| Dj Moriano |
דיברתי עם אבא שלי על המצלמות והוא סיפר לי דרך לעקוף אותם...
תקשיבו קחו איזו שבשבת או מוביל (זה של תינוקות) משהו שמסתובב
הקיצר זה מסתובב משהו כמו פי שלוש פי ארבע יותר מהר מהמכונית
תולים את זה על המכונית ומצלמה קולטת את המהירות של המוביל אם אתה נוסעים אפילו 130 והמצלמה לא תופסת
אבל
אם אתם נוסעים שבעים את המצלמע יכולה לתפוס אותכם ב280
אבל אם יש לכם אוטו שלא יכול בחיים להגיע לכזאת מהירות אז אתם הולכים לבית משפט אומרים שהאוטו שלכם לא יכול להגיע לכזאת מהירות
עכשיו יכול להיות שעדיין ישללו לכם
אבל אבא שלי שהוא עו"ד סיפר לי שהיה מקרה שאחד שנסע בחיפושית
משנת 2000 לפני הספירה ואמר שהאוטו שלו בחיים לא יכול להגיע לכזאת מהירות והוכיח את זה ולא עשו לו כלום... |
|
|