|
עבודה בחופש (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
תאמין לי שאם תמצא 5000 שקל אתה תלך כמו אוטיסט ותזיל ריר
אני הלכתי ונראיתי חשוב אז המשמר עצר לידי והייתי חייב להגיד לו |
|
|
| Hell_Copter |
כל אחד משחק אותה פה כוכב!!!
אני מניאק אם כל אחד מכם שהיה מוצא 5000 שקל היה משאיר אותם אצלו ואל תזיינו לי את השכל
100 שקל סבבה
200 בכיף...
יותר מזה זה כבר לא צחוק
גם אם גונבים משהו... אתם לא תגנבו משהו בשווי אלפי שקלים... מקסימום עשרות שקלים... אז תפסיקו לשחק אותה |
|
|
| MoSH_MaN |
צח אתה צודק...
אתה נלחץ ככה
אבל הכל תלוי במקום ובמצב שאתה נמצא
אני לא יודע איך להגיד לך את הדרך שהייתי מנסה לקחת את הכסף |
|
|
| Dj Moriano |
| רןעי וצח אתם צודקים לאללה שניכים אני מצאתי באילת ארנק עם כרטיסים ו200 דולר והחזרתי אפילודולר לא קיבלתי מהזקן האנגלי הזה...... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
רןעי וצח אתם צודקים לאללה שניכים אני מצאתי באילת ארנק עם כרטיסים ו200 דולר והחזרתי אפילודולר לא קיבלתי מהזקן האנגלי הזה...... |
מסקנה?
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מסקנה?
:) |
המסקנה היא שזקנים אנגלים הם מפגרים...
עכשיו רציני... מי שמוצא סכום של 500 שקל נגיד ולא מחזיר אותו אני מאחל לו לאבד 750 שקל... למה זה ממש קטע מסריח... לא יהרוג אתכם להיות נחמדים ולא לחשוב רק על עצמכם פעם אחת |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני הייתי בתערוכת אוכל הזאת ומישהו הפיל 20 שקל והצבעתי לו על ה20 שקל שאיבד...
:)
נשמה טהורה!!!:) :) :) |
|
|
| DjChook |
נחזור שניה לטרד
אני צריך להכין קורות חיים שירשימו בידע שלי במחשבים
עשיתי את זה פעם וזה יצא שיאאא מקצועי
למישהו יש מושג ? |
|
|
| Flotser |
מה זה בא לי באמת לעשות כסף עם הידע שלי במחשבים למה אני יודע טוב שפות תכנות , אבל לא יודע,
בינתיים השגתי עבודה בקיוסק באיזה בריכה יצא לי 18 שקל לשעה.
אם באמת מישהו מכיר פה עבודה שצריך ידע בתכנות בקשה תגידו לי. |
|
|
| Hell_Copter |
דיברתי עם החבר שלי בקשר לעבודה אבל הוא אמר שאין מצב...
אבל הוא הציע לי עבודה לחלק פליירים
20 שקל לשעה
נראה לי אני יקח את זה... עובדים מ 4 עד 8 בצהריים ומרויחים 80 שקל
שווה לי אתם אומרים?? |
|
|
| nimrod levi |
אני עובד כנראה בהרצליה פיתוח במרכז המסחרי שם דוד של חבר שלי סידר לנו
עבודה לא רעה במחסנים של ענק הוידאו שנה שעברה עבדתי שם ...
הכסף לא היה משהו אז רק 15 שקל לשעה אבל אפשר לקחת סרטים חופשי קלטות דיוידי ובסה"כ כיף שם
למרות שזה רחוק לי מהבית אבל משלמים לי על נסיעות אז מה אכפת לי
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Dj Moriano |
היום אני יוצא מביצפר יצאתי בין הראשונים כי היה מבחן ומי שסיים הלך הבייתה
פתאום בא אליי אחד שואל אותי אם אני רוצה לחלק פליירם בביצפר אז אמרתי כן...
עכשיו אני מרוויח 20 שקל ל35 דקות שארני מחלק פליירים בביצפר......
כיף לי.....:tongue3 |
|
|
|
|