return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Signature/Avatar - Verkiezingen! (pg. 4)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Sja, ik moet m ergens vandaan hebben.
Als ik vertel dat ik m zelf genomen heb lachen ze me hier recht in da face uit :haha:



je heeftem uit een cd hoes geknipt, iig , ik zag bij de free record shop zon vaag cd'tje met die hoes van jou avantar
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE



je heeftem uit een cd hoes geknipt, iig , ik zag bij de free record shop zon vaag cd'tje met die hoes van jou avantar


wat boeit t :conf:

Ik heb m gewoon van het bovenste plaatje af!!!

Heb jij m zelf gemaakt dan?????

:rolleyes:
Donna
quote:
Originally posted by Optimus


foto?:D:D:D:happy2: :toothless


Gewoon s op een meeting komen oliebol,buuf gaat regelmatig met me mee naar feesies:eek: :stongue:
New Wave
quote:
Originally posted by Donna


Gewoon s op een meeting komen oliebol,buuf gaat regelmatig met me mee naar feesies:eek: :stongue:


Is die ook 45 ;)?
Donna
hahaha nee 72:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave


Is die ook 45 ;)?


Wat maakt dat nou uit? :)
Donna: Impulz is ze er dan ook? :D Ik heb mijn digitale camera dan bij me, dus wil ik wel een avatar schieten! :)

Greetz,
SnuggLe
Donna
ty,nee dan niet want dan gaan we met dazzle en zn chickie heen,die komen ons ophalen enzo dus is een ander kinda feesie:p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by mido


Wat had ik als SIG staan dan?

Ik weet het al niet meer! :P


euhm... da week ook nie meer hoor... ik herinner me alleen die bungelende bolletjes die alleen vrouwen hebben :D :D


overigens is het wazig om te zien hoe donna met de buurvrouw omgaat.. hehe ...

BLEUCH, ik doe mijn best om een gedachte uit mijn kop te krijgen (zeg maar dat buurvrouwen van me hetzelfde zouden doen... (die zijn vet ouder :stongue: :stongue: :stongue: :toothless :toothless ))

brrrrr, dat doet je echt kotsen:crazy: :eyespop:
Donna
Hahahaha dat soort buurvrouwen moet je je ook niet in je hoofd halen suffie,dan moet zelfs ik kotsen:stongue: :stongue: :stongue:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Donna
Hahahaha dat soort buurvrouwen moet je je ook niet in je hoofd halen suffie,dan moet zelfs ik kotsen:stongue: :stongue: :stongue:


dat weet ik ook wel :) , maar mijn paps boert redelijk goed zeg maar (nix mis mee natuurlijk :) )en als gevolg wonen wij in een wijk waar... euhm... niet veel jonge mensen wonen zeg maar :( :( en dan krijg je dat



[offtopic]
waarom tiep ik dit hier nou weer neer... kwas net die misselijkmakende ged8e kwijt, en nou is ie weer terug (bleuch)

o well, verder met werk dan maar weer
[/offtopic]

Donna
Whahaha zal je buurvrouw al incontinentie materiaal dragen????:thepirate :haha:
Eye-Riz
Ik stem voor New Wave's avatar :D
Al was het maar omdat ie (Bymbo, niet New Wave) nu ziek is en dus veel aandacht nodig heeft (hij heeft een stuk van een soort landbouwplastic opgesnoept, de eikel:whip: )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement