| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
עכשיו חוץ מהמצלמות יש גם לייזר שזה שוטרים עומדים עם אקדח מיוחד וגם זה עושה בלילה פלאש......
ומוריאנו הרעיון שלך סתם חארטה כי המצלמה לא עובדת על סיבוב....זה לא נראה לי בכלל יקלוט את השבשבת....זה בכלל לא קשור......
לקה - זה כן עוזר וכמעט כל האופנועים המהירים שמים את זה
|
בשביל ליזר משבש זה מספיק, וזה לא רעיון שלי זה דבר שעשו ועושים.... |
|
|