return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Signature/Avatar - Verkiezingen! (pg. 3)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Ik vin die van mij het mooiste... herinnerd me aan het fijne wat me te wachten staat :cool:

en de mooiste avators waren een maandje of wat terug... op housenation (1 van mido, 1 van petrus)... beetje XXL bumpers waren dat :eyespop: :D

overigens hoeft er geen nieuwe sig van mij verwacht te worden... tis nogal lastig als je een geval wat in werkelijkheid een kilometer of 5 hoog is en een paar honder meter breed (verhouding hoogte : breedte = 20:1) moet omvormen naar een piccie met een hoogte-breedteverhouding van 1:5...

en als je dan een leuke quote erin rost krijg je ook alleen maar commentaar :p
TimeportE
quote:
Originally posted by Apoptosis
Die avatar van Dr. Kuipers is op zich wel cool, maar je weet alleen niet 100% zeker wat voor geslacht die 2 bekkende mensen zyn... :p
Could be anything :eyespop: :nervous:

en de mooiste sig belongs to moi :rolleyes:

uuh je moet cruel intentions kijken.. dan weet je dat het buffy (sarah michelle gelar) is met ander meisje.. trouwens ook erg coole film! :)
en die van miss p is ook wel grappig hoor (vooral de avatar! :D) en die van eye-riz ruled!!

*edit sigs van arno, komt hiero nie meer zo vaak, die rulen pas echt.. die ren en stimpy was l3333t!!
Donna
quote:
Originally posted by Miss Proximus


woei! ik krijg helemaal zin om een vrouwtje van de straat te plukken :stongue:



Pak gewoon je buurvrouw,tenminste als ze lekker is dan,anders mag je mijne wel ff lenen:thepirate
Pjotr G
mooiste sig, mwa.....maar de koelste sig moet die van mij zijn! :D
mido
quote:
Originally posted by SnuggLe



Ja maar die was GVD te groot...hips
Mooi kut is dat. Nu moet ik het met dit lame signature deon enzow.
Acj ja, het kan gegbueren.

Oh ja, en Petrus heeft wel de vetste avatar, en DJ Basvh de LELIJKSte

Greetz,
SnuggLe


Alleen jammer dat de GodFather hem gejat heeft van de Sony site!
Over originaliteit gesproken! whahaha
mido
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik vin die van mij het mooiste... herinnerd me aan het fijne wat me te wachten staat :cool:

en de mooiste avators waren een maandje of wat terug... op housenation (1 van mido, 1 van petrus)... beetje XXL bumpers waren dat :eyespop: :D


Wat had ik als SIG staan dan?

Ik weet het al niet meer! :P
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by mido


Alleen jammer dat de GodFather hem gejat heeft van de Sony site!
Over originaliteit gesproken! whahaha


OK, komtie....



mido
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


OK, komtie....





Sorry pik!
whehe

Even goede vrienden toch? :eyespop:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by mido


Sorry pik!
whehe

Even goede vrienden toch? :eyespop:


Sja, ik moet m ergens vandaan hebben.
Als ik vertel dat ik m zelf genomen heb lachen ze me hier recht in da face uit :haha:
mido
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Sja, ik moet m ergens vandaan hebben.
Als ik vertel dat ik m zelf genomen heb lachen ze me hier recht in da face uit :haha:


Ja daar heb je ook weer gelijk in natuurlijk! :D

Donna
Ooooooh,ik wil met buuf best model voor je atavartje staan hoor:) :stongue:
Optimus
quote:
Originally posted by Donna


Pak gewoon je buurvrouw,tenminste als ze lekker is dan,anders mag je mijne wel ff lenen:thepirate


foto?:D:D:D:happy2: :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement