return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
דע את האויב (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjNumShum
מה פתאום מעל 160 זה לא שלילה
אם אתה עובר ב-עד 20 מעל המותר ז זה 250 שקל קנס
אם אתה בין 20 ל 30 מעל המותר אז זה 750 שקל קנס
ואם מעל 30 זה שלילה
eXeTik
חחחחחח
אתה אומר ש-160 זה לא שלילה אבל אם אתה עובר את המהירות המותרת ב-30 זה כן?!
אתה יודע שהמהירות המותרת בכביש בינעירוני זה 90 נכון?!
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחח
אתה אומר ש-160 זה לא שלילה אבל אם אתה עובר את המהירות המותרת ב-30 זה כן?!
אתה יודע שהמהירות המותרת בכביש בינעירוני זה 90 נכון?!



כן גם אני לא הבנתי את פשר ההודעה שלו
eran
נראה לי שהכוונה זה שהשלילה זה לא רק מ160..
אלה גם נגיד 150 וכו....
;)
DjNumShum
quote:
Originally posted by eran
נראה לי שהכוונה זה שהשלילה זה לא רק מ160..
אלה גם נגיד 150 וכו....
;)


בדיוק
:rolleyes:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjNumShum
מה פתאום מעל 160 זה לא שלילה
אם אתה עובר ב-עד 20 מעל המותר ז זה 250 שקל קנס
אם אתה בין 20 ל 30 מעל המותר אז זה 750 שקל קנס
ואם מעל 30 זה שלילה


אחי אז אתה אומר ש120 זה שלילה"?
Dj Moriano
דיברתי עם אבא שלי על המצלמות והוא סיפר לי דרך לעקוף אותם...

תקשיבו קחו איזו שבשבת או מוביל (זה של תינוקות) משהו שמסתובב
הקיצר זה מסתובב משהו כמו פי שלוש פי ארבע יותר מהר מהמכונית
תולים את זה על המכונית ומצלמה קולטת את המהירות של המוביל אם אתה נוסעים אפילו 130 והמצלמה לא תופסת
אבל
אם אתם נוסעים שבעים את המצלמע יכולה לתפוס אותכם ב280
אבל אם יש לכם אוטו שלא יכול בחיים להגיע לכזאת מהירות אז אתם הולכים לבית משפט אומרים שהאוטו שלכם לא יכול להגיע לכזאת מהירות

עכשיו יכול להיות שעדיין ישללו לכם
אבל אבא שלי שהוא עו"ד סיפר לי שהיה מקרה שאחד שנסע בחיפושית
משנת 2000 לפני הספירה ואמר שהאוטו שלו בחיים לא יכול להגיע לכזאת מהירות והוכיח את זה ולא עשו לו כלום...
DjNumShum
quote:
Originally posted by Dj Moriano


אחי אז אתה אומר ש120 זה שלילה"?



מעל 120 זה שלילה
DjNumShum
quote:
Originally posted by Dj Moriano
דיברתי עם אבא שלי על המצלמות והוא סיפר לי דרך לעקוף אותם...

תקשיבו קחו איזו שבשבת או מוביל (זה של תינוקות) משהו שמסתובב
הקיצר זה מסתובב משהו כמו פי שלוש פי ארבע יותר מהר מהמכונית
תולים את זה על המכונית ומצלמה קולטת את המהירות של המוביל אם אתה נוסעים אפילו 130 והמצלמה לא תופסת
אבל
אם אתם נוסעים שבעים את המצלמע יכולה לתפוס אותכם ב280
אבל אם יש לכם אוטו שלא יכול בחיים להגיע לכזאת מהירות אז אתם הולכים לבית משפט אומרים שהאוטו שלכם לא יכול להגיע לכזאת מהירות

עכשיו יכול להיות שעדיין ישללו לכם
אבל אבא שלי שהוא עו"ד סיפר לי שהיה מקרה שאחד שנסע בחיפושית
משנת 2000 לפני הספירה ואמר שהאוטו שלו בחיים לא יכול להגיע לכזאת מהירות והוכיח את זה ולא עשו לו כלום...



אפשר גם לעשות משהו הרבה יותר פשוט
למרוח לקה על המספר של האוטו וככה המצלמה לא קולטת את המספר..
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjNumShum

למרוח לקה על המספר של האוטו וככה המצלמה לא קולטת את המספר..


אתה בטוח שזה פועל??

DjNumShum
שמע בחיים לא ניסיתי
אבל לפי מה שאמרו לי זה עובד
יכול להיות שבגלל שזה מבריק אז הפלאש מוחזר חזרה כזה ואז זה לא קולט תמספר
:eyespop: :eyespop:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjNumShum
שמע בחיים לא ניסיתי
אבל לפי מה שאמרו לי זה עובד
יכול להיות שבגלל שזה מבריק אז הפלאש מוחזר חזרה כזה ואז זה לא קולט תמספר
:eyespop: :eyespop:


רעיון טוב ואין סיכוי ש120 זה שלילה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement