|
Signature/Avatar - Verkiezingen! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Sja, ik moet m ergens vandaan hebben.
Als ik vertel dat ik m zelf genomen heb lachen ze me hier recht in da face uit :haha: |
je heeftem uit een cd hoes geknipt, iig , ik zag bij de free record shop zon vaag cd'tje met die hoes van jou avantar |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
je heeftem uit een cd hoes geknipt, iig , ik zag bij de free record shop zon vaag cd'tje met die hoes van jou avantar |
wat boeit t :conf:
Ik heb m gewoon van het bovenste plaatje af!!!
Heb jij m zelf gemaakt dan?????
:rolleyes: |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Optimus
foto?:D:D:D:happy2: :toothless |
Gewoon s op een meeting komen oliebol,buuf gaat regelmatig met me mee naar feesies:eek: :stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Donna
Gewoon s op een meeting komen oliebol,buuf gaat regelmatig met me mee naar feesies:eek: :stongue: |
Is die ook 45 ;)? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Is die ook 45 ;)? |
Wat maakt dat nou uit? :)
Donna: Impulz is ze er dan ook? :D Ik heb mijn digitale camera dan bij me, dus wil ik wel een avatar schieten! :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Donna |
| ty,nee dan niet want dan gaan we met dazzle en zn chickie heen,die komen ons ophalen enzo dus is een ander kinda feesie:p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by mido
Wat had ik als SIG staan dan?
Ik weet het al niet meer! :P |
euhm... da week ook nie meer hoor... ik herinner me alleen die bungelende bolletjes die alleen vrouwen hebben :D :D
overigens is het wazig om te zien hoe donna met de buurvrouw omgaat.. hehe ...
BLEUCH, ik doe mijn best om een gedachte uit mijn kop te krijgen (zeg maar dat buurvrouwen van me hetzelfde zouden doen... (die zijn vet ouder :stongue: :stongue: :stongue: :toothless :toothless ))
brrrrr, dat doet je echt kotsen:crazy: :eyespop: |
|
|
| Donna |
| Hahahaha dat soort buurvrouwen moet je je ook niet in je hoofd halen suffie,dan moet zelfs ik kotsen:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
Hahahaha dat soort buurvrouwen moet je je ook niet in je hoofd halen suffie,dan moet zelfs ik kotsen:stongue: :stongue: :stongue: |
dat weet ik ook wel :) , maar mijn paps boert redelijk goed zeg maar (nix mis mee natuurlijk :) )en als gevolg wonen wij in een wijk waar... euhm... niet veel jonge mensen wonen zeg maar :( :( en dan krijg je dat
[offtopic]
waarom tiep ik dit hier nou weer neer... kwas net die misselijkmakende ged8e kwijt, en nou is ie weer terug (bleuch)
o well, verder met werk dan maar weer
[/offtopic] |
|
|
| Donna |
| Whahaha zal je buurvrouw al incontinentie materiaal dragen????:thepirate :haha: |
|
|
| Eye-Riz |
Ik stem voor New Wave's avatar :D
Al was het maar omdat ie (Bymbo, niet New Wave) nu ziek is en dus veel aandacht nodig heeft (hij heeft een stuk van een soort landbouwplastic opgesnoept, de eikel:whip: ) |
|
|
|
|