|
עבודה בחופש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by dj trinity
מחפשים שם עובדים?
(טאוור רקורד) |
לא יודע, אני יהיה היום בקניון אני אבדוק.....
וגם אני לא יכול לעבוד בחופש
כי אני יהיה חודש בקוסטה ריקה.....:eyespop: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by arik
אבל אתה יכול גם למקור לימונדה ברחוב!!
זה נראה לי עסק מצליח |
כן מצליח כמו למכור מיץ משמש בשוק הכרמל
:toothless :toothless :toothless |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
כן מצליח כמו למכור מיץ משמש בשוק הכרמל
:toothless :toothless :toothless |
אתה יודע איך מצליח להם בשוק הכרמל?!
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
| quote: | Originally posted MoSH_MaN
איזה
loaded
|
אחי אתה זה שגר בכפר..... |
|
|
| oDrori |
חייב עבודה!!!! קיבוצניקים, גיוסים בתמורה חובה אבל יש לי עוד מלא שעות לעשות לפולין... אייל, אם אתה יכול, תפוס את זה בשתי הידיים... לא תהיה ברירה נעבוד במק אני מניח אבל כל מקרה אני עובד פה בהגברה באירועים נראה כמה ייצתא מזה... נראה לי יהיה גם כיף בטירוף כי מצמידים אותי לכל מיני חבר'ה שמתקלטים.. תכל'ס לא זוכר מי רק שתומאס אחד מהם
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אחי אתה זה שגר בכפר..... |
חח שתי דברים
מה הקשר??!
מי שגר בכפר לא אומר שהוא עשיר...
אז יש לי בית גדול ו3 אחיות אבל המצב לא משהו עכשיו
אני כאן מאז שנולדתי והמליינים התחילו לבוא לפני 6-7 שנים
ומה אתה משחק אותה פיתוח זה כל האנשים הכייייייייייייייייייייי טחונים
למשל רקאנטי
עזוב לכולם שם יש ארמון |
|
|
| DJ-Energy |
רגע
מה רע בלהיות טחון
אתה מדברים על זה כאילו זה איזה חט או משהו כזה....
אז יש כסף, מה רע בזה?!?!!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
רגע
מה רע בלהיות טחון
אתה מדברים על זה כאילו זה איזה חט או משהו כזה....
אז יש כסף, מה רע בזה?!?!!? |
חחחחחחחח ראסמי אתה צודק
זה כמו שבהופעה של נאור ציון הוא שאל איזה אחד במה אבא שלו עובד
אז ההוא ענה מנהל שיווק של חברה
נאור ציון שאל של איזה חברה... ולילד לקח כמה שניות לענות אז נאור ציון עושה לו ככה... מה אכפת לך העיקר שהכסף זורם.. :stongue: :haha:
קיצר...
תגידו תודה ואל תתווכחו מי יותר מליין...
אני מכיר אחד שגר בכפר שמריהו ויש לו מדרגות בתוך החדר.. ולא מזמן הוא קנה לעצמו גולף ג'י טי איי... אני לא רואה אותו מתלונן על זה שהוא מליין
שיהיה לבריאות וזהו
בקשר לעבודה... מה שלא תעשו אל תלכו לעבוד בבורגר ראנץ'... השכר שם מסריח לגמרי וגם כל ארוחה שאתה אוכל כשאתה במשמרת זה מוריד לך 5 שקל מהמשכורת... קיצר לא שווה בגרוש
אני ינסה לברר אולי אני יוכל לעבוד בתור איזה מאבטח של מקום או משהו כזה הרי עכשיו צריך הרבה מאבטחים... או בחדר כושר או משהו כעוזר מדריך אם יסכימו לקבל אותי... אני צריך לשאול את חבר שלי שעובד בחדר כושר |
|
|
| DjChook |
באמת מה רע בלהיות טחון
יש כסף = אין דאגות = אין שכל
מכאן נובע
עשירים טיפשים
(עזבו -יום קשה) |
|
|
| MoSH_MaN |
| הלוואי הייתי מהאלה שלא חסר להם את הכסף |
|
|
| yahel222 |
חחחחח עלקקק כפר שמריהו
כולם שם עשירים ודי להתלונן !!!
ורצייני לעבוד בשוק זה בנזונה הם עושים ים כסף
אבל צריך שיא הקומבינות כדי לעבוד שם קשה להיכנס שם
רציניייי |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני ממליץ לכל מי שיכול להגיע להרצליה לנסות בטאוור רקורד בקניון
שבעת הכוכבים יש להם שם
2xcdj-100S
1xdjm-300
sony mdr-700
שווה לא?!
אבל אתם חייבים להיות מעל גיל 16.... |
איפה יש את זה?
אני לא ראיתי שם כלום...
אולי מאחורה?
שאלתי שם ואין שם, לא מחפשים...
אבל אם כבר אז פאסט פוד באמת לא כדי למה זה שכר מינימום ועבודה קשה...
תחפשו נגיד בקניון מקום שלא קונים שם הרבה...
פחות עבודה ואותו שכר...
אני אחרי 3 שנים של לעבוד בחופש בסוני...
אני הולך כנראה לעבוד באופיס דיפו בשפיים...
:)
!!!P אין ויטמין כמו ויטמין
:) |
|
|
|
|