return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Signature/Avatar - Verkiezingen! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jesse
kvind mijn avatar wel mooi ge-edit eigenlijk ;) :D
Miss Proximus
de mijne is echt wel de mooiste :)vooral omdat ik de enige female TA ben die m zelf heeft ontworpen en gemaakt met Profeetrus als Mentor :)
Apoptosis
Die avatar van Dr. Kuipers is op zich wel cool, maar je weet alleen niet 100% zeker wat voor geslacht die 2 bekkende mensen zyn... :p
Could be anything :eyespop: :nervous:

en de mooiste sig belongs to moi :rolleyes:
Little Theseus
Riz's bunny roelt, ik wilde op school vandaag al replyen maar lukte niet :whip: kutcomps daar! Maar lol die foto zeg! :D

iig, Snuggle, kvond die black hole sig veel cooler toen ie nog bewoog :thepirate

erm, mn top vijffie; 1: Arno,
2: Petrus
3: Sjon
4: laat ik Proxi ff blijmaken
5: een of andere sjinees die hier veel post met die transformer

beste avatar: die van Nieuw Weef dus, en die van total woot vind ik toch ook wel dik (Y)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Apoptosis
Die avatar van Dr. Kuipers is op zich wel cool, maar je weet alleen niet 100% zeker wat voor geslacht die 2 bekkende mensen zyn... :p

Orginaliteit is ver te zoeken ( /me kijktnaar links ;))
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Orginaliteit is ver te zoeken ( /me kijktnaar links ;))


Maar die van jou beweegt lekker nie... ;)
Tall21
Weet niet of iemand hier zin in heeft ofzo of dat het mogelijk is, maar kunnen alle (zoveel mogelijk) sigs niet ff in één post gezet worden.....maakt het stemmen een stuk makkelijker en zo maken de wat onbekendere TA's (zoals ikke dus) ook nog een kans :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


Maar die van jou beweegt lekker nie... ;)


OK, neem dan deze:



Die beweegt tenmiste wat subtieler...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
de mijne is echt wel de mooiste :)vooral omdat ik de enige female TA ben die m zelf heeft ontworpen en gemaakt met Profeetrus als Mentor :)


Idd heruh, die van Miss P. is wel vet, maar niemand van jullie noemt haar. Beetje minder dus (hips).

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe


Idd heruh, die van Miss P. is wel vet, maar niemand van jullie noemt haar. Beetje minder dus (hips).

Greetz,
SnuggLe


Ik noem haar op Nr. 2, ikzelf sta natuurlijk op Numero Uno (sorry skatje :D)

En de rest weet ik nie...

SnuggLe
quote:
Originally posted by Little Theseus
iig, Snuggle, kvond die black hole sig veel cooler toen ie nog bewoog :thepirate



Ja maar die was GVD te groot...hips
Mooi kut is dat. Nu moet ik het met dit lame signature deon enzow.
Acj ja, het kan gegbueren.

Oh ja, en Petrus heeft wel de vetste avatar, en DJ Basvh de LELIJKSte

Greetz,
SnuggLe
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


OK, neem dan deze:



Die beweegt tenmiste wat subtieler...


woei! ik krijg helemaal zin om een vrouwtje van de straat te plukken :stongue:

2 Snuggle: bedankt :)

2 Profeetrus: ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement