|
דע את האויב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
תאמת שאני שם זין על כולם אני מאט לפני כולם ואחרי שאני עובר אותם אני שם גז... ואם כבר מדברים על מהירות אתה חושב שהמצלמות קולטות אותך במהירות של 205 קמ"ש???
[=
כי זה מה שהגעתי עד היום
[= |
|
|
| eXeTik |
המצלמות קולטות כל מה שזז עד 300 קמ"ש... אם עברת 300 קמ"ש סע חופשי :)
ופייר- האמיתיות מוצבות במאוזן לכביש... הדמה פונות כזה באלכסון לכביש |
|
|
| Agent-Fire |
| יש גם מצלמות שמחביאים בתוך עצים גדולים ואז בכלל אי אפשר לדעת שיש שם מצלמה... |
|
|
| eXeTik |
אמרו לי שיש רשימה באינטרנט של כל המצלמות בארץ, אמיתיות, דמה ומוסתרות
עכשיו מה מצחיק פה... יועצת השכבה אמרה לי את זה- איזה רייסרית היא! :haha:
בקיצר... צריך רק למצוא את זה... שאלתי אותה כבר מאיפה משיגים והיא אמרה שהיא תביא לי את זה... אבל שחכתי מזה לגמרי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
מה זה משנה
העיקר שאתם לא נוסעים מהר מידי ולא עוברים את המותר ... במיוחד בכביש מהיר !!!!
תיזהרו שם ...
[= |
|
|
| Dj Moriano |
| קנו ראדאר ומשבש ואתם מסודרים.... |
|
|
| Ariels |
שאנחנו נוסעים עם איתי הנהג הזהיר
אם נראה עמוד הוא כנראה יהיה במנוע כשנראה אותו
כבר 3 פעמים צילמו אותו מצלמות והוא
היה כ"כ מהיר שהן לא קלטו את המספר |
|
|
| Dark-Rain |
פעם פירסמו באחד הפורומים רשימה עם כל המצלמות
האמיתיות ודמה...
אם אני ימצא את ההודעה עם הרשימה, אני יכתוב אותה פה... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Ariels
שאנחנו נוסעים עם איתי הנהג הזהיר
אם נראה עמוד הוא כנראה יהיה במנוע כשנראה אותו
כבר 3 פעמים צילמו אותו מצלמות והוא
היה כ"כ מהיר שהן לא קלטו את המספר |
המצלמות קולטות כל מה שזז עד 299 קמ"ש
איכשהוא קשה לי להאמין שעברתם מצלמות באיזה 300 קמ"ש |
|
|
| DeathWish |
שם זין על המצלמות........
אני הכי שונא מצלמה מסוימת באיילון דרום.....
כוס אוחתוק על המצלמה הזאת!!!
שלוש פעמים באותה מצלמה...... |
|
|
| eXeTik |
כן... עוד שניה
מה אתה על סמים?!
זה אחושילינג קנס ואם אתה עובר את ה-160 זה גם שלילה |
|
|
|
|