return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Vad gör er glada? (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Jre
Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna

Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.

Det är livskvalite för mig!

/ jre


meeeen... fan va sugen på skidåkning jag blev nu ;) synd att man bara åker en vecka om året...
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet :)


fan va skönt....de e precis sånt där som e så underbart....bara njuta av livet :D
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay


fan va skönt....de e precis sånt där som e så underbart....bara njuta av livet :D


Du får hänka på nån gång då....vi tänkte det när vi va där...att man borde va ett gäng och bara softa... du och filippa :p
Kolla lunarpressen hehe...

Jag kom på en grej till som jag blir glad av...att äta kebab vid datorn och se på simpsons...Mmm det är grejer :p
Vizay
ja men säg till bara så hänger jag på =) e öppen för allt som har med slappning å göra :D

så skön pres också :p

quote:
Originally posted by mindshooter
du och filippa :p


vare där en pik lr? :conf: :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay

vare där en pik lr? :conf: :p


Haha nej nej jag kom på att det kunde tolkas så.
Det var bara menat som att det skulle va kul :). Filippa e fett me slapp hon oxå. Jaja jag hör av mig om det.

Kollektiv slappning. Det gör mig glad :p
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Det var bara menat som att det skulle va kul :). Filippa e fett me slapp hon oxå.

Kollektiv slappning. Det gör mig glad :p


hehe ...slapp va ordet ;) :D


å vem blir inte lycklig av slappning ;)
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by mindshooter


Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet :)


FAN VA SOFT! Nu vill jag bara über softa i 3 dar!


quote:
Originally posted by Jre

Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna

Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.

Det är livskvalite för mig!


Ahh det där vill jag oxå göra! Typ samla ihop ett litet gäng på 7-10 st pers och bara slappa i fjällen! Åka bräda och softa. mmmm*tänker*
Dj Memento
1. Dansa
2. Dansa
3. Dansa
4. Dansa
5. Fet musik
6. Bra väder
7. DJa
Glorie
kommer härma en del nu alltså

1. Bra Trance ;)
2. Massa sol :cool:
3. Att se andra bli glada :tongue3
4. Shoppaaaah :crazy:

Varför bara fyra fresten? haha.. känns som man endera skriver 3 eller 5? ;)
Trance Christer
saker jag blir glad över

1 nån rikitgt skön låt när man hör den första gången, och man nästan ramlar av stolen :)

2 att festa med polarna och lysnna å dansa till trance

3 utomlands sola,bada

4 att träffa flickvännen

AC.
quote:
Originally posted by Jre
Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna

Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det
biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen.


Härliga tider det... Förutsat att man inte är bakis ;)
ScuL
1. flickvän (har ingen :rolleyes: )
2. bra musik
3. att resa
4. sverige (skojer er inte..) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement