|
Signature/Avatar - Verkiezingen!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke mensen, omdat er nu zoveel te doen is omtrent de signatures (ze moeten wat kleiner, onder de 50 kb) gaan we er ook ff een verkiezingkje aan vast knopen, leek mijn wel lachen.
Dus geef even je stem door van jou top 5 signatures/avatar, en ééntje die jij duidelijk de lelijkste vindt....
Daarna doen we de meest genoemde nog even in stemming brengen dmv een poll.
Dus...
1.
2.
3.
4.
5.
Lelijkste:...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| AFTERNATIVE |
| waarom heeft jij het lijstje niet ingevuld? (nutteloze vraag, maar dat kwam zomaar in me op:p ) |
|
|
| TimeportE |
uuh wel grappig
1. sommige van de engelse zijn erg flex en mooi gemaakt
2. optimus zijn mannetje blijft stoer ook mag ie nie meer! :(
3. vin mijn eigen wel stoer opzich.. en mijn avatar is nie echt super maar die blijft mooi waar die is
4. Henkie's sigs die zouden op 1 staan maar sinds hij nie meer komt zet ik ze maar op 4 (sorrie :D)
5. ..
owja de lelijkste sig is toch echt die van dj bazz en lelijkste avatar gaat naar total w00t..
mooiste avatar gaat naar petrus! :D die van dr kuipers is ook leuk maar nie echt origineel meer.. ;) |
|
|
| Optimus |
1.mijne
2.
3.
4.
5.
LELIJKSTE: DIE VAN NEW WAVE |
|
|
| New Wave |
1 Die van me eige
de lelijkste...: Die van me eige |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
1 Die van me eige
de lelijkste...: Die van me eige |
w000t, mooiste avatar is die van timmy, btw is dat niet eye riz haar beesie |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
w000t, mooiste avatar is die van timmy, btw is dat niet eye riz haar beesie |
ja:D:D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja:D:D:D |
3l33t beessie :D :D :D :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by TimeportE
lelijkste avatar gaat naar total w00t..
mooiste avatar gaat naar petrus! :D die van dr kuipers is ook leuk maar nie echt origineel meer.. ;) |
was het je al opgevallen dat ik sinds gister een nieuwe avatar heb?
mijn top 5...
1 die van mijzelf (duhh)
2 Dr. Kuipers
3 petrus
4 Optimus
5 TranceFool |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by TimeportE
owja de lelijkste sig is toch echt die van dj bazz |
whehehehe, deze verkiezing ga ik echt winnen, dus stem op mij met die sigs. ik wil binnenkort wel een nieuwe gaan maken, maar ik heb echt lepra aan m'n poten als het op photoshop aankomt. :D:D ik kan alleen nog maar scanlines, maar goed ik ga er binnenkort ff wat meer aandacht aanbesteden, dus er komt dan wel wat beters te staan.
gelukkig had ik mijn sig al wel een paar dagen terug eraf gehaald, dus niet sinds NU, wat sommigen wel zullen denken ivm met deze thread.
mijn avatar is trouwens ook maar met 2 handelingen met photoshop gedaan, maar ik moest er ff iets hebben staan en het moest niet te veel tijd kosten of te moeilijk worden. valt me nog mee dat die niet in de prijzen valt:D
over een top 5 moet ik nog ff nadenken, zal es ff rond kijken, ik ga wel alleen uit de Nederlandse TA's kiezen. |
|
|
| //j o o s t |
| Ik ga een Flash avatar/footer maken, mag dat? |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by //j o o s t
Ik ga een Flash avatar/footer maken, mag dat? |
Da boeit geen f*ck geloof ik, als het maar binnen die 50 kb is...
Enne Top 5:
1. Dr. Kuipers
2. Trancefool
3. Petrus
4. Total Woot
5. Bellie |
|
|
|
|