return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
חיי פשע ורשע
View this Thread in Original format
eXeTik
הכל התחיל בסיבוב תמים באוטו, אני גיא ועוד 3 חברים
נוסעים, מוזיקה, בירות, קטעים
מגיעים להרצליה- רואים כזאת מכולת שפתוחה 24 שעות עם כל הסחורה בחוץ
פתאום קולטים מקררים של רד-בול בחוץ

ישר המוח הקרמינלי שלי מתחיל לעבוד, אמרתי לגיא לעצור בצד
יוצאים אני וחבר שלי מהאוטו וסוקרים את האיזור
4 בלילה, אין אף אחד חוץ מכמה מכוניות עוברות
ארגזים של בקבוקי שתיה קוראים לי...
"רונן... בוא וקח אותנו... רוננננן"

אמרתי טוב... אין מה לעשות... המוח הקרמינלי קורא לי
אבל מכוניות עוברות ואנחנו מפחדים שהמוכר בפנים יראה אותנו
חוזרים לאוטו, מתחילים לתכנן...
מוציאים עוד אחד שיעזור לנו בביצוע
אני לוקח כמה שקלים ונכנס לחנות להעסיק את המוכר
הולך עד לסוווווף החנות ומתחיל לעשות לו כאב ראש שיסתכל רק עלי
"תגיד- איזה שוקו יש לך"
"זה הכל?!"
"מה אין שוקו דני?!"
"בטוח יש לך שוקו דני"
"תעשה טובה תחפש שניה... אני מת לשוקו דני"
המסכן מחפש מחפש לא מוצא... טוב, לקחתי שוקו בננה
(מגעיל רצח- אבל זה רק כדי להעסיק אותו, אז למי איכפת)
בא לצאת... אמרתי נרוויח עוד זמן
"חכה רגע... אני בטוח יש לך שוקו דני... לא הגיוני"
הולך מחפש, מחפש, הופך את כל השקיות
חוזר- אמרתי טוב, נתתי כסף
אני בא לצאת, קולט מסטיקים מגניבים כאלה...
אמרתי טוב... בוא נשגע אותו עוד קצת
"תגיד... מה יש במסטיקים האלה?!"
"מה אתה לא יודע?!"
"אז תקח, תקרא על העטיפה ותגיד לי"
הבנאדם מת כבר להעיף אותי... אמרתי טוב מספיק, עוד שניה הוא מתנפל עלי
אני יוצא... הוא שמח תחת שנפטר ממני
בינתיים חברים שלי לוקחים ארגז של פריגת תפוזים ורצים לרכב המילוט
באמצע הריצה לחבר שלי נפתח הרגז והכל נופל
קופצים לאוטו, אמרתי זין! עד שלקחנו...
אני יוצא מתחיל לאסוף את הכל
דוחפים הכל לאוטו ונוסעים
גיא וה
bmw
שלו זה שילוב קטלני... נהג מטורף עם אוטו מהיר... אז לקח לנו בדיוק 2 שניות לעוף משם
אנחנו כולנו נקרעייייייייייייים מצחוק :haha:

בזאת תם המאסטרפלאן של גניבת ארגז פריגת תפוזים מאמצע הרחוב עם הסחת דעת
פעם הבאה נספר לכם איך גנבנו שני שולחנות, שני שרפרפים, ותמונה מהשאנטי באר

מסקנה: פריגת גנוב טעים יותר מרגיל :haha:

אה- והמקרר של הרדבול היה ריק, אחרת היינו גונבים את כל מה שהיה בו יחד עם המקרר עצמו :disbelief
טוב... זמן לישון

*It's eXeTik, eXeTik & Nemesis sis sis sis sis sis sis sis sis...*
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik

*It's eXeTik, eXeTik & Nemesis sis sis sis sis sis sis sis sis...*


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רונן וגיא אתם חתיכת אנשים חולים
מילא תגנבו דברים יקרי ערך

ודותן יסכים איתי, הכי כייף לגנוב משמש
arik
חחחחחחחחח:)
אתה שרוט!!

אבל עדיין מה אתה גונב????!!!!!
ועוד גונב מיץ תפוזים
תחשוב על זה שנייה איזה ביזבוז!!!!עזוב אם היו תופסים אותכם
עדיין לגנוב זה דבר מטומטם

אבל היה מצחיק:)
Hell_Copter
חחחחחחחחחח אתם שרוטים לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הייתי נותן לך 100 על התכנון אבל 75 על הביצוע
מה זה להפיל ארגז באמצע הרחוב!??!
:stongue: :haha: :happy2: :tongue2


אריק... לא הכי כיף לגנוב משולה?!
למרות שכבר בזמן האחרון הפסקתי לקחת דברים...
שולה זאת המוכרת בקיוסק בבית ספר שלנו והיא זקנה גמדה בגובה מטר ועשרה ככה... קיצר כולם כזה מחכים לקבל את האוכל שלהם ואז הולכים בלי לשלם.... והיא מפסידה על זה כל כך הרבה כסף שזה כבר לא נעים... כמה מלוואחים חינם אכלתי אצלה... ותאמינו לי שזה הרבה יותר טעים
פעם אחת היה משחק כדורסל של מטרו ובהפסקה הלכתי לקנות אוכל... באתי לשלם לה והיא הלכה למישהו אחר אז נשארתי עם החמש שקל ביד... ולא היה נעים לי כבר... אז אמרתי לה להביא לי גם קולה והבאתי לה את החמש שקל :disbelief
arik
רועי אני לא יודע למה השתנתי אבל השתנתי
פעם הייתי הגנב של השכטנה
כל יום הייתי מביא אוכל ומסטיקים מהמכולת
כמובן זה היה שהייתי בן 10
וב כיתה י פילחתי גם לשולה קצת
אבל עכשיו אני לא מסוגל לעשות כאלה דברים
גם בגלל שזה לא טוב לגנוב
וגם בגלל שאם אני ילך לגנוב אני יגנוב משהו יקר ערך
לא מסטיק מסכן או משהו כזה
eXeTik
המשימה: להתנקם בשאנטי-בר על המחירים שהם דופקים
הביצוע: שוד לאור יום
נכנסים לשאנטי-בר, אומרים לנו שיש מקום רק מאחורה... לפני השירותים שם
אמרנו טוב... למה לא
יושבים בסבבה עם בירות ואוכל אבל...
בלי נרגילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למה לא היה כסף
אין נרגילה = אין עשן = אין אווירה = המוח הקרמינלי מתחיל לעבוד :whip:

