return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
דע את האויב (pg. 2)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
תאמת שאני שם זין על כולם אני מאט לפני כולם ואחרי שאני עובר אותם אני שם גז... ואם כבר מדברים על מהירות אתה חושב שהמצלמות קולטות אותך במהירות של 205 קמ"ש???
[=
כי זה מה שהגעתי עד היום
[=
eXeTik
המצלמות קולטות כל מה שזז עד 300 קמ"ש... אם עברת 300 קמ"ש סע חופשי :)
ופייר- האמיתיות מוצבות במאוזן לכביש... הדמה פונות כזה באלכסון לכביש
Agent-Fire
יש גם מצלמות שמחביאים בתוך עצים גדולים ואז בכלל אי אפשר לדעת שיש שם מצלמה...
eXeTik
אמרו לי שיש רשימה באינטרנט של כל המצלמות בארץ, אמיתיות, דמה ומוסתרות
עכשיו מה מצחיק פה... יועצת השכבה אמרה לי את זה- איזה רייסרית היא! :haha:
בקיצר... צריך רק למצוא את זה... שאלתי אותה כבר מאיפה משיגים והיא אמרה שהיא תביא לי את זה... אבל שחכתי מזה לגמרי
NeMeSiS1234
מה זה משנה
העיקר שאתם לא נוסעים מהר מידי ולא עוברים את המותר ... במיוחד בכביש מהיר !!!!
תיזהרו שם ...
[=
eXeTik
...אמר גיא :haha:
Dj Moriano
קנו ראדאר ומשבש ואתם מסודרים....
Ariels
שאנחנו נוסעים עם איתי הנהג הזהיר
אם נראה עמוד הוא כנראה יהיה במנוע כשנראה אותו

כבר 3 פעמים צילמו אותו מצלמות והוא
היה כ"כ מהיר שהן לא קלטו את המספר
Dark-Rain
פעם פירסמו באחד הפורומים רשימה עם כל המצלמות
האמיתיות ודמה...

אם אני ימצא את ההודעה עם הרשימה, אני יכתוב אותה פה...
eXeTik
quote:
Originally posted by Ariels
שאנחנו נוסעים עם איתי הנהג הזהיר
אם נראה עמוד הוא כנראה יהיה במנוע כשנראה אותו

כבר 3 פעמים צילמו אותו מצלמות והוא
היה כ"כ מהיר שהן לא קלטו את המספר


המצלמות קולטות כל מה שזז עד 299 קמ"ש
איכשהוא קשה לי להאמין שעברתם מצלמות באיזה 300 קמ"ש

DeathWish
שם זין על המצלמות........
אני הכי שונא מצלמה מסוימת באיילון דרום.....
כוס אוחתוק על המצלמה הזאת!!!
שלוש פעמים באותה מצלמה......
eXeTik
כן... עוד שניה
מה אתה על סמים?!
זה אחושילינג קנס ואם אתה עובר את ה-160 זה גם שלילה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement