|
Vad gör er glada? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de va trevligt ikväll :) lite kyligt bara men de funka... fick låna Vizays varma väst. Antar att du hann med tunnelbanan mind eftersom du redan postar :)
Hörs å ses... |
japp kutade som ett cääääpääää och han precis in :) riktigt najs..kom hem fort o greeeejer :) |
|
|
| Ravesquad |
| Hej alla glada gamla tranceAddicts:gsmile: Idag fick ja ett mail att jag blivit antagen till läkarprogrammet på karolinska:D :D :D Det gör mig väldigt väldigt glad! tusen tusen pussar o kramar till er alla |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Hej alla glada gamla tranceAddicts:gsmile: Idag fick ja ett mail att jag blivit antagen till läkarprogrammet på karolinska:D :D :D Det gör mig väldigt väldigt glad! tusen tusen pussar o kramar till er alla |
Grattis :D:D
att få höra goda nyheter från andra personer gör mig glad :D
att va me vänner gör mig glad m.m. |
|
|
| x-dream |
| Kärleken gör mig glad iaf....;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
att få höra goda nyheter från andra personer gör mig glad :D
|
håller me :)
Grattis Ravesquad! Det var som fasen :) Kul kul :D |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Hej alla glada gamla tranceAddicts:gsmile: Idag fick ja ett mail att jag blivit antagen till läkarprogrammet på karolinska:D :D :D Det gör mig väldigt väldigt glad! tusen tusen pussar o kramar till er alla |
OJOJOJ!!!!! EN FRAMTIDA DOKTOR ! FAN VA COOLT; GRATTIS !!!
:D |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Glorie
håller me :)
Grattis Ravesquad! Det var som fasen :) Kul kul :D |
Tack! Ja jag e i chocktillstånd:p trodde verkligen intervjun gick askass:o ..ja har läst en del farmakologi tidigare o funderar nu på o doktorera på det...typ hur farligt e extacy egentligen;) - ytterligare en grej som gör mig glad:tongue2 |
|
|
| Sand Leaper |
Musikk
Berøring fra/av jenter
Party med fet musikk,fet stemning og masse hyggelige folk
Reising (spesielt når det er for å dra på party:D)
Å finne en ekstremt bra plate ekstremt billig
It's all bout those little things.:)Med visse unntak da.;) |
|
|
| dbl |
när man träffar en snygg brud som gillar en :)
och som vill att man kommer hem till henne i sommar :)
fast hon bor ju så jäkla långt bort bara.. eskilstuna :(
och så e jag glad när jag hittar ett klädesplagg som jag gillar.. köpte en riktigt snygg tiger t-shirt idag på NK.... min styvmorsa tyckte dock den va alldeles för dyr.. vettifan varför.. bara 800 spänn.. inte så jävla farligt.. inte ens pappa tyckte det... blev hel paff när jag visade honom priset :D
kanske va för att han fick tagit fram och visat sin tiger kavaj för mig... hmmmm.. jävla snobb han e ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
bara 800 spänn.. |
bara 800 kr för en T-shirt? :eyes: jävligt mkt tycker jag, är du gjord av pengar människa? :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
bara 800 kr för en T-shirt? :eyes: jävligt mkt tycker jag, är du gjord av pengar människa? :p |
Misstänker att någon försöker sätta rekord i att bränna sitt muckarbidrag på kortast möjliga tid. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Glorie
kommer härma en del nu alltså
1. Bra Trance ;)
2. Massa sol :cool:
3. Att se andra bli glada :tongue3
4. Shoppaaaah :crazy:
Varför bara fyra fresten? haha.. känns som man endera skriver 3 eller 5? ;) |
hehe... ja quotar mig själv som ni kan se... :) eftersom så många andra har skrivit fler än fyra, tänkte jag lägga till två punkter :)
5. bli smekt på ryggen...:)
6. Gå på trancefester!!!
| quote: | Originally posted by Scul
4. Sverige (Skojar er inte) :D |
haha, förklara dig, bitte :haha: |
|
|
|
|