נכנסים לחלק המרכזי של השאנטי-בר (איפה שכולם יושבים) ומבקשים מאיזה חבורת בנות את השולחן שלהן
יש להן כמה אז לא איכפת להן... מביאים אותו לאיפה שאנחנו יושבים

נוצרת בעיה- יש שם עוד אנשים, אי אפשר לפלח
הראש הקרמינלי ממשיך לעבוד...
"וואי, תראה... השולחן הזה שבור, צריך לשים אותו במחסן"
אני אומר לגיא, מתנהג כאילו אני עובד שם שלא יחשדו
מעביר את השולחן דרף פריצה בגדר לחצר של השאנטי, בעוד שחבר שלי בא להחליף אותי ולשמור בינתיים על השולחן בחצר אני הולך החוצה לחניה ומביא את האוטו סנטימטר מהגדר... חבר שלי מעביר לי את השולחן מעל הגדר ו-ה-ו-פ, ישר לבגאז'

הסיפור חוזר עוד פעם עם עוד שולחן, רק שהפעם אני שומר על השולחן וחבר שלי שם אותו באוטו, איך שגומרים להעביר אותו ואני נכנס בחזרה לשאנטי דרך הפירצה אני קולט המלצרית קלטה אותי יוצא משם.
הראש הקרמינלי לא מאכזב... אני מתחיל להשתל ולעשות את עצמי כאילו הרגע הקאתי... ועוד מבקש מים בקלאסה כדי שאני ארגיש יותר טוב.

היא הולכת להביא- בינתיים גונבים עוד מראה כזאת של קאלסברג... משהו סופני
רק חבל שחבר שלי סדק אותה בקצה (למרות שהוא הדביק את הקצה בבית אבל זה עדיין הורס הסדק הזה)
יוצאים כמו מלכים, נכנסים לאוטו ונוסעים.

שווי מוערך של הגניבה:
300 ש"ח

בפעם הבאה נלמד איך אפשר לצאת מהחנות עם הבגדים שמדד עליך בלי לשלם

ניף ניח ניף ניש ניף ניף ניף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
מילא תגנבו דברים יקרי ערך

quote:
Originally posted by arik
אבל עדיין מה אתה גונב????!!!!!
ועוד גונב מיץ תפוזים


זה גנבה לשם גניבה, אתה רוצה ערך תקרא מה עשינו לשאנטי-בר :haha:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הייתי נותן לך 100 על התכנון אבל 75 על הביצוע
מה זה להפיל ארגז באמצע הרחוב!??!
:stongue: :haha: :happy2: :tongue2


כן... חבר שלי פיקשש
אבל לזכותו אני חייב להגיד שלרוץ עם ארגז שמינייה זה לא קל :)
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחח
לקחת
BMW
תמימה
עשית אותה
פוששששששששעעעעעעעע

:D
קומדי סטור
Hell_Copter
בואנה אחי אתם לא נורמלים...
אני זוכר פעם קבלן בא לפני לג בעומר לבניין שלו שהרמנו משם מלא עצים ותפס כמה חברים שלי ואני עדיין הייתי בפנים... והסתובבתי לי להנאתי בבניין שהיה כמעט גמור והמשכתי להעביר עצים לצד השני... איפה שהוא לא יכול לראות אותי... ואז ברחתי מהצד הזה וזה היה מצחיק איך הוא ישב וחיכה לתפוס אותי ואת חבר שלי שהיינו בפנים
אבל מה זה עצים לעומת מראה סופנית של קרלסברג ששוב מורידה מערך הביצוע... הפעם רק ל 92
dj trinity
חחחחח אני הרמתי לדיג'יי של האמון אוזניות של סוני 700....
ומאז אני מתנזר מפשע

DJ-Energy
quote:
Originally posted by dj trinity
חחחחח אני הרמתי לדיג'יי של האמון אוזניות של סוני 700....
ומאז אני מתנזר מפשע


לזה אני קורה גנבה בעלת ערך
nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אריק... לא הכי כיף לגנוב משולה?!
למרות שכבר בזמן האחרון הפסקתי לקחת דברים...
שולה זאת המוכרת בקיוסק בבית ספר שלנו והיא זקנה גמדה בגובה מטר ועשרה ככה... קיצר כולם כזה מחכים לקבל את האוכל שלהם ואז הולכים בלי לשלם.... והיא מפסידה על זה כל כך הרבה כסף שזה כבר לא נעים... כמה מלוואחים חינם אכלתי אצלה... ותאמינו לי שזה הרבה יותר טעים
פעם אחת היה משחק כדורסל של מטרו ובהפסקה הלכתי לקנות אוכל... באתי לשלם לה והיא הלכה למישהו אחר אז נשארתי עם החמש שקל ביד... ולא היה נעים לי כבר... אז אמרתי לה להביא לי גם קולה והבאתי לה את החמש שקל :disbelief

ממש צדיק אתה...
רונן מה כבר יש לעשות עם השולחנות?
:tongue2 :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement