return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
עבודה בחופש (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
לא כולם כאן כאלה עשירים אז תזיין לי את השכל
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא כולם כאן כאלה עשירים אז תזיין לי את השכל


נכון בתור אחד שגר בכפר אני יכול להגיד שלא כולם עשירים אבל רובם מאוד עשירים וכל השאר לא חסר להם בכלל.....

אני גרתי בית צמוד לפדרמן (זה מעלית) איזה הית חבל לכם על הזמן עף לי לשם הכדורגל לא מצאתי אותו חיפשתי מלא פעמים הם ממש נחמדים הכניסו אותי הביתה והציעו לי לשתות ועזרו לי לחפש את הכדור.....

בית ענק עם מגרש כדורסל מגרש טניס וברכה ממש ממש ממש ממש ממש יפה עם פסלים של אריות ומלא עצי דקל
לסיכום בית ממש יפה......


ומוש נכון שיש את רקאנטי שיש להם הרבה מאוד מאוד מאוד כסף
אבל הכפר נחשב למקום הרבה יותר יקר אפילו שאין שם ים.....
MoSH_MaN
עולה יותר האדמה
אבל האנשים "פחות" מלאים...
arik
אם הבן אדם אומר שמי שגר בכפר חיי טוב
אולי כדאי שמחר אני יעבור לגור בכפר
מי יודע אולי יש להם שם אוצרות טבע!!


ובקשר לחיפוש עבודה אתה יכול במשחקי וידאו לעבוד
אתה יכול לנסות להיות טכנאי מחשבים במחיר נמוך מהמקובל אם אתה מבין קצת
אתה יכול לעזור לילדים קטנים באנגלית מתמטיקה
אתה יכול כמו שאמרנו כבר לעבוד בפסט פוד
חנות בגדים
קולנוע
ביביסיטר
או שתלך הרבה ברחוב לפעמים מישהו מאבד ארנק מפוצץ

אני כנראה יצאתי ממש הומו אבל תשמעו מה קרה לי
מצאתי ארנק מפוצץץץץץ בכסף ממש ארנק שמן
אם כרטיסים וכל זה
היה שם ממש אבל ממש הרבה כסף!!!!!!!!

ורציתי לקחת אבל לא יכולתי
והחזרתי לה וקיבלתי בונבונירה ענקיתתתתתת
!!!
Agent-Fire
quote:
Originally posted by arik
ורציתי לקחת אבל לא יכולתי
והחזרתי לה וקיבלתי בונבונירה ענקיתתתתתת
!!!


לפחות הייתה מזיין אותה, אם היא כוסית כמובן
:rolleyes:
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire


לפחות הייתה מזיין אותה, אם היא כוסית כמובן
:rolleyes:


כוסית
ועשירה !
MoSH_MaN
ואללה אריק

אתה כמו הילד הזה שמצא 45 אלף שקל ולקח מונית נסע למשטרה


מה יכלתי לעשות עם 45 אלף עכשיו יווווווווווווו
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואללה אריק

אתה כמו הילד הזה שמצא 45 אלף שקל ולקח מונית נסע למשטרה


מה יכלתי לעשות עם 45 אלף עכשיו יווווווווווווו

לא יכולתי חוץ מזה שזה מפחיד כי באותו רגע אם החלטת להשאיר את הכסף אצלך אתה נחשב לפושע נראה לי!!1
בכל מקרה פעם מצאתי 200 שקל ולקחתי אותם!!!
Scorchio
quote:
Originally posted by arik

לא יכולתי חוץ מזה שזה מפחיד כי באותו רגע אם החלטת להשאיר את הכסף אצלך אתה נחשב לפושע נראה לי!!1
בכל מקרה פעם מצאתי 200 שקל ולקחתי אותם!!!



זהו!!!
אתה מסודר לכל החיים
200 שקל!!!!
וואי!!!!!
פעם מצאתי פאוץ' עם 5000 שקל
והתחלתי להסתובב כמו טמבל ברחוב כמו גנב
עד שעבר לידי משמר אזרחי ושאל אותי מה יש לי בפנים כי נראיתי חשוד
אמרתי לו מצאתי תיק עם כסף...
הבנאדם בא שיחרר לי 500 שקל צ'ופר
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio



זהו!!!
אתה מסודר לכל החיים
200 שקל!!!!
וואי!!!!!
פעם מצאתי פאוץ' עם 5000 שקל
והתחלתי להסתובב כמו טמבל ברחוב כמו גנב
עד שעבר לידי משמר אזרחי ושאל אותי מה יש לי בפנים כי נראיתי חשוד
אמרתי לו מצאתי תיק עם כסף...
הבנאדם בא שיחרר לי 500 שקל צ'ופר


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה ואריק.... זוג חכמים.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ביחוד אתה מוצא 5000 שקל!?!?!!?!
טוסססססס הביתה ותזמין טכניקס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:tongue3

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DJ-Energy


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה ואריק.... זוג חכמים.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ביחוד אתה מוצא 5000 שקל!?!?!!?!
טוסססססס הביתה ותזמין טכניקס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:tongue3


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
א-ש-כ-ר-ה!!!
MoSH_MaN
אז מה אם אתה פושע לא ידעו
:D

הקטע עם הילד שמצא 45 אלף שקל
זה קצת קשה להסתיר

אתה נגיד לא יכול לקנות אוטו או משהו כזה

כי מה תגיד להורים.?

אבל אתה יכול לצאת ככה כל יום עם מלא כסף לקנות בגדים וכאלה דברים שאין לך כוח לקנות שאתה צריך להוציא על זה כסף שלך באמת :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement