|
דע את האויב
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
משטרת ישראל ניסתה להתחכם והציבה הרבה מצלמות שהם ברזל בלבד ומספר קטן של מצלמות פעילות.
ישנם מספר הבדלים מהותיים בין שני הסוגים, הבדלים המאפשרים זיהוי מהיר של מצלמות האמיתיות, וזאת על מנת לאפשר לנו (הנהגים הישרים) להישמר מפניהן.
באופן עקרוני האמיתיות מוצבות בדיוק במקביל לכביש בעוד הדמה מסובבות קלות לפנים הכביש, כמו כן מבנה הקופסא שונה במקצת: לאמיתיות החלק העליון בשיפוע ולדמה חלק עליון ישר.
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| arik |
| למה אתה בדיוק מתכוון שאתה אומר עמודים? |
|
|
| Agent-Fire |
| נדמה לי שזה העמודים של המצלמות בכבישים... |
|
|
| MoSH_MaN |
אהההה עכשיו הבנתי
אתה מזהיר את הנהגים שישימו לב:toocool: |
|
|
| NyKoN |
רגע
זה העמודים הכתומים האלה נכון? |
|
|
| eXeTik |
| זה קטע שמצאתי באינטרנט, יענו איך לדעת מה זה עמודי דמה ומה זה מצלמות אמיתיות... נגיד אתה דופק מהירות ואתה רואה מצלמה... אז עכשיו אתה יכול לדעת אם זה עמוד דמה או שבאמת צריך להאט :) |
|
|
| Agent-Fire |
לא קלטתי את הקטע של איפה שהעמודים מוצבים...
תן לינק למקום שממנו לקחתה את זה |
|
|
| eXeTik |
| פייר יא שרוט, אתה לא יודע מה זה מצלמות מהירות?!?!?!? |
|
|
| yahel222 |
ואי אחי תן לינק לאיפה שמצאת את זה
אני וחברים שלי צריכים את זה דחוווף
יש לי חבר שכבר קיבל קנס 1000 שקל בגלל מצלמה |
|
|
| eXeTik |
דותן- זה כולה קובץ וורד
יענו הייתי באיזה פורטל מכוניות והיה (לא זוכר איזה) והיה שם לינק לזה
זה לא איזה אתר אנדרגראונד שמוקדש לאיך לחמוק מהמשטרה (רעיו אדיר ד"א :))
בכל מקרה... הפוסט הראשון שלי זה קופי ופייסט לקובץ הוורד הזה, לא כתוב שם מילה יותר ממה ששמתי פה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by eXeTik
פייר יא שרוט, אתה לא יודע מה זה מצלמות מהירות?!?!?!? |
אני יודע מה זה המצלמות האלו, פשוט לא הבנתי את ההבדל בדרך שהאמיתיות
"מוצבות לדרך שמוצבות ה"מזוייפות |
|
|
| Dark-Rain |
באמצע נהיגה זה קשה לראות אם המצלמה ישרה או עקומה,
אני בודק לפי הפתחי איוור...
אם תשימו לב רק לאמיתיות יש פתחי איוור מאחורה, די בולטים מרחוק.
למזויפות אין בכלל פתחי איוור. |
|
|
|
|