|
Vad gör er glada? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| kärlek gör mig glad....då den är lycklig iaf :) |
|
|
| Aendy |
Upptäckte en sak igår som av någon anledning triggar en glad-nerv hos mig.
Gå barfota på regnfyllda gator. Det är en underbar känsla att känna det kalla vattnet mot den varma asfalten på fotsulorna. Fattar varför man älskade detta som barn! |
|
|
| mindshooter |
| Det som gör mig gladast numera är att träffa massa nya människor och träffa massa människor man redan känner oxå för den delen..och umgås på ett eller annat vis... underbart :) |
|
|
| Xo|oX |
its the small things that makes the world go round
* när ja vann 300 spänn på en enarmaad bandit på en krona ja hittade så ja kunde köpa feta skivan:D |
|
|
| robstar |
Ja mår alltid lite bättre efter jag har gjort nått bra för en annan människa.
Att vinna.
Fint väder funkar också. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by robstar
Ja mår alltid lite bättre efter jag har gjort nått bra för en annan människa.
Att vinna.
Fint väder funkar också. |
Håller med dig...
Idag ska jag göra farsan glad... han har alltid älskat mercedes-benz och just nu denna vecka har jag hand om en S320 vilket är ett härligt lyx åk så idag ska pappa få ta en sväng... han kommer bli helt lyrisk :D
Fint väder e de ju också :) |
|
|
| St_Andrew |
Paul van Dyk - For An Angel
Blir så jääävla glad av den låten varje gång jag hör den (helst Paul van Dyk E-Werk Club Mix men dom flesta funkar) :D :D :D |
|
|
| Pjox |
| Efter att läst vad folk blir glada av har jag kommit på att jag inte ricktigt vet vad jag själv blir glad av. Saker som går fort gör mig halvglad, snabba bilar och båtar. Att bara slippa bry sig och att det ändå inte skadar nån gör mig nog glad :). Jag måste nog fundera vidare på det där om vad som gör mig glad... |
|
|
| mjz |
| jag blir glad avv att leva... :) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Håller med dig...
Idag ska jag göra farsan glad... han har alltid älskat mercedes-benz och just nu denna vecka har jag hand om en S320 vilket är ett härligt lyx åk så idag ska pappa få ta en sväng... han kommer bli helt lyrisk :D
Fint väder e de ju också :) |
har ni snott våran bil som är på verkstaden den här helgen eller? :conf:
när man verkligen får fram nått när man producerar! fyfan vilken kick man får! :toothless
jag är ganska nöjd med allt nuförtiden, längtar tills semestern börjar, då blir jag riktigt glad :)
första sommaren på väldigt länge jag inte har något planerat att åka iväg riktigt än! hoppas dock på arvika festivalen :) |
|
|
| mindshooter |
Jag blir glad av att elda....glömde säga det :)
Kom just hem från en träff....underbart ! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag blir glad av att elda....glömde säga det :)
Kom just hem från en träff....underbart ! | Ja de va trevligt ikväll :) lite kyligt bara men de funka... fick låna Vizays varma väst. Antar att du hann med tunnelbanan mind eftersom du redan postar :)
Hörs å ses... |
|
|
|
|