-PARTY!!!
-Sköna människor som bjuder på sig själva
-Vackra VARMA sommarnätter
-När polarna hälsar på och har mig sig mat till mig |
|
|
| AnD |
- DJa... när party människorna riktigt uppskattar det man spelar gör en glad
-beröm... när folk berömmer en för t.ex. dja:ndet ;)
-vänner... vänner som bryr sig och gör att man känner sig viktig trots allt
-sömn, kanske inte blir direkt glad men är glad när jag vaknar efter 14h sömn :) |
|
|
| Jre |
Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna
Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.
Det är livskvalite för mig!
/ jre |
|
|
| RagingEskimo |
det är ju massa saker. stora och små dessutom. Fast man tenderar att bli lika ludsen/sur över desamma om man vänder på dem också ju. typ:
Koop i Human Traffic. :D Honom blev jag glad av. Sen kommer man på att det aldrig är så i verkligheten. det är irriternade.
Tösabiten gör en ju glad som attnas, sen att hon befinner sig 700 mil härifrån...tenderar att dra ner plussidan något..:sadgreen:
fast vafan.. livet? En XL-driver och ett fält och ett par vänner? tja.. :toocool: |
|
|
|
|