|
Vad gör er glada? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Jre
Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna
Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.
Det är livskvalite för mig!
/ jre |
meeeen... fan va sugen på skidåkning jag blev nu ;) synd att man bara åker en vecka om året... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet :) |
fan va skönt....de e precis sånt där som e så underbart....bara njuta av livet :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
fan va skönt....de e precis sånt där som e så underbart....bara njuta av livet :D |
Du får hänka på nån gång då....vi tänkte det när vi va där...att man borde va ett gäng och bara softa... du och filippa :p
Kolla lunarpressen hehe...
Jag kom på en grej till som jag blir glad av...att äta kebab vid datorn och se på simpsons...Mmm det är grejer :p |
|
|
| Vizay |
ja men säg till bara så hänger jag på =) e öppen för allt som har med slappning å göra :D
så skön pres också :p
| quote: | Originally posted by mindshooter
du och filippa :p
|
vare där en pik lr? :conf: :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
vare där en pik lr? :conf: :p |
Haha nej nej jag kom på att det kunde tolkas så.
Det var bara menat som att det skulle va kul :). Filippa e fett me slapp hon oxå. Jaja jag hör av mig om det.
Kollektiv slappning. Det gör mig glad :p |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Det var bara menat som att det skulle va kul :). Filippa e fett me slapp hon oxå.
Kollektiv slappning. Det gör mig glad :p |
hehe ...slapp va ordet ;) :D
å vem blir inte lycklig av slappning ;) |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet :) |
FAN VA SOFT! Nu vill jag bara über softa i 3 dar!
| quote: | Originally posted by Jre
Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna
Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.
Det är livskvalite för mig! |
Ahh det där vill jag oxå göra! Typ samla ihop ett litet gäng på 7-10 st pers och bara slappa i fjällen! Åka bräda och softa. mmmm*tänker* |
|
|
| Dj Memento |
1. Dansa
2. Dansa
3. Dansa
4. Dansa
5. Fet musik
6. Bra väder
7. DJa |
|
|
| Glorie |
kommer härma en del nu alltså
1. Bra Trance ;)
2. Massa sol :cool:
3. Att se andra bli glada :tongue3
4. Shoppaaaah :crazy:
Varför bara fyra fresten? haha.. känns som man endera skriver 3 eller 5? ;) |
|
|
| Trance Christer |
saker jag blir glad över
1 nån rikitgt skön låt när man hör den första gången, och man nästan ramlar av stolen :)
2 att festa med polarna och lysnna å dansa till trance
3 utomlands sola,bada
4 att träffa flickvännen |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Jre
Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna
Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.
|
Härliga tider det... Förutsat att man inte är bakis ;) |
|
|
| ScuL |
1. flickvän (har ingen :rolleyes: )
2. bra musik
3. att resa
4. sverige (skojer er inte..) :D |
|
|
|
|