return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
עבודה בחופש (pg. 6)
View this Thread in Original format
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter


יש לי חבר שעבד בלונה פארק...
זה די מסריח... שכר גועל נפש... שעמום טוטלי שכל מה שאתה עושה זהלוחץ על כפתור ואז אחרי דקה לוחץ עוד פעם
אבל אם אתה אוהב לך על זה
אתה קובע לעצמך את המשמרות ואם נגיד לא מתחשק לך לעבוד שם בחודשיים הקרובים להם לא אכפת... כל עוד יש לך כרטיס שם אתה יכול להתקשר ולקבוע משמרת


סבבה...
ובלונה אני מכיר ת'בת של המנהל, אז אולי יסדר איזה שכר טוב יותר או משהו, או אולי לשבת בכניסה ולמכור כרטיסים...
לא יודע נראה כבר, לא נראה לי יש לי כח לעבוד בכלל
DjChook
סמוראי

הקטע של אריאל זה רק החבר'ה מרעננה אם אני לא טועה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
סמוראי

הקטע של אריאל זה רק החבר'ה מרעננה אם אני לא טועה


לא בדיוק...
פשוט התמונות צולמו במסיבה של תומר אז והיינו אותו מספר כמו השלדים... ואז הוא דחף את הראש המדמם של גיל בצד
אה ואת הראש של צח בתוך הבטן של מישהו ... שכחתי מי
Dj-2TaLL
אני יעבוד לי באופיס דיפוט בשפיים...
מחלקת אלקטרוניקה...
אני מסודר!
:cool: :cool: :cool:
Djsamorai
quote:
Originally posted by Hell_Copter


לא בדיוק...
פשוט התמונות צולמו במסיבה של תומר אז והיינו אותו מספר כמו השלדים... ואז הוא דחף את הראש המדמם של גיל בצד
אה ואת הראש של צח בתוך הבטן של מישהו ... שכחתי מי



סבבה ..
חשבתי שזה סתם יעני מי שנימצא בפורום ..
אז שאלתי ..:happy2:
Dj Moriano
אריאל אמר שמי שיביא לו תמונה אז הוא יכניס אותו.....

פשוט היה לו תמונות רק של גיל
ושל המסיבה אז הוא הכניס את מי שהיה.....
Ariels
משהו כזה אבל זה כבר יהיה מגעיל אם נשים יותר מדי תמונות

חוץ מזה צח לא בשום בטן של מישהו
שים לב ששיפדתי את הראש שלו על ענף
Hell_Copter
ענף שעובר דרך הבטן של אריק... :disbelief
oDrori
לאור בקשות....

*Bumped*


יא אללה אני מרגיש כמו בעל מעמד עכשיו... חזרו לדסקס :)

ד"א, אם כבר, אז קיבלתי איזה עבודה פה במחשבים אני אהיה הגראנד מאסטר או לפחות השולייה שלו
:p

אני מסיים תשעות לחופש בצ'יק ועושה פווול גיוסים... ואז ברגע שייסתיימו לפולין,
Time for some cold hard cash :cool: :thepirate :toothless
AnthemFreak
אם כבר מדברים על עבודות---
תלמידה של אמא שלי השיגה לי עבודה בבן אנד ג'ריס (גלידות), בקיצר
הבני שרמוטות שישרפו משלמים רק 14 שקל לשעה!!!
אני לא מבין את זה, זה מתחת לשכר מינימום!!!
אבל כשחושבים על זה מה אכפת לי
כל היום אני בחנות במזגן אוכל גלידה
:D :D
אם אתם רוצים תבואו!!!
אני יעשה לכם הנחה
החנות בחוף גורדון בתל אביב:D
:)

oren_naor
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אם כבר מדברים על עבודות---
תלמידה של אמא שלי השיגה לי עבודה בבן אנד ג'ריס (גלידות), בקיצר
הבני שרמוטות שישרפו משלמים רק 14 שקל לשעה!!!
אני לא מבין את זה, זה מתחת לשכר מינימום!!!
אבל כשחושבים על זה מה אכפת לי
כל היום אני בחנות במזגן אוכל גלידה
:D :D
אם אתם רוצים תבואו!!!
אני יעשה לכם הנחה
החנות בחוף גורדון בתל אביב:D
:)


אאאאא

אני אוכל שם די הרבה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
הבני שרמוטות שישרפו משלמים רק 14 שקל לשעה!!!
אני לא מבין את זה, זה מתחת לשכר מינימום!!!


אחי אתה יכול לתבוע אותם
אסור להם לעשות את זה!!!
אלא אם כן אין לך 16 ואז אסור להם להעסיק אותך בכלל
אם אין לך 16 אז הם מנצלים אותך תמורת סכום של זונה ואין לך מה להגיד
אבל אם יש לך מעל 16 אתה יכול לבוא אליהם ולהגיד להם שזה לא בסדר ואתה דורש שלפחות תקבל שכר מינימום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement