return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מסיבה
View this Thread in Original format
Ariels
אני רוצה לארגן כניסה של כולם למסיבה
עכשיו זו תהיה עסקה בכניסה זאתאומרת הנחה לכל מי שירצה להיות ברשימה

מי שרוצה לבוא שיענה בסקר ויתן את הגיל שלו כדי שנוכל לדעת לאיזה מועדון להתכוונן
MoSH_MaN
אני בן 16

טוב ממש בקרוב
סעמק נולדתי בחופש הגדול
מה לעשות...
לפחות יש תעודת זהות והכל טוף
Ariels
איזה מועדונים יש לגיל שלכם
MoSH_MaN
תאמת אין לי כבר מושג...
eXeTik
18
DjChook
חחח הכי מצחיק מוש שאתה תקבל תעודת זהות עם לאום

לאום : ******
DjNumShum
18
Dj Moriano
15

ואריאל שכחת את יובל שהוא בן 14....
oDrori
:):whip:
Ariels
אשכרה
יותר נורמלי לעשות מסיבה משלנו
ככה אין אף מועדון שיכניס אותכם

yahel222
אני 18 !!
וברור שזאת בעיה
16 ו20 לא הולך יחד
nimrod levi
אני קצת יותר מ16.5 אבל הצבעתי 17...
זה בסדר לא?
:crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement