return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Je huis vliegt in brand: wat neem je als erste mee?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Khoop dat niemand dit ooit hoeft mee te maken, maar stel:
wat neem je als eerste mee?

Ik denk mn stereo en PC (al zijn ze wel een beetje zwaar). Anders mn schoenendoos met allemaal mp3-tjes of mn MD's:eyes:
Dr. Kuipers
Uh mezelf :)
MaGiK54
Hooguit probeer ik mijn portemonee te reden, waar mijn papieren, zoals mijn rijbewijs, paspoort en pinpas. De rest mag af fikken als ik veilig buiten sta. Mijn leven is iets belangrijker als alles wat er in mijn huis staat.
SnuggLe
Al mijn mp3cd's, Fotolijstje met fotocollage van mijn pa, de kaartjes voor Impulz, digitale camera. Meer kan ik nie dragen denk ik :)

Greetz,
SnuggLe
TimeportE
carmen electra die nog aan het bijkomen is in mijn bed! :p
Optimus
mijn pillen en mijn bril:D:D:D
New Wave
eerst me Portemoneeetje + papieren, dan me TT's en als er echt nog tijd is dan neem ik al me platen mee....
Lemming
Sja er is zo veel wat ik mee zou willen nemen, mn kleren, de pc met al mn mp3's, mn portemonnee, foto-albums, andere foto's van vrienden, mn familie;) maar ik denk niet dat ik dat allemaal haal als het huis in de fik staat:)
Nee als het echt zo ver zou zijn, dan zou ik mn portemonnee willen meenemen en wat foto's van familie en van vrienden, want dat zijn toch wel mooie herinneringen. Als ik dan nog tijd zou hebben zou ik de pc meenemen al past dat allemaal niet in mn handen.
*zucht* naja waarschijnlijk ren ik zo snel mogelijk naar buiten en denk ik later pas van: ohh toch zonde dat ik niet iets mee heb genomen.
Laten we maar gewoon hopen dat we er nooit mee te maken zullen krijgen, dan is dit allemaal niet nodig..
TimeportE
quote:
Originally posted by New Wave
eerst me Portemoneeetje + papieren, dan me TT's en als er echt nog tijd is dan neem ik al me platen mee....

eff opmerking voor als het echt zou gebeuren, ik zou mijn planten (in jou geval) meenemen want die tt's die krijg je vast wel verzekerd.. die platen ook wel maar die moet je dan weer helemaal gaan kopen en sommige kun je nie meer krijgen duzzz.... :)
New Wave
quote:
Originally posted by TimeportE

eff opmerking voor als het echt zou gebeuren, ik zou mijn planten (in jou geval) meenemen want die tt's die krijg je vast wel verzekerd.. die platen ook wel maar die moet je dan weer helemaal gaan kopen en sommige kun je nie meer krijgen duzzz.... :)

Damn jij hebt gelijk, :) me the same

DjSuez
ik zou de dingen mee willen nemen waar ik herinneringen aan heb, maar das nogal veel bij mij...:D maar ik denk dat ik zou pakken wat ik pakken kan, je schrikt je volgens mij helemaal de touwtering als je dat merkt, dus ik denk niet dat je er aan toe kom...
Jappio
ik zou eerst ff mn ouders en zusje wakker maken denk ik :rolleyes: Als er dan nog tijd over is pak ik mn hamster uit zn kooitje, en ja,, ik denk nie dat ik eigenlijk iets heel erg zal missen uit mn huis.. alles is wel vervangbaar denk ik.. Maar als ik dan toch wat zou moeten pakken zijn het de foto's van mn opa & oma.. Dat soort dingen denk ik :rolleyes:

lat0r!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement